Oh? Waar zag je dat dan staan?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zag net een Limburgse terroristische groepering die actie gaat ondernemen tegen Bush als hij hier binnenkort in Limburg op bezoek is.
Ah, ok.quote:
Lijkt me wel grappig om ketchup of taart in zijn gezicht te zien.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:53 schreef Nepthys het volgende:
Nee, doe maar niet. Dan krijg je weer een hele hoop gezeur over terrorisme en onveiligheid.
En van het vooruitzicht van Cheney als president word ik nou ook bepaald niet blij![]()
Maar toch... ik zie hier nog wel een taak weggelegd voor alle taarten- en ketchupgooiers![]()
Hmm, ja, tot de taartengooier met een kogel in z'n kop eindigtquote:Op woensdag 20 april 2005 23:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig om ketchup of taart in zijn gezicht te zien.
Helemaal als het live is uitgezonden (speech, interview).
![]()
Ik ga zo naar de herhaling kijken. Een van de (zes) gasten die ook actief zijn bij Rood (Jongeren in de SP) afdeling Zuid-Limburg die stond erbij toen een andere knakworst gefilmt werd en het schijnt dat ze zijn tas laten zien, die vol met buttons hangt. (SP reclame jeuj!!)quote:
Wie zijn we?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de herhaling kijken. Een van de (zes) gasten die ook actief zijn bij Rood (Jongeren in de SP) afdeling Zuid-Limburg die stond erbij toen een andere knakworst gefilmt werd en het schijnt dat ze zijn tas laten zien, die vol met buttons hangt. (SP reclame jeuj!!)
We mogen niet gaan demonstreren in Margraten zelf, waar de überlul de begraafsplaats gaat bezoeken en dat vinden we ook logisch. Want hij komt daar om te herdenken.
Er komt een demonstratie in Amsterdam tegen Bush enzo maar daar gaan we niet naartoe. Misschien gaan we op het Vrijthof in Maastricht nog iets doen. GroenLinks (Dwars?) gaat daar ook demonsteren.
Je kan je aanmelden om op de tribune te komen zitten. Dan moet je om 5 uur komen en gaan ze je helemaal screenen enzo en dan krijgt iedereen een plaats aangewezen enzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hmm, ja, tot de taartengooier met een kogel in z'n kop eindigt
Ik zeg maar zo.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ah nu heb ik pas het stuk over de terroristen gelezen.
Terroristen?
Wij van Rood. Mja ik had al opgemerkt dat jij niet zo links bent maar als ik nu een beetje namens Rood spreek (nou ja, jullie weten dat ik erbij zit enzo) doe ik maar een beetje rustig aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wie zijn we?
Ga alsjeblieft niet denken dat ik links ben of die linkse paupers ondersteun ofzo hoor
Nee ik ben geen kameraad van jou en Jan.
Sorry![]()
Nee geen bom duffe.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo.
Liever een echte bom dan een verfbom![]()
1. namens wie spreek je nou?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wij van Rood. Mja ik had al opgemerkt dat jij niet zo links bent maar als ik nu een beetje namens Rood spreek (nou ja, jullie weten dat ik erbij zit enzo) doe ik maar een beetje rustig aan.
Mja, rechts.
Ik sleep je mee in mijn ondergangquote:Op donderdag 21 april 2005 00:30 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
En ff gemeelt op https://tips.fbi.gov
Veel plezier op Cuba![]()
![]()
![]()
Echt wél, gewoon.quote:
Da's slechts een deel van mijn coverquote:Op donderdag 21 april 2005 00:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ik sleep je mee in mijn ondergang![]()
Het was gewoon allemaal jou plan.
Kijk maar naar al dat haar, het is een idolaat van osama en zijn moslimvriendjes![]()
1 rood.sp.nl/quote:Op donderdag 21 april 2005 00:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
1. namens wie spreek je nou?
2. Ik weet dat jij bij wat zit?
3. Hoe wist je dat ik niet links was?![]()
Weet je zeker dat ie niet gewoon zat te fokken?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Die oude zak uit 2Vandaag met zijn langzame internet was ook wel een hullie hoor
Of een DPC draaide zoals al die Tweakers?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef PLAE@ het volgende:
Weet je zeker dat ie niet gewoon zat te fokken?![]()
hoeveel?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:06 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of een DPC draaide zoals al die Tweakers?![]()
Beetje vreemd ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Die oude zak uit 2Vandaag met zijn langzame internet was ook wel een hullie hoor
Jahoor Jan-Lul als je internet langzamer is tapt de CIA je af![]()
![]()
![]()
Ja precies ik snap ook niet dat het nog open is eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |