dit land..............quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Magneet het volgende:
QueenR, was zeker de Tongelreepje weet wel dat bad waar je je kinderen in het zicht moet houden omdat er anders gekke dingen gebeuren door gekleure NL-ers van een welbekende afkomst
juist ja!! nou moet ik eerlijk zeggen dat ik geen een gekleurde nederlander gezien heb..quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Magneet het volgende:
QueenR, was zeker de Tongelreepje weet wel dat bad waar je je kinderen in het zicht moet houden omdat er anders gekke dingen gebeuren door gekleure NL-ers van een welbekende afkomst
met een racket, en ik bedenk me gewoon dat jij die shuttle bent ( scheelt toch niks in gewicht ) dan sla ik extra hardquote:
ze hebben idd stoere glijbanen jaquote:Op woensdag 20 april 2005 19:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
juist ja!! nou moet ik eerlijk zeggen dat ik geen een gekleurde nederlander gezien heb..dus dat viel weer mee.
Echt stoere glijbanen daar hoor!
en cho, geen bikini (durf ik niet) maar een badpak/bikini geval. (van achter lijkt het bikini, van voor net aan elkaar vast, you get the idea
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
met een racket, en ik bedenk me gewoon dat jij die shuttle bent ( scheelt toch niks in gewicht ) dan sla ik extra hard
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
met een racket, en ik bedenk me gewoon dat jij die shuttle bent ( scheelt toch niks in gewicht ) dan sla ik extra hard
Oh ?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
die tol en hele geile in het donker..
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Magneet het volgende:
Helaas de harde waarheid, moet jij als kille kikker toch wel inzienquote:
haha, hoezo was jij er ook?quote:
Laatste tijd nog mooie Londsdale kleding gekocht Eva?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:00 schreef QueenR het volgende:
Helaas de harde waarheid, moet jij als kille kikker toch wel inzien
Nope, omdat ik hier zoveel rondhang heb ik me maar wat thermo kleding gekocht, tegen die kille bries hier....quote:Op woensdag 20 april 2005 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laatste tijd nog mooie Londsdale kleding gekocht Eva?
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie hebben al bijna 1000 topics
Dat serieus verdedigen ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:04 schreef QueenR het volgende:
de opmerking van Magneet was omdat dat hier in de krant heeft gestaan, het was zo dat een grote groep allochtone nederlanders zich daar ophielden en vrouwen/meisjes onzedelijk betastten dus niet zomaar een lose rasistiche kreet, maar waarheid.
weet ikquote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat serieus verdedigen ook.![]()
Sorry lieverd, ik pest je maar.
Jade zekerquote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
........................................................
Zou het moeten zijn iigquote:Op woensdag 20 april 2005 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is dit de grootste reeks ?
Heerst het Gijs?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
........................................................
Niet dat ik dat filmpje heb gezien hoor... maar er is ergens een filmpje zie je duo screen een circuit, 1 in het echt, de ander in Forza er naast. Soms weet je gewoon niet wat het echte filmpje is, zo goed gemaakt. Volgens de coureurs die eerst op de echte baan en daarna in het spel speelde zeiden dat zelfs rempunten en schakelpunten zo goed als overeen kwamen.quote:choco zei :
heeeel cool filmpje
GT4
GT4 meer gevoel van snelheid
Scherpere fleurige graphs. Beetje choatisch wel (groene gras was cool in GT4)
Forza
Details van de weg is beter (strepen en schaduw)
Zachtere, mooiere graphics voor Forza
lucht is natuurlijker bij Forza
Auto's meer gedetaileerd
Maar,............ ik ken het parcour niet,...
welk parcours is nu het meest realistisch?
Gijs, filmpje gezien van die mustang?quote:Op donderdag 21 april 2005 07:07 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
En 1
[afbeelding]
En 2
[afbeelding]
En 3
[afbeelding]
En hoppekee..
Nee niet gezien, je link is stukquote:Op donderdag 21 april 2005 08:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, filmpje gezien van die mustang?op de vorige pagina staat de link
Forzaaaaaaa
en pas je titel aan, tis nog maar 22 dagen![]()
quote:For instance, at a glance, you can see vector forces acting on each tire, and the grip that's available to them when cornering. This allows you to adjust tire pressure as well as the stiffness of your springs to ensure to tweak maximum grip for any particular track.
Links is gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2005 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet gezien, je link is stuk![]()
In 2 topics ook
Feyenoord heeft verlorenquote:Op donderdag 21 april 2005 08:30 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen gijsjes
Het zonnetje is op......
De lucht is blauw![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 08:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Feyenoord heeft verloren![]()
![]()
![]()
maar ik hou van jou![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Ja!! Jade Empirequote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:00 schreef silver-surfer het volgende:... fucking kut PSV...
Alle mensen die die beneden de rivieren wonen en Houdoe zeggen ... aan het gas
He lekker voor je.. en begreep van Cho een gaaf verhaal maar eigenlijk nog niks gezien in 3 uur.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja!! Jade Empire
Schitterend spel zeg... mooie omgevingen en mooie muziek!!
De vechtstijlen zijn ook lekker te bedienen... top spel dit
Ga toch buiten spelen manquote:Op donderdag 21 april 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja!! Jade Empire
Schitterend spel zeg... mooie omgevingen en mooie muziek!!
De vechtstijlen zijn ook lekker te bedienen... top spel dit
Hahahahahah nootjequote:Op donderdag 21 april 2005 09:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel...
![]()
![]()
PSV!!!(als je me dan toch al aan het gas wil, waarom mezelf inhouden he!)
Houdoe!(zeg ik trouwens eigenlijk nooit, maar deze ene keer dan
)
![]()
Nee precies... nog niks gezien inderdaad... meer tutorial achtig.. de controls leren en een paar mooie moves maken... gaat lekker hoor!!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker voor je.. en begreep van Cho een gaaf verhaal maar eigenlijk nog niks gezien in 3 uur.
Echt een wereld waar je jezelf in laat verdwijnen dus, snachts over dromen. lekker.
nee man... ik zit hier lekker achter mijn bureau te kijken naar een pc met een ticketsysteem en een paar excelfiles open... dat is ook niet mis hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 09:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ga toch buiten spelen man, heerlijk weer
![]()
Nootjequote:Op donderdag 21 april 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahah nootje
Nee gijs... jij hoeft niet aan het gas... het is Feyenoords eigen domme schuld..
Ik trek sommige aankopen echt niet... het aankoopbeleid zuigt ... en ik begin nu ook te twijfelen aan de capaciteiten van Gullit hoor...
Die kwam gisteren zo onzeker over bij een aantal interviews...
![]()
Whahahahahaquote:
Surferquote:Op donderdag 21 april 2005 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
Ik zat aan die lekkere noot te denken toen ik aan het typen was![]()
Maar QueenR ... jij hoeft niet aan het gas hoor..
ja hèquote:Op donderdag 21 april 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Jade Empire.......... de tering zegZal er niet teveel over zeggen maar gamers die mijn bevindingen willen lezen moeten dat maar even in het Jade topic doen.... WOW man
Wat goed.... je weet bij de het begin al dat het een knaller van een spel wordt.... zoiets voel je gewoon !
quote:
mijn nemesisquote:
Hou toch eens een dag je bek joh voordat ik je Marcellus Wallace nek breekquote:
Whahahahahahahquote:
hahaha sprekend, begrijpelijke foutquote:
Hou toch je bek joh, stomme idiootquote:Op donderdag 21 april 2005 09:00 schreef silver-surfer het volgende:... fucking kut PSV...
Zelfde cup maat maar voor de rest is het wel een verschil jaquote:Op donderdag 21 april 2005 10:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
hahaha sprekend, begrijpelijke fout![]()
![]()
Ja man!!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hou toch je bek joh, stomme idioot
Brabant heerst
sparren??quote:Op donderdag 21 april 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hou toch eens een dag je bek joh voordat ik je Marcellus Wallace nek breek
quote:
Ja Gijs............. komt goedquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren een heel gaaf moment met Daan gehad. Mama was werken maar toen Daan en ik aan tafel zaten te eten (andijvie stampot met worst) belde mama even.
Daan steekt zijn handje uit omdat de telefoon gaat. Ik nam op en gaf de telefoon aan Daan.... ghet was mama die meteen een verhaal begon te doen..... Daantje lachte even en zei toen gericht echt 'Mama'Was mooi !!
quote:
Gisteren een heel gaaf moment met Daan gehad. Mama was werken maar toen Daan en ik aan tafel zaten te eten (andijvie stampot met worst) belde mama even.
Daan steekt zijn handje uit omdat de telefoon gaat. Ik nam op en gaf de telefoon aan Daan.... het was mama die meteen een verhaal begon te doen..... Daantje lachte even en zei toen gericht echt 'Mama'![]()
Was mooi !!
Daan steekt zijn handje uit omdat de telefoon gaat. Ik nam op en gaf de telefoon aan Daan.... het was mama die meteen een verhaal begon te doen..... Daantje lachte even en zei toen gericht echt 'Mama'![]()
Was mooi !!
Zet op het lijstje voor de vakantie.... ehbodoosquote:
Wie oh wie.. gaat hem al eerste gebruiken..quote:Op donderdag 21 april 2005 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zet op het lijstje voor de vakantie.... ehbodoos
Als vader zijnde zou ik een stel kanker klappen uitdelen als ze aan mn dochter komen..quote:Op donderdag 21 april 2005 10:39 schreef Quinny het volgende:
He gezellig zo'n dagje Efteling
http://www.babycentrum.com/bb/viewtopic.php?t=8652
Gijs... je breekt die kut pubers in 2en!!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als vader zijnde zou ik een stel kanker klappen uitdelen als ze aan mn dochter komen..
Dat zou leuk zijn als ik daar was........ had opzekers in de cel gezeten nuquote:Op donderdag 21 april 2005 10:39 schreef Quinny het volgende:
He gezellig zo'n dagje Efteling
http://www.babycentrum.com/bb/viewtopic.php?t=8652
Ach please joh amateur met je hobbies van je.....quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als vader zijnde zou ik een stel kanker klappen uitdelen als ze aan mn dochter komen..
neem ook een infuus mee van je werkquote:Op donderdag 21 april 2005 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zet op het lijstje voor de vakantie.... ehbodoos
wat me overigens wel op een idee brengt op deze zomer weer eens naar de Eftling te gaanquote:Op donderdag 21 april 2005 10:49 schreef Chocobo het volgende:
zit me opeens te bedenken.... stel als we een Gijsjesmeet in de Efteling hadden..... was opzekers een rel geworden.... Zo zielig voor die pikkies..... niet eens grappig
Ik wil eerst een BBQquote:Op donderdag 21 april 2005 10:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
wat me overigens wel op een idee brengt op deze zomer weer eens naar de Eftling te gaan
Ben je gek... die naald gaat dwars door zijn karkasje heen man!!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neem ook een infuus mee van je werkzal die dunne nodig hebben
![]()
Met een infuusnaaldje voor baby's, want met een grote steek ik zo in zijn botjesquote:Op donderdag 21 april 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neem ook een infuus mee van je werkzal die dunne nodig hebben
![]()
Dat zeg ikquote:Op donderdag 21 april 2005 10:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben je gek... die naald gaat dwars door zijn karkasje heen man!!
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben je gek... die naald gaat dwars door zijn karkasje heen man!!
Ster !!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Met een infuusnaaldje voor baby's, want met een grote steek ik zo in zijn botjes![]()
Car en Zeus mee.. en wij als een stel woestelingen. Gijs, ze hadden ambulances uit de wijdeomgeving moeten oproepen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:49 schreef Chocobo het volgende:
zit me opeens te bedenken.... stel als we een Gijsjesmeet in de Efteling hadden..... was opzekers een rel geworden.... Zo zielig voor die pikkies..... niet eens grappig
Correctieve chirurgie in het park zelf Gijs......... MASH Unit oprichtenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Car en Zeus mee.. en wij als een stel woestelingen. Gijs, ze hadden ambulances uit de wijdeomgeving moeten oproepen.
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 21 april 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Correctieve chirurgie in het park zelf Gijs......... MASH Unit oprichtenCNN, NOS, FOX,... The works....
Cybersex je met zequote:Op donderdag 21 april 2005 11:15 schreef Quinny het volgende:
Die Surfer en Brown zijn echt een stelletje viespeuken
whahaha Mash unit ookquote:Op donderdag 21 april 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Correctieve chirurgie in het park zelf Gijs......... MASH Unit oprichtenCNN, NOS, FOX,... The works....
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:15 schreef Quinny het volgende:
Woestemannen? Nee dat niet. Maar ze hadden wel bij die kutjochies wat laven operatief uit hun rectum moeten verwijderen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:07 schreef Bastard het volgende:
Car en Zeus mee.. en wij als een stel woestelingen. Gijs, ze hadden ambulances uit de wijdeomgeving moeten oproepen.
Wat wil jij niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil hem![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:15 schreef Quinny het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 21 april 2005 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Woestemannen? Nee dat niet. Maar ze hadden wel bij die kutjochies wat laven operatief uit hun rectum moeten verwijderen.
Ja ik ook van jouquote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Allemaal lekker op de MSN ? Jullie mogen ook allemaal sterren !!
Ster zelfquote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Val toch Doo man!quote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Whoehahahahahahaquote:Op donderdag 21 april 2005 12:19 schreef Quinny het volgende:
Ik moet zo een kadootje voor een homo kopen. Zit te denken aan een opmaakpop en een bon van de Douglas. Is dat wat Sjo?
Leuk........... een leuke tas of rugzak zou ook leuk zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 12:19 schreef Quinny het volgende:
Ik moet zo een kadootje voor een homo kopen. Zit te denken aan een opmaakpop en een bon van de Douglas. Is dat wat Sjo?
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:00 schreef silver-surfer het volgende:... fucking kut PSV...
Maar welke kleur is dan leuker.. roze of paars?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuk........... een leuke tas of rugzak zou ook leuk zijn![]()
En dan zeggen dat als wij met Daan uit de creche lopen gay isquote:Op donderdag 21 april 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuk........... een leuke tas of rugzak zou ook leuk zijn![]()
PiSVingersquote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAHA
Ze lopen hand in hand HOMO's!PSV
PSV
Gijs.......... jij wilt met mij en Daan hand in hand lopen... ben je helemaal gek geworden ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 12:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En dan zeggen dat als wij met Daan uit de creche lopen gay is
Vieze Tinkywinky!!!
Serieus, zelfs als jullie in een woestijn stilstaan en niks doen zien jullie er nog gay uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:37 schreef silver-surfer het volgende:
Vieze Tinkywinky!!!
Niet met jou ei... met Daantje alleen ... maar ik hoor het alweer ... je probeert nu weer de stoere hetero uit te hangenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.......... jij wilt met mij en Daan hand in hand lopen... ben je helemaal gek geworden ofzo? Ik ben gay,............ok maar dit doe ik mij en Daan niet aan !!
Als jij stilstaat kan ik je zien vanuit ruimtestation ISSquote:Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, zelfs als jullie in een woestijn stilstaan en niks doen zien jullie er nog gay uit.
Paars !quote:Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar welke kleur is dan leuker.. roze of paars?
Hahahahahaquote:Op donderdag 21 april 2005 12:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vieze Tinkywinky!!!
Doe even de hetero uithangen ookquote:Op donderdag 21 april 2005 12:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Niet met jou ei... met Daantje alleen ... maar ik hoor het alweer ... je probeert nu weer de stoere hetero uit te hangen
Gijs ik moet er niet aan denken hetero te zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 12:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Niet met jou ei... met Daantje alleen ... maar ik hoor het alweer ... je probeert nu weer de stoere hetero uit te hangen
Dat was erg ja ! Is mijn grens !quote:
Ja tyfusquote:
Surfer bij de mac: mevrouw, mag ik 2 bigmac menu's, 20st mcnuggets,1 mcchicken en 2 sundayquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Surfer bij de mac: mevrouw, mag ik 2 bigmac menu's, 20st mcnuggets,1 mcchicken en 2 sunday
ijsjes
mevrouw van het loket:dit heeft u een half geleden ook al besteld?
Surfer :maar ik heb nog honger
mevrouw :geeft niet hoor meneer, uw lichaam heeft idd veel voedsel nodig
surfer :ze zei meneer tegen me
Inderdaad, daar gaat ons groene gebied, door die debiele trein.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Tyfus tent kan hier in fik vliegen, flikkerskut HSL
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Surfer bij de mac: mevrouw, mag ik 2 bigmac menu's, 20st mcnuggets,1 mcchicken en 2 sunday
ijsjes
Zolang het 8u journaal niet 5 moorden behandeld PER DAG zoals het lokale nieuws in LA is er niets aan de handquote:Op donderdag 21 april 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
Dit land holt zoooo hard achteruit ook he
http://www.nu.nl/news/515(...)tij_in_Waalwijk.html
http://www.nu.nl/news/515(...)is_dode_buurman.html
http://www.nu.nl/news/515(...)artijen_Alkmaar.html
http://www.nu.nl/news/515(...)t_politiebureau.html
http://www.nu.nl/news/515(...)ouderd_model%27.html
Tis net middag jongens, kom op nou
Ik blijf het niet begrijpen... Er moet toch wel IETS aan te doen zijn?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben gewoon lam in heel m`n lichaam nu, bah helemaal moedeloos. Word hier weer genaaid waar ik bij sta. Teringlijers. Hoer flikkers wghaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs je wilt niet weten wat ze me nu weer flikkenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik blijf het niet begrijpen... Er moet toch wel IETS aan te doen zijn?
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Tyfus tent kan hier in fik vliegen, flikkerskut HSL
Klinkt echt kut Gijs.........quote:Op donderdag 21 april 2005 13:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs je wilt niet weten wat ze me nu weer flikken![]()
Te lang verhaal om weg te zetten , geen zin
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
Dit land holt zoooo hard achteruit ook he
http://www.nu.nl/news/515(...)tij_in_Waalwijk.html
http://www.nu.nl/news/515(...)is_dode_buurman.html
http://www.nu.nl/news/515(...)artijen_Alkmaar.html
http://www.nu.nl/news/515(...)t_politiebureau.html
http://www.nu.nl/news/515(...)ouderd_model%27.html
Tis net middag jongens, kom op nou
Quinny bij de stomerij: Ik zoek mijn onderbroek en BH, die heb ik afgegevenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
ijsjes
Of als HOOFDdeksel voor Brownquote:Op donderdag 21 april 2005 13:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
medewerker:...eehh die hebben we aan de luchtmacht gegeven om straaljagers af te remmen
Matigquote:Op donderdag 21 april 2005 13:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Quinny bij de stomerij: Ik zoek mijn onderbroek en BH, die heb ik afgegeven
Medewerker: Oh sorry mevrouw, uw onderbroek is per ongeluk naar de luchtballonvaart gegaan vergissing.. het was dus geen ballon
Quinny: Oh... en mijn BH
medewerker:...eehh die hebben we aan de luchtmacht gegeven om straaljagers af te remmen
Daar is ie dan weer te klein voor gijsquote:
Het leek onmogelijk, maar dit is niet eens een beetje grappigquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het leek onmogelijk, maar dit is niet eens een beetje grappig
HAHAHAHHAHAHAHA .... ik zag een plaatje voor me van iemand die echt aan de balie staat en dat te horen krijgt.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Quinny bij de stomerij: Ik zoek mijn onderbroek en BH, die heb ik afgegeven
Medewerker: Oh sorry mevrouw, uw onderbroek is per ongeluk naar de luchtballonvaart gegaan vergissing.. het was dus geen ballon
Quinny: Oh... en mijn BH
Zwarte humor en leedvermaak, dat zijn de mooiste vormenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:00 schreef -Struikrover- het volgende:die troost die ik hier dan weer vind
moest weer even lachen
Ronquote:
ooohhh jaaaa dat kuchen van m altijdquote:Op donderdag 21 april 2005 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ron.... die is druk aan het kuchen hier vandaag
Druk baasje weer de laatste tijd![]()
Dat roken.......................... eerste man die een sigaret pijpt en zijn ogen opzetquote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
ooohhh jaaaa dat kuchen van m altijd![]()
Daar heb ik toen een keer wat tegen gezegd, dat zat me zo dwars steeds... KUCH.
Druk baasje laatste tijd he.. ja dat heb ik wel begrepen hier inderdaad.
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:11 schreef Quinny het volgende:
He lekker, even lekker geld uitgegeven. Leuke kleren voor Daan gekocht. Een broek en schoenen voor mezelf. En ook nog iets voor Sjo
Ohja en Sjo we eten vanavond kipkluifjes![]()
een danoontjequote:Op donderdag 21 april 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]Lekker schat......... en als toetje
?
hè lekker ff afreageren gijsquote:Op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
Tyfus tent kan hier in fik vliegen, flikkers kutUWV
![]()
Hahahaha... ja merken jullie het daar ook...quote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
ooohhh jaaaa dat kuchen van m altijd![]()
Daar heb ik toen een keer wat tegen gezegd, dat zat me zo dwars steeds... KUCH.
Druk baasje laatste tijd he.. ja dat heb ik wel begrepen hier inderdaad.
Nee ik heb hem niet aan de lijn..quote:Op donderdag 21 april 2005 15:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha... ja merken jullie het daar ook..... .Doet ie bijdehand zeker
Luister nou eens, zo werkt dat natuurlijk niet.... heb je dit .. heb je dat
klinkt niet best.. bronchitis?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:57 schreef Bastard het volgende:
KUCH
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:02 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
klinkt niet best.. bronchitis?
Ik denk een afscheiding van teerkanker.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:02 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
klinkt niet best.. bronchitis?
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een vent zeker?
*posts van Brown niet meer vertrouwd*
En 7 mei ga je springen.quote:
Welke lastquote:Op donderdag 21 april 2005 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
Struik heeft laaaaaaaaaaaaaaast![]()
![]()
Zelfs dat gun ik hem niet.
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef -Struikrover- het volgende:
wat is er met mij?!
Scheetje, je post weer onder mij naam, ik ga een account voor aanmakenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:22 schreef -Struikrover- het volgende:
hee, hoe ist?
euh.. search ligt er uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:24 schreef TheFrankey het volgende:
heeft iemand nog een mooie link naar het eerst deel van de gijsje....is stort mij graag in historie
Eerste deelquote:Op donderdag 21 april 2005 18:24 schreef TheFrankey het volgende:
heeft iemand nog een mooie link naar het eerst deel van de gijsje....is stort mij graag in historie
zet men feli hier maar neerquote:Op donderdag 21 april 2005 18:58 schreef Magneet het volgende:
* ook papa gaat wordenMiranda heeft daarstraks getest
zet hier al zo vroeg neer omdat het toch ook al in OUD staat
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:58 schreef Magneet het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 21 april 2005 19:00 schreef Nuongirl het volgende:
Even de lurkstatus ontglipt
Gefeliciteerd Magneet en Randa
En een hele fijne en goede zwangerschap toegewenst
toch welquote:Op donderdag 21 april 2005 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Gefeliciteerd Gijs!![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:58 schreef Magneet het volgende:
wij ookquote:Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Gefeliciteerd
Ik sluit me bij Surfer aan.... ik ga ook weer gamenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:58 schreef Magneet het volgende:
Oefenen danquote:Op donderdag 21 april 2005 19:31 schreef QueenR het volgende:
[..]GEWELDIG NIEUWS GIJS!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een gijsjes baby boom*krijgt helemaal warm gevoel van...
maar doet er verder niet aan mee![]()
mijn moeder is jarigquote:Op donderdag 21 april 2005 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Surfer aan.... ik ga ook weer gamen
Ja ..... Jadequote:Op donderdag 21 april 2005 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Surfer aan.... ik ga ook weer gamen
tandenstokerquote:
strak plan moet ik ook weer een keer doenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
PC geformatteerd, lekker snel weer
ze zullen er wel niks van snappen daarquote:Op donderdag 21 april 2005 20:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
tandenstoker
Ja ik antwoord hier maar even.
Ja Gijs... zo goed.......quote:Op donderdag 21 april 2005 19:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ..... Jade... goed is ie he!!
Die vechtstijlen.... die omgeving.. die muziek.. die quests
Jammer he ... dat Strol hem nog niet heeft he...
quote:
Zooooo dan... ja.. dat zou verschrikkelijk zijn....quote:Op donderdag 21 april 2005 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs... zo goed.......Ik ga nu weer starten... kan niet wachten... Nee Strol weet het nog niet nee. Ik hoop maar dat hij hem morgen krijgt... stel je voor
Zaterdag....... of zelfs na het weekend
of de post raakt hem kwijt
Heeee je postquote:Op donderdag 21 april 2005 21:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zooooo dan... ja.. dat zou verschrikkelijk zijn....
He... om dit te vergeten ga ik nu lekker gamen..... dan denk ik daar niet meer aan...
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef O-Ren het volgende:gefeliciteerd Magneet
Heerlijk voor jullie joh
thanxquote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef O-Ren het volgende:gefeliciteerd Magneet
Heerlijk voor jullie joh
Hartstikke gefeliciteerd Gijsquote:
Brown:quote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
thanx, en jullie zorgen maar dat het snel na het trouwen ook raak is![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
thanx, en jullie zorgen maar dat het snel na het trouwen ook raak is![]()
ik bedoelde jullie maar ik lette alleen op het iconquote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:B. is al getrouwd en zwanger hoor gijs???
ja juistquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 06:28 schreef Strolie75 het volgende:
En vandaag gewoon werken...helemaal naar Groningen voor overleg nog wel.![]()
Dan snap ik het nog nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Magneet het volgende:
ik haal die avatars van B. en Brown dus gewoon ALTIJD door elkaar
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:11 schreef Bastard het volgende:
Struik zijn internet is afgesloten op het werk
Die jongen heeft zo'n last met zn baas... gun het hem echt niet.
Gijs.. wij hebben zulke wisselende iconenquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog nietwant het was O-Ren die poste gisteren gijs
Maar onwijs gefeliciteerd gijs![]()
![]()
zwaaaaar respect
![]()
dat maakt het allemaal nog ergerquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog nietwant het was O-Ren die poste gisteren gijs
thanxquote:Maar onwijs gefeliciteerd gijs![]()
![]()
zwaaaaar respect
![]()
en dat met zijn ogenquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. wij hebben zulke wisselende iconen
Jij een vent die zich door zn kop wil schieten, en ik het hunabku teken
quote:Colombiaans voetbalteam uitgemoord
Uitgegeven: 22 april 2005 07:20
BOGOTA - Elf Colombiaanse jongens en mannen zijn vermoord toen zij op weg waren om een voetbalwedstrijd te gaan spelen. De slachtoffers, tussen de 12 en 25 jaar oud, werden met schoten in het hoofd gedood. De daders lieten de lichamen achter in een rivier bij Buenaventura, in het zuidoosten van het Zuid-Amerikaanse land. Dat meldde de politie donderdag.
De politie zegt nog niet te weten wie verantwoordelijk is voor de moordpartij. Door het gebied waar het bloedbad plaatshad, ten oosten van de stad Cali, loopt een drugssmokkelroute die gebruikt wordt door zowel linkse als ultrarechtse paramilitaire organisaties.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:39 schreef Magneet het volgende:
het gaat erom dat de kleuren van de iconen een beetje op elkaar lijken, ik kijk dan heel snel naar het icoon of ik de goede heb maar pak dan dus weer de verkeerde
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:11 schreef Bastard het volgende:
Dat meeeen je niet... heeft ie zulke woorden met zijn baas joh...quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:11 schreef Bastard het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
STAR WARS !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Episode 3
![]()
![]()
als ik heel snel kijk niet neequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef QueenR het volgende:
[..]haha
dus [afbeelding] en [afbeelding] is voor jou niet uit elkaar te houden??
![]()
![]()
ai....quote:
Is je oogbal uit zijn baan geraakt gijs?quote:
Nee, belde hem gisteren ff, klootzak van een baas hoor, echtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tering jantje, dat is ook fucked up. Aan de ene kant is het wel grappig, maar in dit geval kan ik er niet om lachen eigenlijk...
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in die film gijsquote:
Collega van me gaat 17 mei.. voorpremiere in Scheveningen..quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, belde hem gisteren ff, klootzak van een baas hoor, echt
Kreeg vanmorgen sms "Last is compleet, hij heeft mn Inet afgesloten."
Ik moet me net als iedereen inhouden niet te lachenquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:11 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, belde hem gisteren ff, klootzak van een baas hoor, echt
Kreeg vanmorgen sms "Last is compleet, hij heeft mn Inet afgesloten."
Jaaaa ... ik weet nu al dat ik kippevel krijg als de StarWars theme gaat spelen ;')quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in die film gijsben gewoon zenuwachtig
![]()
nog zenuwachtiger dan voor het jumpen
eenschquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet me net als iedereen inhouden niet te lachenEchter.................
![]()
Problemen met de baas zuigen..... beter werkt hij dit uit. Hoop dat zijn solli's beter gaan !!
StarWars premiere op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Collega van me gaat 17 mei.. voorpremiere in Scheveningen..
Maar ik trek die films niet
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trouwens, kan iemand me uitleggen wat er leuk is aan Starwars dan?![]()
verjaardagquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
StarWars premiere op mijn verjaardag.....
George
ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet me net als iedereen inhouden niet te lachenEchter.................
![]()
Problemen met de baas zuigen..... beter werkt hij dit uit. Hoop dat zijn solli's beter gaan !!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trouwens, kan iemand me uitleggen wat er leuk is aan Starwars dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |