In ieder geval minimaal 2 keer en dan verlenging (+ evt. penalties). Maar gvd, wat was die 2e goal irritant, met 1-0 had het er heel wat rooskleuriger uit gezien.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:50 schreef Kremers het volgende:
Ze moeten nu 3x scoren om door te komen, en dat is op voorwaarde dat Milan niet scoort, wat erg moeilijk zal worden, gezien ze to nu toe in elke uit wedstrijd hebben gescoord.
Ik geef PSV niet meer dan 20% kans om door te gaan.
Ja, maar jij riep uit blinde clubliefde wel meer rare dingen die toevallig goed uitgepakt hebben omdat alles meezat.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb PSV in de zomer minstens de kwartfinale toebedeeld; Op de halve finale gaf ik PSV een kans van 50/50.
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 27 april 2005 16:51 schreef du_ke het volgende:
Het zal verdomde zwaar worden maar ik geloof nog wel in een kansje/ wondertje.
Ojaquote:Op woensdag 27 april 2005 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over![]()
en appelsientje doe dat plaatje eens updaten, er hebben zich inmiddels weer een aantal Fokkers gemeld die er bij zullen zijn![]()
Daar had ik vannacht al een nachtmerrie overquote:Op zondag 1 mei 2005 11:35 schreef Djekko het volgende:
Zul je zien dat we aan het eind wonder boven wonder 3-0 voorstaan, en dat Milan dan in de laatste minuut nog zo'n klutskutgoal maakt
Brr..
Ik zit op PRquote:Op donderdag 21 april 2005 11:42 schreef appelsientje het volgende:
Oke de layoutwas de vorige keer wel een succes volgens mij
[afbeelding]
Dus als je er bij bent.... geef een gil
Nee hoor. Het jaar daar voor had ik PSV als 2e in geschat en dat klopte ook.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar jij riep uit blinde clubliefde wel meer rare dingen die toevallig goed uitgepakt hebben omdat alles meezat.
Graagquote:
Met dank aan die Balkan-debiel.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef JaWi het volgende:
Geen Beasley dus.
Het is een wonderschone voetballer. Het bestuur van Feijenoord zou er goed aan doen hem te polsen voor een overgang.quote:
Dit keer wel op tijd..?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is een wonderschone voetballer. Het bestuur van Feijenoord zou er goed aan doen hem te polsen voor een overgang.![]()
Steau Boekarest scenario?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:15 schreef Max-Westerman het volgende:
5-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |