Ik kan me helaas iets van een paar jaar geleden herinneren.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
Wordt dus oorlog in Rotte'dam op 5 mei (...) want 16.000 supporters van Ajax, 16.000 supporters van p$v en nog wat ongedierte, dat niet komt voor het voetbal...
Dat heb ik dus ook gedaan. Was benieuwd of het het waard was om de herhaling te kijken. Denk dat ik dat alsnog wel zal doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee zat voetbal te kijken...
Was het wat BS?
Ja. Was nodig.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand BVD gekeken met de voorzitter van de OFA?
Eerst voorronde...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:56 schreef Kang-He het volgende:
Gelukkig toch weer CL volgend seizoen.
Voorspelbaar. Veel commentaar op de media. Wel terecht. Verder weinig nieuwe harde feiten.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Interessant, leuk en boeiend? Of nutteloos geblaat?
Goh, jammerquote:20/4/2005 - Van der Vaart wijst aanbod contractverlenging af
(Gepost door RvN)
Zaakwaarnemer Lerby heeft tegenover het ANP laten weten dat rafael van der Vaart niet ingaat op het aanbod van Ajax om zijn contract te verlengen. Dat meldt Nu.nl. Dat contract loopt tot 2006. Indien hij volgend seizoen ook nog afmaakt bij Ajax, is hij dus transfervrij. Van Eijden liet in een reactie weten Van der Vaart ondanks die beslissing niet actief te zullen gaan aanbieden bij andere clubs.
Zo de herhaling maar even kijken.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Veel commentaar op de media. Wel terecht. Verder weinig nieuwe harde feiten.
Wij gaan zondag die superboeren oprollen vriendquote:Op donderdag 21 april 2005 01:05 schreef Shreyas het volgende:
Ook het doelgemiddelde van AZ is niet meer zoveel beter dan dat van Ajax, nog maar 6 goals in het voordeel van AZ. Mochten we in punten gelijk eindigen, moeten we natuurlijk wel een beter doelsaldo hebben. Laten we maar flink scoren tegen de Graafschap, dat moet makkelijk kunnen want we spelen ten eerste thuis en ten tweede heeft de Graafschap de meeste tegengoals dit seizoen.
quote:AZ-trainer Co Adriaanse heeft na afloop van het verlies (3-2) vanavond in Utrecht gezegd dat de kans 'zeer groot is' dat Ajax nu de tweede plaats blijft behouden in de eredivisie.
Door het verlies van de Alkmaarders, staat Ajax nu ook qua verliespunten tweede en zijn de Amsterdammers een punt 'los'. Adriaanse verklaarde dat 'de citroen zo langzamerhand is leeggeknepen' bij AZ. 'De kans is zeer groot dat Ajax de tweede plaats gaat pakken. Dat lijkt me gezien ons programma en dat van Ajax een logische ontwikkeling', aldus de trainer.
quote:21/4/2005 - AD: "Barcelona vreest vertrek Rijkaard"
(Gepost door P.)
BRON: Algemeen Dagblad
In het Algemeen Dagblad wordt gemeld dat Frank Rijkaard Barcelona in het ongewisse laat over zijn toekomst bij de Catalaanse club. Het bestuur van Barcelona is er niet zeker van dat Rijkaard zijn contract zal verlengen en vreest dat hij de lokroep van zijn oud-clubs als Ajax, waar nog steeds een technisch directeur wordt gezocht, niet kan weerstaan.
Rijkaard schijnt bij Barcelona ontevreden te zijn over de inmenging van het bestuur in het technische beleid van de club. Eerdaags was vice-voorzitter Sandro Rosell de grote man van de aankopen. Hij trok onder andere Ronaldinho aan. Frank Rijkaard wil echter zelf de besluit op dit gebied nemen, samen met technisch directeur Txiki Begiristain. Rosell is overigens al op een zijspoor gezet na een conflict met voorzitter Laporta. Dat neemt echter niet weg dat het bestuur van Barcelona nog steeds geen keiharde toezegging van Rijkaard heeft gekregen dat hij zijn contract wil verlengen. Rijkaard tekende in 2003 een contract voor tweemaal twee seizoenen. Op 30 juni 2005 loopt het eerste contract af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |