Hoograven! Wordt binnen nu en 2 jaar compleet gesloopt, 't grootste gedeelte is al gerenoveerd of wordt gerenoveerd!
Ik woon er nu ook, heb weinig last van allochtonen, toen we aan het bbq-en waren op de gallerij kwam een van de buren zelfs met de vraag of we ook kebab hadden
![]()
In het begin had ik wel even problemen mee, maar langzaam aan begin je mensen te kennen, je gaat eens naar zo'n buurt inspraak avond en daar leer je ook mensen kennen en mensen kennen jou! Ik vertoef er prima moet ik zeggen!
Verder Tuindorp, mooie omgeving om te wonen (let wel op de spoorlijn!) en de Rivierenwijk is op zich ook nog wel te doen. Lunetten vink daarintegen weer helemaal niks, teveel midden-hoogbouw en teveel rare flats... Te jaren 80 achtige inrichting en zo. En zo goed is het OV daar ook weer niet! Aan de ene kant van Lunetten wel, maar de andere kant niet! Ligt er dus sterk aan wáár je in Lunetten woont!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss