Maar op een bepaald moment zul je toch wel uitvliegen?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
Neuh geen zin in, ben ik nog te jong voor
Absoluut. Als ik hier de situatie bekijk, zie ik collega's met gezinnen toch regelmatig mopperen wat betreft overwerk, terwijl de singles direct een antwoord klaar hebben (of ze doen het wel of helemaal niet). Onregelmatige diensten zou ik op zich ook geen problemen mee hebben. Ik woon toch alleen (ook geen huisdieren).quote:Op donderdag 21 april 2005 14:37 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles doen vaker aan overwerk en onregelmatige diensten omdat ze geen partner hebben om rekening mee te houden.
Dan waarschijnlijk wel, maar als het meezit word ik dan nog wel feninancierd door me ouders voor hypotheek en zoquote:Op donderdag 21 april 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar op een bepaald moment zul je toch wel uitvliegen?
En dán zul je beseffen dat je ook als single verdomd veel (financiële) verantwoordelijkheden hebt.
Ja okay daar heb je gelijk in...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:55 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, zoland je niet samenwoont is er volgensmij niet veel verschil tussen single en samen finaniën...
Nop ook dat heb ik nog nooit gezien...quote:Op donderdag 21 april 2005 15:15 schreef Beach het volgende:
Kijken de singles hier Desperate Housewifes om te zien hoe leuk het is om getrouwd te zijn?![]()
Hhhm heb je het wel over single en zelfstandig wonen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:24 schreef thaleia het volgende:
Dat van dat overwerk en die wisselende diensten zal vast wel kloppen, je bent als single nu eenmaal over het algemeen flexibeler omdat je in principe met niemand rekening hoeft te houden. Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd (singles met kinderen, singles die gewoon erg op regelmaat gesteld zijn). En het geldt ook niet alleen voor werk, ook qua vrije tijd kan ik makkelijker meegaan in 'spontane acties' omdat ik niet eerst naar huis hoef te bellen of Archibald het erg vindt dat ik ineens toch niet mee eet.
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:24 schreef thaleia het volgende:
Dat van dat overwerk en die wisselende diensten zal vast wel kloppen, je bent als single nu eenmaal over het algemeen flexibeler omdat je in principe met niemand rekening hoeft te houden. Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd (singles met kinderen, singles die gewoon erg op regelmaat gesteld zijn). En het geldt ook niet alleen voor werk, ook qua vrije tijd kan ik makkelijker meegaan in 'spontane acties' omdat ik niet eerst naar huis hoef te bellen of Archibald het erg vindt dat ik ineens toch niet mee eet.
Ik bedoel dat je als stel toch al snel meer op de toekomst gericht bent samen en je als single toch ook in dat opzicht meer vrijheid hebt om je toekomst in te delen zoals jij het wil. Ik bedoel die rondreis die je altijd al wilde maken door Latijns-Amerika komt voor een hoop mensen toch op de tocht te staan als ze net gaan samenwonen met iemand.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
juist omgekeerd, denk ik, als single moet je alle zaken zelf regelen.... that's my opinion.
Geen idee nog nooit op mezelf gewoont maar mijn ouders zijn niet zo moeilijkquote:Op donderdag 21 april 2005 15:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je als stel toch al snel meer op de toekomst gericht bent samen en je als single toch ook in dat opzicht meer vrijheid hebt om je toekomst in te delen zoals jij het wil. Ik bedoel die rondreis die je altijd al wilde maken door Latijns-Amerika komt voor een hoop mensen toch op de tocht te staan als ze net gaan samenwonen met iemand.
Ik woon heel graag weer op mezelf
Ik heb zelf een baan die heel onregelmatig is en een relatie. Gelukkig vindt mijn huidige vriendje dat niet erg. Tuurlijk vindt ie het wel eens lastig als ik weer in het weekend moet werken of bel dat ik 2 uur later pas kan afspreken, maar volgens mij is het verder geen probleem.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:37 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles doen vaker aan overwerk en onregelmatige diensten omdat ze geen partner hebben om rekening mee te houden.
Welkom, een oud bekende fok-ster zelfs voor mijquote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef miendobbelsteen het volgende:
Leuk topic.
Even kijken hoe het er hier aan toe gaat, heb me nog niet echt 'ingelezen', zeg maar.
Groetjes van een verstokt vrijgezel
Mijn ouders zijn op het moment ook niet moeilijk, maar het is hun toko met hun regels en hun ongeschreven wetten en dat botst als je zelfstandig bent en graag je eigen plan trekt.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Geen idee nog nooit op mezelf gewoont maar mijn ouders zijn niet zo moeilijk
Dank jequote:Op donderdag 21 april 2005 16:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Welkom, een oud bekende fok-ster zelfs voor mij![]()
Jah zag het had ff geen zin in editten (was ff crisis op het werk).quote:Op donderdag 21 april 2005 16:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn op het moment ook niet moeilijk, maar het is hun toko met hun regels en hun ongeschreven wetten en dat botst als je zelfstandig bent en graag je eigen plan trekt.
het is gewoond
Rijk alleen, nog plannen?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jah zag het had ff geen zin in editten (was ff crisis op het werk).
Maar ach hun regels is redelijk aan te houden nog dus scheelt en binnenkort zijn ze weer 2 weken weg op vakantieen k ben iig nog geen 30
Ja werken en leren gok ik zomaarquote:
Nop dat klopt maar goed ben verder ook weinig tot niet spectaculair.quote:
Geen toekomst lijkt me een beetje raar (of je moet het over heroinehoeren ofzo hebben)quote:Op donderdag 21 april 2005 16:33 schreef Beach het volgende:
Stelling/vraag:
iemand zou geen relatie moeten nemen als diegene de ander niks te bieden heeft (werk,studie, geen toekomst)
Maar de meeste gaan toch wel voor een man met geld en een goeie carriere he.. Iemand die bijvoorbaad 'kansloos' is daar zal het moeilijker bijgaan lijkt mij.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:42 schreef Thurtje het volgende:
Oneens. Dat zou betekenen dat als je geen werk hebt en nauwelijks gestudeerd hebt, dat jij geen relatie aan mag gaan?
Iedereen heeft recht op een gelukkige relatie.
Ik spreek alleen voor mezelf. Maar een goede carrière met bijbehorend salaris staat bij mij niet hoog op mijn prioriteitenlijstje.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:43 schreef PieterCK het volgende:
Maar de meeste gaan toch wel voor een man met geld en een goeie carriere he.. Iemand die bijvoorbaad 'kansloos' is daar zal het moeilijker bijgaan lijkt mij.
shit, wou ik net met mijn auto gaan patsenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spreek alleen voor mezelf. Maar een goede carrière met bijbehorend salaris staat bij mij niet hoog op mijn prioriteitenlijstje.
Van dit soort materialistische dingen laat ik het niet afhangen of iemand wel of niet relatiemateriaal is voor mij.
Mijn vorige vriend is een strugglin' ontwerper, die daarvoor een student zonder een cent te makken en die daar weer voor een sjacheraar is van alles en niets. Het gaat bij mij puur om de persoon, niet om zijn loonstrookje of (lease) auto.
Dat zou betekenen dat je via juridische weg een relatie zou kunnen afdwingen. Lijkt me nogal absurd.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:42 schreef Thurtje het volgende:
Niemand heeft ook maar ergens recht op, dat is echt een misvatting. Je wordt niet geboren daarvoor, het enige recht dat je hebt is sterven en dan nog niet wanneer jij ervoor kiest. Er staat nergens wettelijk vastgesteld dat je RECHT hebt op een partner.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:42 schreef Thurtje het volgende:
verzoekschriftje indienen en klaarquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
Was het maar zo Tranceptor
Dan hoefden wij hier niet te posten.
Laat me raden: gezelschapsspelletjes?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
(Veel) mannen willen eigenlijk hetzelfde als (veel) vrouwen.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
Is dat niet de biologische essentie van een relatiequote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
Die mag je even uitleggenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
Was het maar zo Tranceptor
Dan hoefden wij hier niet te posten.
Hij bedoelt 'was er maar een recht', maar daar ben ik het mee oneens.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen
Want volgens mij valt er op wat T zei niets af te dingen
Waarom? Je hebt altijd zelf nog de keus om er geen gebruik van te makenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef Tranceptor het volgende:
Hij bedoelt was er maar een recht, maar daar ben ik het mee oneens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |