goed dat ik nog even checkte dan, had weer onnodig slotwerk gekostquote:Op woensdag 20 april 2005 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dude
Nou ben je dus te laat want heb ik het al geopend dude
Ben toch wel benieuwd naar Aussie pics
De mijne sliep nog vanmorgenquote:
Die landen och altijd op hun pootjes?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zeker mooi weertijd voor lunch
Kater viel vandaag gelukkig mee
Wat is dat ? Een extender ?quote:Op donderdag 21 april 2005 17:15 schreef Xilantof het volgende:
...400tonner....
altijd leukquote:Op donderdag 21 april 2005 17:46 schreef Klonk het volgende:
hetzelfde als ik, geld uitgeven aan overbodige dingen
Iets meer dan mijn halve bonus gaat naar de belastingquote:Op donderdag 21 april 2005 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Iets meer dan mijn halve bonus gaat morgen naar de garage
Ja, dat deel is er dan al afquote:Op donderdag 21 april 2005 21:00 schreef elcastel het volgende:
Iets meer dan mijn halve bonus gaat naar de belasting.
Een stuk minder dan mijn baas (daar is nogal wat over te doen in de media)quote:Op donderdag 21 april 2005 21:50 schreef kwiebuske het volgende:
hou je nog wel wat over van die bonus dan rewimo ???
lijkt me moeilijk![]()
blikkie Freddie ook goed?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ook weer thuisWas erg gezellig in de stad
Nou nog ff af-rosee-en
morgen weer om 7 uur op
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:38 schreef Re het volgende:
[..]
blikkie Freddie ook goed?
pokke treinen
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef Re het volgende:
verkeerde trein genomen, een "sprinter" was meer een blinde drietener geloof ik, maar we zijn weer thuis, en dus fotootjes preparerennog 2500 te gaan
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waarbij op het bordje altijd staat "DE INTERCITY IS EERDER IN AMSTERDAM" zeker?
n00b![]()
Oh okee.. ja je hebt grotere problemen dan een trein die er 5 minuten langer over doetquote:Op donderdag 21 april 2005 23:04 schreef Re het volgende:
[..]
nerd
en weer verder stofjes verwijderen
ik heb het in het algemeen niet zo op treinen, maar kon nog wel lekker een paar CVs doornemenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.. ja je hebt grotere problemen dan een trein die er 5 minuten langer over doet
Nou succes maar dan
Workaholicquote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb het in het algemeen niet zo op treinen, maar kon nog wel lekker een paar CVs doornemen
en per ongeluk werk e-mail gechecked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |