Vast wel. Heb jij al een woord voor die ziekheid?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ziekheid bestaat in gradaties. er zulllen vast ook mensen gefascineerd zijn door de "ziekheid' die mensen tot bondage brengt.
Je bent welkom, ik weet alleen niet of je er veel aan hebt.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:26 schreef livEliveD het volgende:
Truste allemaal
@LS en A: Bedankt voor de antwoorden
En de rest van de dag dus niets te doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:30 schreef speknek het volgende:
Ik heb eerst een presentatie van een half uur en daarna een tentamen van drie uur.
.
misschien.. een vorm van SM? (sado masochismequote:Op donderdag 21 april 2005 07:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast wel. Heb jij al een woord voor die ziekheid?
Ohja, dat is waar ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
misschien.. een vorm van SM? (sado masochisme)
Nee, eigenlijk niet..quote:Op donderdag 21 april 2005 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Iemand wel eens gehoord van Bas Haring (filosoof) of iets van hem gelezen?
Familie van vriendje Stokvisquote:Op donderdag 21 april 2005 09:18 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
Van die Bas Haring heb ik volgens mij eerder gehoord. Maar waar?
Succes Spekkiequote:Op donderdag 21 april 2005 08:30 schreef speknek het volgende:
Ik heb eerst een presentatie van een half uur en daarna een tentamen van drie uur.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 07:37 schreef Yosomite het volgende:
Het is weer een mooie dag om buitenshuis te werken
Straks diploma uitreiking van me vriendin, daarna borrel. Haske leuk, op die saaie mensen die ook komen na danquote:
Tuuwk wel. Waarom zou ik er niks aan hebben?quote:Op donderdag 21 april 2005 07:29 schreef Alicey het volgende:
Je bent welkom, ik weet alleen niet of je er veel aan hebt.
Omdat ik geen echt antwoord op het "waarom" heb kunnen geven. Wel een motivatie natuurlijk, maar waarom dat dan weer zo is weet ik zelf ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk wel. Waarom zou ik er niks aan hebben?
Die saaie mensen hoef je toch niet mee te praten?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
Straks diploma uitreiking van me vriendin, daarna borrel. Haske leuk, op die saaie mensen die ook komen na dan![]()
Ze rennen op me af. "Goh wat ben je lang", "Je zult je wel blij zijn nu", "Wat gaat ze nu doen"quote:Op donderdag 21 april 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:
Die saaie mensen hoef je toch niet mee te praten?
Tja, dan moet je zulke films misschien gewoon niet zien. Dat soort dingen gebeurden nu eenmaal en nog veel ergere dingen die geen enkele film durft te laten zien...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef speknek het volgende:
Hmm kan ook zijn dat ik het dan verkeerd onthouden heb. Ik vond het geloof ik gewoon weinig toevoegen aan de grote reeks oorlogfilms die er al was. En dat stukje waar die bejaarde naar beneden gegooid werd, het zal vast echt gebeurd zijn, maar van mij hoefde het niet zo.
Nee daar heb je gelijk in. Was op zich interessant geweest als je het had geweten maar das simpelweg niet eenvoudig. Toch bedankt heurquote:Op donderdag 21 april 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
Omdat ik geen echt antwoord op het "waarom" heb kunnen geven. Wel een motivatie natuurlijk, maar waarom dat dan weer zo is weet ik zelf ook niet.
Ja, ik vond hem prachtig. Vooral het laatste gedeelte waarin de Duitser hem helpt in leven te blijven.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef livEliveD het volgende:
Wel een hele mooie film
Vreemde dingen zeggen die mensen tegen jou...quote:Op donderdag 21 april 2005 09:25 schreef livEliveD het volgende:
Ze rennen op me af. "Goh wat ben je lang", "Je zult je wel blij zijn nu", "Wat gaat ze nu doen"
Na een fles whisky is elk saai gesprek leuk, dat motto?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ze rennen op me af. "Goh wat ben je lang", "Je zult je wel blij zijn nu", "Wat gaat ze nu doen"
Ik hoop dat ze veel alcohol schenken. Dat zou een hoop goedmaken
Autopsychoanalyse (3 x woordwaarde) werkt ook maar beperkt.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in. Was op zich interessant geweest als je het had geweten maar das simpelweg niet eenvoudig. Toch bedankt heur
Ja en nee. Ik denk dat het juist een gevolg is van het feit dat we doorgeevolueerd zijn, en dus niet meer instinctief handelen. Daardoor ontstaat misschien toch op sommige punten een gebrek dat opvulling nodig heeft?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:32 schreef livEliveD het volgende:
In het vroegere (zeg 100 jaar terug) Japan of China (das 1 pot nat ja) was het normaal dat ze de voeten van rijke vrouwen compleet gebroken en opgerold werden (je hebt zeg maar een stompje onder je been hangen dan). Hierdoor waren ze aangewezen op andere personen om dingen voor ze te regelen, lopen was immers geen optie meer, en hence stelde het dus een statussymbool voor. Degene die het zich kon veroorloven om andere in dienst te nemen brak dan ook graag de pootjes (of de man stimuleerde het om het te doen).
Zijn we als mens niet wat tever doorgevolueerd dat we dit soort dingen gaan verzinnen?
1 tentamen iig niet gehaald, Elektronica... en laat dat nou net het meest vervelende vak dit jaar zijn. Vrijdag de laatste, en dan kunnen we weer ff achterover leunenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]Hoest met de tentamens? Heb je het gevoel dat je wel het een en ander haalt of is het niks?
Inderdaad lastig om pijnloos op te lopen.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was China, en die voetjes zagen er na opbinden ongeveer zo uit:
Maar dat werd toch ook simpelweg mooi gevonden, vrouwen met maat 16 ofzo? Rare mensenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:32 schreef livEliveD het volgende:
In het vroegere (zeg 100 jaar terug) Japan of China (das 1 pot nat ja) was het normaal dat ze de voeten van rijke vrouwen compleet gebroken en opgerold werden (je hebt zeg maar een stompje onder je been hangen dan). Hierdoor waren ze aangewezen op andere personen om dingen voor ze te regelen, lopen was immers geen optie meer, en hence stelde het dus een statussymbool voor. Degene die het zich kon veroorloven om andere in dienst te nemen brak dan ook graag de pootjes (of de man stimuleerde het om het te doen).
Zijn we als mens niet wat tever doorgevolueerd dat we dit soort dingen gaan verzinnen?
Kun je die nog wel herkansen?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
1 tentamen iig niet gehaald, Elektronica... en laat dat nou net het meest vervelende vak dit jaar zijn. Vrijdag de laatste, en dan kunnen we weer ff achterover leunen
Ik dacht eigenlijk net aan hetzelfde.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het corset is natuurlijk ongeveer hetzelfde fenomeen. Vrouwen die een corset droegen, vielen vaak flauw en hun organen raakten in de knel.
Hoewel het dragen van een corset wel mooi kan zijn, en mits niet te overdreven niet schadelijk hoeft te zijn voor de gezondheid. Om uit te gaan met eenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het corset is natuurlijk ongeveer hetzelfde fenomeen. Vrouwen die een corset droegen, vielen vaak flauw en hun organen raakten in de knel.
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
Hoewel het dragen van een corset wel mooi kan zijn, en mits niet te overdreven niet schadelijk hoeft te zijn voor de gezondheid. Om uit te gaan met eenlijkt het mij wel goed.
Kom een beetje lastig uit mijn woorden![]()
Er zijn wel speciale winkels voor. Er is een tijdje terug liep er in LIF een topic over.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben gek op corsetten, zou graag zo'n ouderwets exemplaar hebben, maar die zijn onvindbaar of onbetaalbaar. Ik wil er zo eentje als Rose in Titanic aanheeft, met veters en die ook je borsten bij elkaar drukken voor eendecolleté.
Ja erg mooi. En dan die beelden van die compleet verwoeste stad. En de horrorquote:Op donderdag 21 april 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik vond hem prachtig. Vooral het laatste gedeelte waarin de Duitser hem helpt in leven te blijven.
Ik was verrast toen ik aan het einde las dat het een werkelijk gebeurd verhaal was.
Ouch.. Da's inderdaad aan de erg prijzige kant.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo eentje:
[afbeelding]
[afbeelding]
¤ 320,-
Er ging geen lampje branden?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:35 schreef Haushofer het volgende:
1 tentamen iig niet gehaald, Elektronica... en laat dat nou net het meest vervelende vak dit jaar zijn. Vrijdag de laatste, en dan kunnen we weer ff achterover leunen
Ik zie het al snel als een gebrek aan mensenkennis. Een gebrek om jezelf te snappen en ook jezelf te durven zijn. (Daarmee doel ik er dus op dat het achterlijk gedrag is. Geaccepteerd zal het best wezen in die tijd maar desalniettemin achterlijk in mijn ogen. Een paar ringen om je nek om jezelf mooier te maken voor een bepaalde afrikaanse cultuur kan ik dan wel weer begrijpen)quote:Op donderdag 21 april 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
Ja en nee. Ik denk dat het juist een gevolg is van het feit dat we doorgeevolueerd zijn, en dus niet meer instinctief handelen. Daardoor ontstaat misschien toch op sommige punten een gebrek dat opvulling nodig heeft?
Je vindt hem er gewoon tof uitzien en was aan het filosoferen over hele andere dingenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Bas Haring was bij Goedemorgen Nederland. Hij had het over zijn 'volgende boek' wat impliceert dat er al andere zijnHij is jong, en ik zie en hoor meestal over oude(re) filosofen, en een jong iemand spreekt toch wel aan. Bovendien zag hij er wel leuk uit
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je vindt hem er gewoon tof uitzien en was aan het filosoferen over hele andere dingen![]()
Sorry ik vind hem eerlijk gezegd niet echt mooiquote:Op donderdag 21 april 2005 09:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben!
¤ 388,-Als ik het had, zou ik hem kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |