Ik heb laatst een enorme mooie live-versie van Gold Dust gedownload van Diagnosed Sounds, waar een of andere hoer tjidens Tori's laatste en gevoeligste noten ineens schreeuwt: 'SILENT AL THESE YEARS!' waarop Tori antwoordt: FUCK YOU. En terecht natuurlijk. Dat soort mensen moet meteen uit de zaal verwijderd worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik hoorde ook een keer van iemand dat ze tijdens één van haar concerten een paar van haar fans wel heel erg over het randje van de balcony zag hangen. Ze waarschuwde hen toen, ze wilde het niet op haar geweten hebben dat ze naar beneden zou vallen. Vervolgens improviseerde ze een liedje dat over hen ging, dat ze waren gevallen en dat er allemaal blood en botten op de grond lagen enzo...
Die is heel erg tof ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:22 schreef LuQas het volgende:
Ik heb laatst een enorme mooie live-versie van Gold Dust gedownload van Diagnosed Sounds, waar een of andere hoer tjidens Tori's laatste en gevoeligste noten ineens schreeuwt: 'SILENT AL THESE YEARS!' waarop Tori antwoordt: FUCK YOU. En terecht natuurlijk. Dat soort mensen moet meteen uit de zaal verwijderd worden eigenlijk.
En terecht. Ze speelt Gold Dust al nauwelijks. Op deze tour zelfs helemaal nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die is heel erg tof ja..
En het publiek gaat helemaal met Tori mee, dat is ook grappig. Allemaal beginnen ze te klappen enzo..
Ik had een mp3tje van één van haar concerten in Australië. Haar orgel wilde niet mee werken en ze riep toen: "my organ is fucked". En toen moest ze het ter plekke oplossen. Dit deed ze dan ook. Op een gegeven moment deed die het weer, dacht één iemand in het publiek en die schreeuwde dat hij hem hoorde. Waarop Tori zei dat ze van hem hield, maar dat ze het liever van haar mensen hoorde of die het weer deed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die is heel erg tof ja..
En het publiek gaat helemaal met Tori mee, dat is ook grappig. Allemaal beginnen ze te klappen enzo..
Die lijstjes hebben we volgens mij een tijdje geleden al gemaakt, in het vorige topic. Maar dat soort dingen veranderen bij mij toch altijd dus hier mijn huidige-wish lijstje voor R'dam. Daar blijf ik dan wel bij.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:37 schreef mindwar het volgende:
wat zouden jullie de ideale setlist vinden?
voor rotterdam bv
Ja natuurlijk. Het liefste zou ik het gehele oeuvre van Tori horen. Maar dat kan helaas niet in 1 concert.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:09 schreef MadGuy het volgende:
Bij mij zijn er alleen maar nummers bijgekomen. Ik zou nu bijvoorbeeld ook graag Blood Roses of Beauty Queen / Horses willen horen...
Ja, Sweet the Sting. Ik vind het geen fantastisch logische keuze. Ik hoop vurig op Orange Knickers, zeker nadat Damien Rice afgelopen avond mee heeft gezongen bij het concert.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:17 schreef Massive het volgende:
De nieuwe video wordt Sweet The Sting, trouwens. Of het een single wordt, is een tweede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |