Goedzo, pylquote:
Heb je de eerste pagina's van het vorige nummer gezien?quote:
Joh, we zijn alweer twee plaatjes verder....quote:Op woensdag 20 april 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Én nog ruim op tijd om m'n zonnebril op te zetten...![]()
Zag ik niet zo gauw...nogal donker.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef pyl het volgende:
Joh, we zijn alweer twee plaatjes verder....
Die travo's bedoel je? Die heb ik idd gezienquote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Heb je de eerste pagina's van het vorige nummer gezien?![]()
jij zit om half elf 's avonds nog vette zooi te vreten? Wanneer verwacht je je eerste by-pass operatie?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
En daarbij; ik zit drumsticks te eten..en dát typt kut; met alleen je pinken.
Hoezo vette zooi ?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
jij zit om half elf 's avonds nog vette zooi te vreten? Wanneer verwacht je je eerste by-pass operatie?
Yepquote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
Leo Sayer?
O je eet ze rauw. Nee dan is het goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoezo vette zooi ?
Gewoon kip hoor...komt niet van de vettempel.
Geen historie van hartkwalen in mijn familie overigens...
Mooi; kan 't geld naar mij toe...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
De eer gaat naar pyl!
Dank, maar goed beschouwd doet de zelfbenoemde RJPvD pimp natuurlijk alleen voor spek & bonen mee, dat weet jij net zo goed als ik...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
dankzij m'n afleidingsmanoeuvre was je de eerste
Zolang ik het geld maar krijgquote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
De eer gaat naar pyl!
En kip...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:46 schreef pyl het volgende:
Dank, maar goed beschouwd doet de zelfbenoemde RJPvD pimp natuurlijk alleen voor spek & bonen mee, dat weet jij net zo goed als ik...
Hé, dat is mijn grapquote:Op woensdag 20 april 2005 22:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mooi; kan 't geld naar mij toe...
'k heb inderdaad flinke lippen en kroeshaar...ben gewoon een blanke neger.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon een Antilliaan
yep 4.45 gaat de wekkerquote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, Pos is ook vroeg opgestaan om naar haar werk te gaan
Neuh, ik rij vrijwel niet meer sinds ik in Amsterdam woon. Maar het is wel al weer 42 dagen geleden dat ik voor het laatst geld op m'n rekening gestort kreeg.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weer fanmail uit Leeuwarden gekregen ?
Voor parkeren kun je ook boetes krijgen...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, ik rij vrijwel niet meer sinds ik in Amsterdam woon. Maar het is wel al weer 42 dagen geleden dat ik voor het laatst geld op m'n rekening gestort kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |