abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27129567
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

OMG!!
Dit meen je toch niet?

Anders heb ik diepe medelijden met je
Dat is dan wederzijds, viespeuk.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_27129645
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:15 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Dat is dan wederzijds, viespeuk.
ff serieus... wat vond je dan zo beledigend aan die reclame?
pi_27130240
De Versatel reclame beledigt God of de gelovigen niet. Toch voelen schijnheilige christenen zich geroepen om te bewijzen hoe gelovig en hoe beledigd ze zijn.
Dit soort toestanden bewijst keer op keer hoe volslagen wereldvreemd, star en humorloos gelovigen zijn en hoe belachelijk ze zichzelf maken. Misschien zit dáár wel de hand van God in om de "gelovigen" te laten zien wat voor een nietige schijnheilige wezentjes ze zijn die veel te snel op hun veel te lange tenen getrapt zijn.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_27131961
Dus jij als ketter maakt uit of gelovigen zich wel of niet beledigd moeten voelen.
Het linkse vingertje wat zo goed weet wat goed voor de mens is.
Belachelijke reaktie!!!
De schijnheiligen zijn de ongelovigen die normloos door het leven gaan en ons land verkwanselen.
pi_27132564
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:15 schreef lionsguy18 het volgende:
Dus jij als ketter maakt uit of gelovigen zich wel of niet beledigd moeten voelen.
Het linkse vingertje wat zo goed weet wat goed voor de mens is.
Belachelijke reaktie!!!
De schijnheiligen zijn de ongelovigen die normloos door het leven gaan en ons land verkwanselen.
Ongelovigen kunnen per definitie niet schijnheilig zijn. Schijn-heiligen zijn namelijk per definitie mensen die doen alsof ze geloven, maar ondertussen de regels van hun geloof overtreden.

En dat je uitspreekt dat ongelovigen normloos zouden zijn of het land verkwanselen, zegt meer over jou dan over ongelovigen...

Ondertussen heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag wat er nu zo beledigend is aan die reclame. Wordt er iets verkeerds over God gezegd? Nee, niets... - Dat heeft de rechter gelukkig ook ingezien.
pi_27132780
Gelovigen gooien geen stoeptegels van een viaduct.
Gelovigen zijn niet te vinden om kwart voor zes zondagmorgen als er weer een schietpatij plaatsvindt bij een disco.
Gelovigen gebruiken alkohol niet overmatig en gebruiken geen drugs en maken geen slachtoffers door zinloos geweld.
En zo kan ik nog wel honderden voorbeelden aanhalen van normloos gedrag.
En dat durft te vragen wat er zo beledigend is aan de Heilige God in een zondige reklame.
Verzin dat zelf maar want elk antwoord zal jullie renegaten niet bevallen.
pi_27133086
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef lionsguy18 het volgende:
Gelovigen zijn niet te vinden om kwart voor zes zondagmorgen als er weer een schietpatij plaatsvindt bij een disco.
Gelovigen gebruiken alkohol niet overmatig en gebruiken geen drugs en maken geen slachtoffers door zinloos geweld.
En dat durft te vragen wat er zo beledigend is aan de Heilige God in een zondige reklame.
Conclusie: jij leeft in een zelfverzonnen fantasiewereld.
pi_27133224
De leden van de Ku Klux Clan zijn ook gelovig.
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:08:20 #259
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_27134448
quote:
pi_27134659
quote:
Geef nu maar een lijst waar gelovigen zich wel schuldig aan maken. Sla de donkere middeleeuwen gerust over.
pi_27135069
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ondertussen heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag wat er nu zo beledigend is aan die reclame. Wordt er iets verkeerds over God gezegd? Nee, niets... - Dat heeft de rechter gelukkig ook ingezien.
Hij weet het niet want er is niets beledigends aan. Gewoon weer een geval van christenen die hun vroomheid willen bewijzen. Gelukkig is de rechtsspraak in Nederland nog enigszins onafhankelijk van religieuze invloeden.
pi_27135155
Kortom, gelovigen zijn betere mensen.
pi_27135797
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef dVTB het volgende:

[..]

Conclusie: jij leeft in een zelfverzonnen fantasiewereld.
Tja daar had je geen weerwoord op.
Dooddoener maar geen inhoudelijke reaktie.
pi_27135829
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:25 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Hij weet het niet want er is niets beledigends aan. Gewoon weer een geval van christenen die hun vroomheid willen bewijzen. Gelukkig is de rechtsspraak in Nederland nog enigszins onafhankelijk van religieuze invloeden.
Zo zo ik weet het niet.
selektief lezen huh?
pi_27136799
Wie heeft er ondertussen de film "the man who sued god" gezien?
T wordt tijd zo te zien...
-
pi_27136875
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De leden van de Ku Klux Clan zijn ook gelovig.
Hoezo ben je daar lid van? Ken je die mensen persoonlijk?
Of is dat weer een of andere lulopmerking die nergens op slaat?
pi_27137380
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:58 schreef speedfreakssj het volgende:
Eh, fuifduif.
Wie zegt mij dat die kerel daarboven ook echt bestaat? er zal vast wel wat zijn maar als god dan ALLE mensen had gemaakt, waarom dan ook mensen die zich tegen hem keren en mensen die eigenlijk niet menselijk zijn (bush)?
Als die god dan zo geweldig is, waarom geloven we er dan niet ALLEMAAL in?
mensen ebben een eigen mening eb zijn niet allemaal zo kleinzielig zoals jij.
Er zijn oo nog mensen die liever ZELF dingen doen en er ZELF over denken ipv en boekje te pakken met de zin : What would Brian montana eh god do.?
Mensen moeten namelijk ZELFSTANDIG zijn. God zal echt niet effe beamen over jouw salarisonderhandeling of dat huis dat je zo mooi vind. met je toch echt ALLEMAAL ZELF DOEN.
Dus fuifduif. Mooi dat je geloofd in een persoon maar ga dan niet iedereen opdringen dat mense er geen slechte dingen over mogen zeggen,
Dat is namelijk monddood maken en zo. en wat staat er in de bijbel? vast wel iets over dat je je medement lief moet hebben. DOE DAT DAN OOK.
haha.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_27137397
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:34 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Hoezo ben je daar lid van? Ken je die mensen persoonlijk?
Of is dat weer een of andere lulopmerking die nergens op slaat?
nee dude, die mensen lazen nota bene passages uit de bijbel hardop voor terwijl ze kruizen in brand staken.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_27141904
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:23 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat vind jij stiekem ook wel lekker he? Wat kinderreetjes penetreren.

Man, doe eens normaal, je baseert je oordeel op basis van een paar gevallen.
En jij baseert je oordeel op een broodje aap...
Maar twijfel is de grootste angst van iedere gelovige dus ik zal je daar niet bij helpen, doe maar wat je moet doen.
Yeah baby Yeah!
pi_27142083
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:35 schreef lionsguy18 het volgende:
Je kent het woordje respect voor je medemens niet.
Waarom zou je iemand onnodig kwetsen in zijn diepste gevoelens?

Het is juist die verrotte ikke ikke ikke cultuur die de samenleving haast onleefbaar maakt.
En jij maakt ook deel uit van die verotte ikke-cultuur door aan andere op te gaan leggen wat jij onder respect verstaat en wat jij verwacht van anderen.
Bovendien zijn de genoemde termen in dit topic zo vreselijk interpretabel als wat, dus je kunt ze niet veralgemeniseren zodat ze in je straatje passen.
Degenen die klagen over deze reclame zullen gestraft worden met de toorts der God, Hij zal het als een belediging ervaren dat je Zijn ware betekenis ondergeschikt maakt aan je eigen tekortkomingen.
Yeah baby Yeah!
pi_27142157
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Elgigante het volgende:

[..]

En jij maakt ook deel uit van die verotte ikke-cultuur door aan andere op te gaan leggen wat jij onder respect verstaat en wat jij verwacht van anderen..
Mwa nee, dat klopt niet wat je zegt. Het in stand houden van respect betekent niet dat je die respect oplegd. Je geeft aan met je post dat je het begrip respect niet begrijpt.
pi_27142208
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:33 schreef Mikrosoft het volgende:
De Versatel reclame beledigt God of de gelovigen niet. Toch voelen schijnheilige christenen zich geroepen om te bewijzen hoe gelovig en hoe beledigd ze zijn.
Dit soort toestanden bewijst keer op keer hoe volslagen wereldvreemd, star en humorloos gelovigen zijn en hoe belachelijk ze zichzelf maken. Misschien zit dáár wel de hand van God in om de "gelovigen" te laten zien wat voor een nietige schijnheilige wezentjes ze zijn die veel te snel op hun veel te lange tenen getrapt zijn.
men eigent zich een monopolie op het gebruik van bepaalde woorden toe, dat de rechter hier geen gehoor aan geeft lijkt me niet meer dan logisch.
Ik heb ooit eens bijna ruzie gekregen met iemand omdat ik de naam Jezus gebruikte in een uitroep van vreugde, iets dat blijkbaar ook te ver gaat vooor sommige gelovigen.
Yeah baby Yeah!
pi_27142305
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:25 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Mwa nee, dat klopt niet wat je zegt. Het in stand houden van respect betekent niet dat je die respect oplegd. Je geeft aan met je post dat je het begrip respect niet begrijpt.
Das onzin, wie zegt mij wat wel en wat niet respectvol is? Elkaar in elkaars waarde laten is voor mij respect, uiteraard binnen bepaalde kaders (een Mohammed B kan ik niet 'in zijn waarde' laten bijv), respect is ook begrip voor elkaars mening.
Blijkbaar is het verboden om als niet-gelovige een woord uit te spreken waar bepaalde mensen bovengemiddelde waarden aan hechten en dat botst met mijn kijk op wat ik mag zeggen in een land als Nederland.
Jij hebt blijkbaar zijn post niet goed gelezen.
Yeah baby Yeah!
pi_27142400
quote:
Gelovigen neuken kinderen (en niet alleen katholieke priesters)
pi_27145898
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:52 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Tja daar had je geen weerwoord op.
Dooddoener maar geen inhoudelijke reaktie.
Bewijs dan maar eens dat er geen gelovigen zijn die misdaden begaan. Dat het alleen 'heidenen' zijn die dat doen.

Of bewijs maar eens dat jouw god bestaat. De verhalen over andere goden zijn ook op papier gezet, dus 'er is een verhaaltje geschreven!' is geen bewijs. Tenzij je natuurlijk wilt beweren dat Odin, Zeus, Tiamat en Anubis ook bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')