quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:11 schreef tonks het volgende:
Ik wil een nolius podcast.. hoeft niet eens persé fokradio
maak je ook podcasts? heb er nog geen binnen gekregen op de Arno's weblog feedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef Nolius het volgende:
Ik doe het nog gewoon via feedreader. Heb nog geen klachten gehad
Die van afgelopen maandag staat online, dus die zou ook via de feedreader moeten werken...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef tonks het volgende:
[..]
maak je ook podcasts? heb er nog geen binnen gekregen op de Arno's weblog feed
ze komt uit Israelquote:Op zondag 10 juli 2005 12:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, net even gehoord.
Met zo'n domme Amerikaanse tyfushoer die over de aanslagen in Engeland zegt dat de Engelsen nu een beetje snappen hoe zij zich na 9/11 voelen.
Nou dankje, naar zo'n naïeve takketeef hoef ik niet te luisteren. Een kogel voor het wijf.
Eerste ken ik nog niet. Keith and the Girl heb ik na aandringen van Tonks ook eens beluisterd en is echt heel leuk jaquote:Op zondag 25 september 2005 22:21 schreef Timo20 het volgende:
Heb de Podcasts ontdekt via m`n broer.
M`n favorieten: Distorted View en Keith And The Girl
de 1e behandeld iedere dag het meest bizarre nieuws van zowel de VS en internationaal. Duurt 15-20 minuten.
Bij de 2e podcast praten Keith And The Girl (the girl is Keith`s vriendin Chemda) over van alles en nog wat. Duurt ongeveer een uur iedere dag
Vermaak me er altijd wel mee
quote:
Dawnquote:Op zondag 25 september 2005 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]zet m zo weer aan, de aflevering van gisteren
.
Cool hoe ze Don And Drew ook altijd in de zeik nemen![]()
bedoel ikquote:
We hebben ook nog Boscast FM, jawel van Woutertje Bos!quote:Op maandag 26 september 2005 16:27 schreef Remzz het volgende:
Minister Donner is waarschijnelijk de eerste minister ter wereld met een podcast:
http://www.justitie.nl/organisatie/minister_donner/podcast/
Hahahaha geweldig!quote:Op maandag 26 september 2005 16:27 schreef Remzz het volgende:
Minister Donner is waarschijnelijk de eerste minister ter wereld met een podcast:
http://www.justitie.nl/organisatie/minister_donner/podcast/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |