Dan wel ja, maar niet de hele tijd.quote:
Moet zeggen dat ik dat gevoel ook altijd wel errug ok vindquote:Op zondag 8 mei 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Vannacht een overheerlijke moederdag beurt gehad, straks doen we het nog eventjes dunnetjes over, men wat hou ik ervan om als je wakker wordt het nog te voelen, maarja, ok het is waar, zo lang slapen zat er niet tussen
nee, dat zou wel vermoeiend zijn he? ook een beetje saai op den duur.quote:
Ja. Af en toe ook nog slapen en eten, bijvoorbeeld, is wel zo goed voor je.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, dat zou wel vermoeiend zijn he? ook een beetje saai op den duur.
ja. en nog een beetje lezen en fokken vind ik ook fijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja. Af en toe ook nog slapen en eten, bijvoorbeeld, is wel zo goed voor je.
lekker, wijffie. en nog gefeliciteerd op de valreep.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Vannacht een overheerlijke moederdag beurt gehad, straks doen we het nog eventjes dunnetjes over, men wat hou ik ervan om als je wakker wordt het nog te voelen, maarja, ok het is waar, zo lang slapen zat er niet tussen
is moederdag niet iets door kinderen..........quote:Op zondag 8 mei 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |