Ah...lucht eruit, meer plaats voor een volgendequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:14 schreef fotoloog het volgende:
*Burp*
Schuif maar door.......quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah...lucht eruit, meer plaats voor een volgende
Ja ho...wacht ff, moet eerst dat ding aan de praat krijgenquote:
Ik!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:58 schreef pea4fun het volgende:
We hebben bier![]()
We hebben muziek
Wie vertelt er een flauwe schuine mop? Dat hoort er wel bij dan he?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik!
Komtie:
"Komt een Turk bij de kassa...."![]()
![]()
![]()
Is het geen giller?
ik snap em nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik!
Komtie:
"Komt een Turk bij de kassa...."![]()
![]()
![]()
Is het geen giller?
Bedankt voor je bezorgdheid, maar er was niks. 's Morgens is gewoon een emotioneel moment hč.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
O jee El, wat is er kerel?
Oh okeequote:Op dinsdag 26 april 2005 16:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
Bedankt voor je bezorgdheid, maar er was niks. 's Morgens is gewoon een emotioneel moment hč..
40??quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef Klonk het volgende:
Hallo allemaal
zo, luizendagje gehad, ben langer bezig geweest met heen en weer rijden dan met pakketjes bezorgen, ik had wel 40 adressen
Is het zoiets als.. "Er was eens een vrijgevige Nederlander" ??quote:
uit zijn reactie denk ik eerder dat dat er relatief weinig zijn...quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
40??Dan heb je hard gereden zeker? Lijkt me nogal wat namelijk...
Ja vanavond weerquote:Op woensdag 27 april 2005 06:42 schreef elcastel het volgende:
Er was 'voetbal'. Moeie gorgen.
Oh okee, vanavond, goed? Misschien loop ik er vanmiddag nog wel ff heen voor wat styly picsquote:Op donderdag 28 april 2005 05:28 schreef Xilantof het volgende:
Dr_Flash, gooi die foto's eens online dan
ik ben wel benieuwd!
en goedemorgen allemaal![]()
In qltels Berlingo past allesquote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Klonk het volgende:
Hallo fot-jes
de lolbroeken op het depot stuurde me vanmiddag weg om 2 pakjes te halen, kom ik daar, blijken de 2 pakjes, 2 pakken te zijn van een meter of 2, en dat past niet in m'n berlingo
Hier wat foto's van die kraan.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, vanavond, goed? Misschien loop ik er vanmiddag nog wel ff heen voor wat styly pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |