De uitzondering.quote:
Ik ben iets positiever, 10%quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
We hebben 3% kans schat ik in...
OKquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:27 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
De helft van je gebeden zijn verhoord
quote:De vleugelverdedigers Lucius en Lee zullen afwisselend doorschuiven naar het middenveld. Vennegoor of Hesselink moet met de centrale verdedigers Stam en Nesta duelleren. De laatstgenoemde keert terug van een schorsing. "Jan moet met heel veel strijd onze ploeg nog meer karakter geven", aldus Hiddink die niet zoals in de uitwedstrijd tegen AC Milan een beroep op de geblesseerde Beasley kan doen. "We moeten ze achterin weer pijn proberen te doen. We moeten hopen dat ze toch van ons in paniek raken. Als dat allemaal lukt, dan is er misschien toch nog iets heel moois mogelijk. Daar gaan we alles en echt alles aan doen. Dat kan ik wel beloven."
Twee Tegengoals, de Sterkte van AC Milan, het feit dat bij een Extra tegengoal PSV er vier moet maken maar wel PSV's thuisVoordeel, ik zou zeggen:quote:
Dan kun je niet rekenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Twee Tegengoals, de Sterkte van AC Milan, het feit dat bij een Extra tegengoal PSV er vier moet maken maar wel PSV's thuisVoordeel, ik zou zeggen:
50% - T10% - T10% - S10% - E5% + V5% = 20%
* JaWi dom isquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:27 schreef Spideyman het volgende:
50% - T10% - T10% - S10% - E5% + V5% = 20%
PSV kan een 100% kans niet scoren, hopelijk deze 20% kans welquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:33 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zeg 20% kans voor PSV
Even alle gekheid op een stokje, ik zie Milan vanavond gewoon niet niet scoren (als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:27 schreef Spideyman het volgende:
Twee Tegengoals, de Sterkte van AC Milan, het feit dat bij een Extra tegengoal PSV er vier moet maken maar wel PSV's thuisVoordeel, ik zou zeggen:
50% - T5% - T5% - S5% - E30% + V-5% = 0%
Misschien heb je wel gelijk hoor. Met die Sjevtsjenko voorin... objectief gezien is dat teveel klasse voor PSV. Maar aan de andere kant, dé kracht van PSV was de verdediging, dat was het opvangen van aanvallen van de tegenstander op het middenveld.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Even alle gekheid op een stokje, ik zie Milan vanavond gewoon niet niet scoren (als je begrijpt wat ik bedoel). Zeker niet als je het objectief wat PSV moet bereiken ziet, wordt dat gewoon sowieso altijd 1 goal in 't mandje. Ik gok door Kaka.
quote:PSV hoeft zich statistisch gezien weinig illusies te maken. De kans dat de Eindhovenaren de halve finale van de Champions League na de 2-0 nederlaag in de heenwedstrijd in Milaan overleven, bedraagt achttien procent. De aanwezigheid van Clarence Seedorf bij AC Milan verkleint dat percentage nog eens drastisch.
Seedorf stond drie keer eerder in de halve finale van het meest prestigieuze Europese clubtoernooi. In 1995 plaatste hij zich met Ajax ten koste van Bayern München voor de eindstrijd. Drie jaar later schakelde hij met Real Madrid Borussia Dortmund uit en twee jaar geleden deed hij met AC Milan zijn voormalige werkgever Internazionale de das om. De drie finales die volgden won hij ook nog eens.
De overlevingskans van achttien procent komt voor uit een berekening van Milos Radulovic. Hij beschouwde alle Europese knock outduels van het seizoen 1971/72 tot en met 2003/04 en kwam tot de conclusie dat iets minder dan één op de zes teams overleeft na een 2-0 uitnederlaag, een uitslag die 435 keer voortkwam. In ruim drie procent van de gevallen mondde het uit in een strafschoppenreeks.
PSV's kansen voor de return in Eindhoven tegen AC Milan
'PSV' wint, maar gaat niet door: 48,5 %
'PSV' door: 18,4%
'AC Milan' door: 78,6 %
Strafschoppen: 3,2 %
Net zoals vorige week, alleen wordt er nu ook volop gescoord door PSVquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:43 schreef nozem het volgende:
PSV gaat gewoon door, de Italianen worden compleet van de mat gespeeld.
Ben ik dat die dat zegt?
Ik heb gemengde gevoelens over deze wedstrijd. Aan de ene kant denk ik: Mission Impossible, dat redden ze nooit, aan de andere kant...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:05 schreef Djekko het volgende:
[..]
Net zoals vorige week, alleen wordt er nu ook volop gescoord door PSV
hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |