dit land..............quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Magneet het volgende:
QueenR, was zeker de Tongelreepje weet wel dat bad waar je je kinderen in het zicht moet houden omdat er anders gekke dingen gebeuren door gekleure NL-ers van een welbekende afkomst
juist ja!! nou moet ik eerlijk zeggen dat ik geen een gekleurde nederlander gezien heb..quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Magneet het volgende:
QueenR, was zeker de Tongelreepje weet wel dat bad waar je je kinderen in het zicht moet houden omdat er anders gekke dingen gebeuren door gekleure NL-ers van een welbekende afkomst
met een racket, en ik bedenk me gewoon dat jij die shuttle bent ( scheelt toch niks in gewicht ) dan sla ik extra hardquote:
ze hebben idd stoere glijbanen jaquote:Op woensdag 20 april 2005 19:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
juist ja!! nou moet ik eerlijk zeggen dat ik geen een gekleurde nederlander gezien heb..dus dat viel weer mee.
Echt stoere glijbanen daar hoor!
en cho, geen bikini (durf ik niet) maar een badpak/bikini geval. (van achter lijkt het bikini, van voor net aan elkaar vast, you get the idea
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
met een racket, en ik bedenk me gewoon dat jij die shuttle bent ( scheelt toch niks in gewicht ) dan sla ik extra hard
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
met een racket, en ik bedenk me gewoon dat jij die shuttle bent ( scheelt toch niks in gewicht ) dan sla ik extra hard
Oh ?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
die tol en hele geile in het donker..
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Magneet het volgende:
Helaas de harde waarheid, moet jij als kille kikker toch wel inzienquote:
haha, hoezo was jij er ook?quote:
Laatste tijd nog mooie Londsdale kleding gekocht Eva?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:00 schreef QueenR het volgende:
Helaas de harde waarheid, moet jij als kille kikker toch wel inzien
Nope, omdat ik hier zoveel rondhang heb ik me maar wat thermo kleding gekocht, tegen die kille bries hier....quote:Op woensdag 20 april 2005 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laatste tijd nog mooie Londsdale kleding gekocht Eva?
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie hebben al bijna 1000 topics
Dat serieus verdedigen ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:04 schreef QueenR het volgende:
de opmerking van Magneet was omdat dat hier in de krant heeft gestaan, het was zo dat een grote groep allochtone nederlanders zich daar ophielden en vrouwen/meisjes onzedelijk betastten dus niet zomaar een lose rasistiche kreet, maar waarheid.
weet ikquote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat serieus verdedigen ook.![]()
Sorry lieverd, ik pest je maar.
Jade zekerquote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
........................................................
Zou het moeten zijn iigquote:Op woensdag 20 april 2005 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is dit de grootste reeks ?
Heerst het Gijs?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef Chocobo het volgende:
........................................................
Niet dat ik dat filmpje heb gezien hoor... maar er is ergens een filmpje zie je duo screen een circuit, 1 in het echt, de ander in Forza er naast. Soms weet je gewoon niet wat het echte filmpje is, zo goed gemaakt. Volgens de coureurs die eerst op de echte baan en daarna in het spel speelde zeiden dat zelfs rempunten en schakelpunten zo goed als overeen kwamen.quote:choco zei :
heeeel cool filmpje
GT4
GT4 meer gevoel van snelheid
Scherpere fleurige graphs. Beetje choatisch wel (groene gras was cool in GT4)
Forza
Details van de weg is beter (strepen en schaduw)
Zachtere, mooiere graphics voor Forza
lucht is natuurlijker bij Forza
Auto's meer gedetaileerd
Maar,............ ik ken het parcour niet,...
welk parcours is nu het meest realistisch?
Gijs, filmpje gezien van die mustang?quote:Op donderdag 21 april 2005 07:07 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
En 1
[afbeelding]
En 2
[afbeelding]
En 3
[afbeelding]
En hoppekee..
Nee niet gezien, je link is stukquote:Op donderdag 21 april 2005 08:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, filmpje gezien van die mustang?op de vorige pagina staat de link
Forzaaaaaaa
en pas je titel aan, tis nog maar 22 dagen![]()
quote:For instance, at a glance, you can see vector forces acting on each tire, and the grip that's available to them when cornering. This allows you to adjust tire pressure as well as the stiffness of your springs to ensure to tweak maximum grip for any particular track.
Links is gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2005 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet gezien, je link is stuk![]()
In 2 topics ook
Feyenoord heeft verlorenquote:Op donderdag 21 april 2005 08:30 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen gijsjes
Het zonnetje is op......
De lucht is blauw![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 08:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Feyenoord heeft verloren![]()
![]()
![]()
maar ik hou van jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |