Ik vind wat MM zegt beter, ben je tenminste niet afhankelijk van 1 of 2 spelers, zoals bv feyenoord.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef manny het volgende:
mwa, een echte topscoorder is ook wel prima hoor. Gewoon iemand die er 15-20 inlegt. Das toch wel iets dat Ajax mist.
Toch mag je als topclub wel iemand hebben die er meer dan 7 intrapt ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 20:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind wat MM zegt beter, ben je tenminste niet afhankelijk van 1 of 2 spelers, zoals bv feyenoord.
Dan houden we het daarop.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Ik ben er enigszins wel trots op dat er zo veel verschillende spelers gescoord hebben voor Ajax. Al is het wel eens leuk om een topscorer te hebben hoor.
Ligt er natuurlijk aan. Wat is de opzet van het team? Een echte superspits zou bij het traditionele Ajax spel beter passen dan de meeste doelpuntenmakers, wat nu eerder noodzaak lijkt dan dat ze gewoon allemaal een neusje voor de goal hebben.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, een team met meerdere scorende spelers is minder afhankelijk. ASWH heeft dat ook, die werden gewoon kampioen. Ajax heeft al jaren geen topscorer van de HCE meer, maar wel de meeste doelpuntenmakers per seizoen elk jaar. Dat vind ik eigenlijk fijner.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De neusjes worden op het veld uitgelachen.
Ej.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:47 schreef RedGuy het volgende:
Willem II weet wel een voorsprong tegen Ajax vast te houden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |