En wie gaat er voor Ooijer spelen dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
thuis Lucius voor Bouma (en dan Cocu naar achteren) en Robert voor Beasley
Bogelund, wie andersquote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
En wie gaat er voor Ooijer spelen dan?
Lijkt je dat nu wel zo verstandig?quote:
dat was ook mijn eerste reactie, maar je zou lucius daar ook neer kunnen zetten. maargoed t haalt t allemaal niet bij Ooijerquote:Op woensdag 27 april 2005 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lijkt je dat nu wel zo verstandig?
Droom lekker verder.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:49 schreef BennieK het volgende:
Alles is nog mogelijk...vorig jaar depor 4-1 thuis 4-0 uit. Je weet maar nooit!!
ach de halve finale halen was al een droomquote:
he bah, weer zo een "ach kijk ons kleine landje eens meedoen om de top" uitspraak, dat verzwelgen in nuchterheid...word ik beetje moe vanquote:Op woensdag 27 april 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach de halve finale halen was al een droom
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:00 schreef BennieK het volgende:
[..]
he bah, weer zo een "ach kijk ons kleine landje eens meedoen om de top" uitspraak, dat verzwelgen in nuchterheid...word ik beetje moe van
nee 2 en daarna pingelsquote:Op woensdag 27 april 2005 10:35 schreef BZ het volgende:
Wedstrijd voor de statistieken dit. PSV gaat er echt geen drie inschieten tegen Milan...
quote:
Doen zoals Depor vorig jaar.. vanaf minuut 1 stormen en hopen op een snelle goal, dan kan alles gebeurenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:35 schreef BZ het volgende:
Wedstrijd voor de statistieken dit. PSV gaat er echt geen drie inschieten tegen Milan...
Dan maar met opgeheven hoofd ten onder gaan!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 10:41 schreef BZ het volgende:
Tuurlijk, PSV gaat stormen, krijgt wederom de bal er niet in, een leip countertje en ja hoor, 0-1 Milan....
Hehequote:Op woensdag 27 april 2005 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan maar met opgeheefde hoofd ten onder gaan!!!
Het wordt toch alles of niets.... Als ze maar strijden dan vind ik het al wel best !
flikker eens een keer op met die plaatje man, fijn voor je dat hij scoorde maar ga je dat nu overal posten?quote:
Inderdaad, gewoon 300% geven en maar zien waar het schip strandt. De kansen zijn geslonken als sneeuw voor de zon, maar tis nog niet afgelopen! De wedstrijd van gisteren heeft iniedergeval aangetoond dat Milan niet onfeilbaar is en dat PSV behalve het afmaken top was.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hehe
Maar eens hoor, gewoon een mooie wedstrijd neerzetten. De kans dat je wint is nihil (laten we eerlijk wezen), maar dat betekent niet dat je geen mooie wedstrijd kunt laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |