Er was echt helemaal niks! Hij is een beetje een drama queen somsquote:Op donderdag 21 april 2005 17:49 schreef Smirre het volgende:
Heei, bij zo'n gezicht is er helemaal geen kuiltje zichtbaar, Tex.Te hard PIEP-PIEP gedaan?
Och Djulian, wat ben je guitig! Lekker geselli met Maxim(aal) impressed by the size of this kid op de foto.
achossiequote:Op donderdag 21 april 2005 17:18 schreef Martineke het volgende:
---
Djulian wou Maxim kusje geven
---
Idd, ik wilde ook al vragen of je wel beschermingsmaatregelen getroffen hebt, in de vorm van een regenjas?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef suikerzoet het volgende:
En die foto's op dat schapevachtje zijn ook leuk zeg...... ik zou dat niet durven want dan piest hij meteen alles vol. Hoe oud is Noah, Texelonia?
hmmmmz jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef Smirre het volgende:
Githa; leuk zo samen met Jordy voor de spiegel. Maar ik mag toch wel hopen dat je buiten FOK om meer foto's hebt inclusief mama? Of ben jij ook degene die de hele dag loopt te paparaziën, zodat je stapels foto's hebt met anderen die jouw kindje(s) vasthouden? Ik heb soms het idee dat Cas en Liz me helemaal niet meer herkennen zonder rood lichtje bij mijn gezicht.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef Luchtbel het volgende:
Hahaha Maxim, act your age, not your shoesize
Lief blij meisje
[afbeelding]
Leren zelf te gaan zitten is moeilijk maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
ohw vertel, vertel ...wat had je verwachtquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:03 schreef melonovy het volgende:
Oja, Githa leuk om jou ook eens te zien met je kanjer!!!
Ik had een heel ander mens achter Githa verwacht, maar dat is een bekend fenomeen bij mij.
quote:Op zondag 24 april 2005 22:23 schreef DaanBanaantje het volgende:
githa ik zie dat je teigetje op de kop heb weten te tikken! hartstikke goed! vind jordy het ook zo'n succes?
Hehehe zo hebben wij er ook 1 lopen.....en niet rustig blijven als het ff niet luktquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ja Bix het gaat heel snel maar ze kan inderdaad ook soms nog zo heel lief klein zijn en lekker willen hangen. Maar het is tegenwoordig "zelluf doen" wat de klok slaat, zo lekker eigenwijs al.
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef E.T. het volgende:
Toch maar eens kibbeling voeren (nu het nog kan)..
Ik mag toch aannemen dat ze (voor het te laat is) een vangstverbod instellen..quote:Op donderdag 28 april 2005 22:49 schreef bixister het volgende:
[..]als je 't blijft kopen kan 't inderdaad niet lang meer.
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:16 schreef Merisse het volgende:
Ik geniet trouwens ontzettend van dit topic en al jullie leuke foto's. Ik heb ook altijd dat als ik op straat kindjes zie dat ik kijk of ik niet iemand herken. Hebben jullie dat ook? Lijkt me wel maf overigens als ik echt een kindje zou herkennen. Maar ik heb het gevoel alsof ik ze allemaal een beetje "ken".
ik sta er net zo van te kijken hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:35 schreef Sugar het volgende:
Wat? Trekken al die kindjes zich al op tot staan?!![]()
Hoe wist je dat:quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hoe wist je dat:
[afbeelding]
En Myrthe ze moeten je gewoon een wat wijder t-shirt aan doen liefjeen je krijgt al een beetje een kapsel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |