Ik lijk meer op Ernie, dus misschien zijn er dames die ten aanzien daarvan nog wat tips hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 08:38 schreef Radiohoofdje het volgende:
vrouw
21
Van mij hoeft een man zich nergens anders te scheren dan zijn gezicht maar waar ik me enorm aan erger is als een man zo'n Sesamstraat wenkbrauw heeft.
Ik zou niet graag gezien worden met een Bert dus dan verwacht ik wel dat een man zo slim is om dat ff bij te werken.
Of aan de voorkant boven het t-shirt. Ook niet om aan te zien.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef schatje het volgende:
Van mij hoeft een man zich ook nergens anders te scheren dan zijn gezicht en rug. Ik vind een behaarde rug niet om aan te zien. Je ziet weleens mannen in het uitgaan die een t-shirt dragen waarbij er dan bij de nek plukken haar uitsteken.
k, wenkbrauw epileren voor mannen... als er iets gay is dat het wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:38 schreef Radiohoofdje het volgende:
vrouw
21
Van mij hoeft een man zich nergens anders te scheren dan zijn gezicht maar waar ik me enorm aan erger is als een man zo'n Sesamstraat wenkbrauw heeft.
Ik zou niet graag gezien worden met een Bert dus dan verwacht ik wel dat een man zo slim is om dat ff bij te werken.
Neequote:Op zondag 24 april 2005 13:11 schreef Enyalius het volgende:
ik scheer alleen die paar losse haartjes tussen mijn wenkbrouwen weg anders heb ik 1 doorlopende wenkbrouw en das niks
Valt me nu pas op, Ernie heeft geen wenkbrauwen. Wat een nicht.quote:
het valt mij op dat oudere vrouwen (sorry, sorry, je bent hardstikke jongquote:Op zondag 24 april 2005 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Vrouw
29
Ziet graag bijgewerkte mannen. Zak graag kaal, rond tepels mag ook kaal, oksels beetje bijgeknipt graag. Rughaar is niet mijn favoriet, maar als het er zit, niks aan te doen. Iig niet scheren. Dan hooguit weglaseren... Borsthaar het liefst beschaafd, maar ook als dat heel veel is... so be it.
Ja, als ik zou mogen kiezen, dan zou er een bescheiden beetje borsthaar zijn en idd de rest gekuist. Geen haar op rug en schouders etc. Maar goed, die keuze heb je niet. Dus accepteer je wat je krijgt.quote:Op zondag 24 april 2005 13:19 schreef BertV het volgende:
het valt mij op dat oudere vrouwen (sorry, sorry, je bent hardstikke jong) meer van lichaamsbeharing bij mannen gaan houden. Die jonkies willen alles eraf.
Rot op met Stinkie! Ik ben je ideale man!quote:Op zondag 24 april 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, als ik zou mogen kiezen, dan zou er een bescheiden beetje borsthaar zijn en idd de rest gekuist. Geen haar op rug en schouders etc. Maar goed, die keuze heb je niet. Dus accepteer je wat je krijgt.
Helemaal geen borsthaar is nl. ook niks. Dan is het net of ik met een 12-jarige in bed lig.
Oh, en voor het geval mensen nu stinkie gaan zien als een of andere behaarde chimpansee... Ik geen klachten zeg maar.
Eerst een foto en specs... dan wil ik er nog wel eens over nadenken.quote:
Specs? Ik ben geen auto, straks wil je nog een proefritje.quote:Op zondag 24 april 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerst een foto en specs... dan wil ik er nog wel eens over nadenken.
Oh, en ik ben niet voor niets OUD mod... dus er moeten wel kindjes komen he!
Natuurlijk komt er een hond, want dat betekent dat jij gaat werken en ik thuis mag blijven om hem uit te laten!quote:Op zondag 24 april 2005 13:40 schreef gr8w8 het volgende:
Specs? Ik ben geen auto, straks wil je nog een proefritje.
Kinders, als er ook een hond komt, uiteraard.![]()
Of wielrenner.quote:Op zondag 24 april 2005 13:51 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik vind een vent die zijn oksels en benen scheert een beetje verwijfd.
Ja, dat kan ook. Maar ik bedoel gewoon kerels die hun oksels en benen scheren omdat ze het mooier vinden staan. Gladde benen is iets voor vrouwen vind ik, met uitzondering van wielrenners e.d.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |