dit was heus niet het laatste puntverlies van AZ hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Goede zaak dat AZ verloren heeft. Alleen Vitesse-uit zie ik nog zwaar in, de rest moet lukken, al moet je De Graafschap en RBC in hun doodsstrijd niet onderschatten.
Moet je zelf nog wel punten pakkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:01 schreef keijz het volgende:
[..]
dit was heus niet het laatste puntverlies van AZ hoor
En toch nog 2e wordenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef F1Bas het volgende:
Als we nog niet eens van de Graafschap en RBC winnen....
en dat hebben we nodig tijdens de zomervakantie.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:30 schreef phalange het volgende:
Mooi voor Ajax dat AZ gister aaf heeft verloren..
ik hoop dat ze vanavond winnen en PSV verslaan in de finalezou goed voor het zelfvertrouwen zijn
Klopt, maar ik zie ze alleen misschien tegen Vitesse in de problemen komen.. de rest moet gewoon gewonnen worden.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:23 schreef Dos37 het volgende:
Ajax word nog kampioen
het kan nogquote:Op donderdag 21 april 2005 18:23 schreef Dos37 het volgende:
Ajax word nog kampioen
quote:21/4/2005 - "Ajax blijft supporters steunen die op een positieve manier achter Ajax staan"
(Gepost door P.)
BRON: www.Ajax.NL
Ajax heeft op de officiële website van de club een statement gezet naar aanleiding van de gebeurtenissen met de uitsupporters voorafgaand en tijdens de wedstrijd in Rotterdam.
De club stelt in de eerste plaats de ongeregeldheden te betreuren en stelt degenen van wie vast komt te staan dat deze bij vernielingen en geweldpleging betrokken waren een stadionverbod in het vooruitzicht. Ajax constateert dat de goeden onder de kwaden moeten lijden en doet er zelf alles aan om zo snel mogelijk achter de oorzaak van de gebeurtenissen te komen. Zoals bekend is het audit-team voetbalvandalisme verzocht om een uitgebreid onderzoek te starten en met een duidelijke rapportage te komen. Naar aanleiding van de conclusies van dat rapport zal Ajax keuzes voor de toekomst maken.
De club komt in het statement met een eigen situatie-analyse. Ajax heeft vernomen dat in beide treinen een uiterst ontspannen sfeer hing onderweg naar Rotterdam, waarin geen sprake was van vernielingen of geweldplegingen. Deze sfeer sloeg om nadat de eerste trein vlakbij de Kuip op een verkeerd baanvak terechtkwam. Dat is geen goedpraten van ongeregeldheden volgens Ajax, maar een conclusie.
In het statement is eveneens opgenomen welke weg Ajax graag ingeslagen ziet: een door de overheid gecontroleerd stadionverbod, met daaraan gekoppeld een meldingsplicht en vooral duidelijkheid bij het nemen van maatregelen.
Dan had ie vanaf het begin van het seizoen moeten spelen.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:26 schreef JaWi het volgende:
Ik had het leuker gevonden al Babel er 26 in had getrapt.
Volgend seizoen. Maar goed, dat statistische feitje boeit me eigenlijk niet zo. We moeten een scorende '10' hebben of een spits die minimaal 1/2 looptquote:Op donderdag 21 april 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan had ie vanaf het begin van het seizoen moeten spelen.
Doe maar 2/1quote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Volgend seizoen. Maar goed, dat statistische feitje boeit me eigenlijk niet zo. We moeten een scorende '10' hebben of een spits die minimaal 1/2 loopt.
Een spits van Ajax moet er gewoon minimaal 15 inleggen. Een goede '10 eigenlijk ook'.quote:
Ach, een team met meerdere scorende spelers is minder afhankelijk. ASWH heeft dat ook, die werden gewoon kampioen. Ajax heeft al jaren geen topscorer van de HCE meer, maar wel de meeste doelpuntenmakers per seizoen elk jaar. Dat vind ik eigenlijk fijner.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:38 schreef gr8w8 het volgende:
Tja, een team wat in zijn geheel kan scoren is natuurlijk wel leuk, maar als je een echte goalgetter hebt spreekt dat wel meer aan. Een hel din het elftal is goed voor de supporters en de sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |