omdat hij 2 keer mocht vissen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:32 schreef rubbereend het volgende:
k vond Gomes eigenlijk beter dan Dida
Kom op zegquote:
quote:
En wie gaat er voor Ooijer spelen dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
thuis Lucius voor Bouma (en dan Cocu naar achteren) en Robert voor Beasley
Bogelund, wie andersquote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
En wie gaat er voor Ooijer spelen dan?
Lijkt je dat nu wel zo verstandig?quote:
dat was ook mijn eerste reactie, maar je zou lucius daar ook neer kunnen zetten. maargoed t haalt t allemaal niet bij Ooijerquote:Op woensdag 27 april 2005 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lijkt je dat nu wel zo verstandig?
Droom lekker verder.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:49 schreef BennieK het volgende:
Alles is nog mogelijk...vorig jaar depor 4-1 thuis 4-0 uit. Je weet maar nooit!!
ach de halve finale halen was al een droomquote:
he bah, weer zo een "ach kijk ons kleine landje eens meedoen om de top" uitspraak, dat verzwelgen in nuchterheid...word ik beetje moe vanquote:Op woensdag 27 april 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach de halve finale halen was al een droom
quote:Op woensdag 27 april 2005 02:00 schreef BennieK het volgende:
[..]
he bah, weer zo een "ach kijk ons kleine landje eens meedoen om de top" uitspraak, dat verzwelgen in nuchterheid...word ik beetje moe van
nee 2 en daarna pingelsquote:Op woensdag 27 april 2005 10:35 schreef BZ het volgende:
Wedstrijd voor de statistieken dit. PSV gaat er echt geen drie inschieten tegen Milan...
quote:
Doen zoals Depor vorig jaar.. vanaf minuut 1 stormen en hopen op een snelle goal, dan kan alles gebeurenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:35 schreef BZ het volgende:
Wedstrijd voor de statistieken dit. PSV gaat er echt geen drie inschieten tegen Milan...
Dan maar met opgeheven hoofd ten onder gaan!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 10:41 schreef BZ het volgende:
Tuurlijk, PSV gaat stormen, krijgt wederom de bal er niet in, een leip countertje en ja hoor, 0-1 Milan....
Hehequote:Op woensdag 27 april 2005 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan maar met opgeheefde hoofd ten onder gaan!!!
Het wordt toch alles of niets.... Als ze maar strijden dan vind ik het al wel best !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |