Juul aller Julen. De 1-1 en de 4-1 meen ik.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:34 schreef BennieK het volgende:
We hebben het over Shevchenko, volg je het voetbal een beetje?![]()
alles voor je favo-modje tochquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:10 schreef kamagurka het volgende:
Aangezien ik niet wil dat chelsea de CL wint, hoop ik dat psv verliest morgen... maar eigenlijk hoop ik natuurlijk dat ze winnen.
Net alsof Chelsea van PSV zou winnen in de finalequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:10 schreef kamagurka het volgende:
Aangezien ik niet wil dat chelsea de CL wint, hoop ik dat psv verliest morgen... maar eigenlijk hoop ik natuurlijk dat ze winnen.
Je hebt gelijk, think positive... lose your sensesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Djekko het volgende:
[..]
Net alsof Chelsea van PSV zou winnen in de finale
je moet ook niet zoveel pizza's eten, PSV wint gewoonquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Ach, het is geen kadootje, ik zie PSV die echt niet halen.
Is ie transfervrij dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is een wonderschone voetballer. Het bestuur van Feijenoord zou er goed aan doen hem te polsen voor een overgang.![]()
Overdrijven is ook een vak CMTquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De CL ligt voor het oprapen. Dit is een unieke kans voor PSV.
Alleen nog ff Milan verslaanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De CL ligt voor het oprapen. Dit is een unieke kans voor PSV.
Waar halen ze in allereil nog even een goede spits vandaan eh..?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef BennieK het volgende:
Als PSV nog voor het half uur een goal weet te maken hebben ze goede kans
De helft van je gebeden zijn verhoordquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:10 schreef kamagurka het volgende:
HOEZO? Wat zei ie dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:22 schreef Radegast het volgende:
Vanavond heb ik Cocu gehoord, en dat belooft niet veel goeds.
Deze wedstrijd is binnen een halfuur over...
Precieze woorden weet ik niet precies, maar het kwam er op neer dat PSV de eerste 20 minuten als een dolle naar voren gaat rennen....quote:
Remember Depor?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Precieze woorden weet ik niet precies, maar het kwam er op neer dat PSV de eerste 20 minuten als een dolle naar voren gaat rennen....
Moet je niet doen tegen Milan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |