quote:Op donderdag 21 april 2005 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan het echt alleen maar over seks hebben hequote:Op donderdag 21 april 2005 14:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Toetje
Ben je dit weekend in Den Haag? Ik zoek nog iets leuks om te gaan doen
Goed hoor!Ik twijfelde er dinsdag al aan of ik het zou postenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:13 schreef Orginial het volgende:
Ik heb wat gepost, Nano. Kan jij even het persbericht posten van dat ONM stopt?
LOL uiteraardquote:Op donderdag 21 april 2005 14:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kan het echt alleen maar over seks hebben he
http://messenger.msn.nlquote:Op donderdag 21 april 2005 14:13 schreef Orginial het volgende:
Ik heb wat gepost, Nano. Kan jij even het persbericht posten van dat ONM stopt?
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kan het echt alleen maar over seks hebben he
Ja, hallo, dat zou wel érg praktisch zijn hequote:
Bier drinken, uit eten met mn vader en mn visitekaartjes ophalen?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat zou wel érg praktisch zijn he
ja ik ben in den haag dit weekendquote:Op donderdag 21 april 2005 14:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Toetje
Ben je dit weekend in Den Haag? Ik zoek nog iets leuks om te gaan doen
Ja is goedquote:Op donderdag 21 april 2005 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
ToetatoetZullen we het eens gezellig niet over seks gaan hebben met z''n tweeen
?
En ik dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Bier drinken, uit eten met mn vader en mn visitekaartjes ophalen?
Inderdaad, maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja ik ben in den haag dit weekendZaterdag ga ik stappen, weet alleen nog niet waar. Misschien het paard maar daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in
Lekker snelle reactie he
Het ging over seksquote:
Naa, maar die berichten zijn altijd zo irritant! Net zoals die "Je hebt mail" berichtenquote:
Oh, nu je het zegt: je hebt mailquote:Op donderdag 21 april 2005 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Naa, maar die berichten zijn altijd zo irritant! Net zoals die "Je hebt mail" berichten
Nee ik vind het paard stomquote:Op donderdag 21 april 2005 14:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat maakt niet uit
Geen zin in het paard?
* WeirdMicky zingt iets over: "De meeste dromen zijn bedrog"quote:
Gadver, dat vind ik toch ZOOOO irritant!!11!11!one!!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt: je hebt mail
Nietquote:Op donderdag 21 april 2005 14:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt: je hebt mail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |