Echt nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:54 schreef erodome het volgende:
Nou, ik moet zeggen, je weet pas echt dat je een dagje ouder gaat worden als de dag komt dat je een jongere man ziet en denkt, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten...
Is me pas geleden gebeurt, gozer is echt een aantal jaren jonger dan ik ben, maar ik vind hem wel erg lekker, aaaaaaahhhhhhh oude trol wordt ik
5 jaar jonger en ik ben strafbaar, dan liever 5 jaar ouderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:24 schreef MasterE het volgende:
Nu even niets, heb ook vakantie![]()
Edit: en zeker niet iets dat meer dan 5 jaar ouder is. Maar 5 jaar jonger daarentegen.... Jammie
Tja, das dan wel weer een voordeel van ouder wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
5 jaar jonger en ik ben strafbaar, dan liever 5 jaar ouder![]()
Ik heb het ook alweer te lang niet meer gedaanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:31 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb het sinds de laatste keer niet meer gedaan
Dinsdag is inderdaad wel erg lang geledenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb het ook alweer te lang niet meer gedaan
Voor mij zondagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dinsdag is inderdaad wel erg lang geleden
Milfs.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Verdomd handig hoor als je op oudere vrouwen valt.
neuk jij nou eigenlijk al een beetje?quote:
als je jezelf afentoe verast met een fijne gleuf is er toch weinig aan de hand?quote:Op zondag 8 mei 2005 03:46 schreef blieblie het volgende:
Ik neuk momenteel vrij weinig... Maar ook dat went op ten duur![]()
.
quote:Op zondag 8 mei 2005 03:46 schreef blieblie het volgende:
Ik neuk momenteel vrij weinig... Maar ook dat went op ten duur![]()
.
Jouw vriendin is dus ofwel oud, ofwel je hebt gezoend, dan wel geneukt met een minderjarige...quote:Op zondag 8 mei 2005 10:48 schreef Danaq het volgende:
Gister ochtend een vriendin, gister avond m'n vriendin en tussendoor nog gezoend met een meid die net zo oud was als het leeftijdsverschil van de 1e 2.
Nu niet. Dat gaat zo lastig, tijdens het typen.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neuk jij nou eigenlijk al een beetje?
Kon ik dat vamorgen nog maar eens zeggenquote:
maar verder, als je niet typt?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nu niet. Dat gaat zo lastig, tijdens het typen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |