abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26426641
Mijn favoriete stukje Utrecht is toch wel de bemuurde weerd. Lekker ijsje van Il Mulino, lekker in het zonnetje bij de sluizen met uitzicht op de Dom. Heerlijk.

Ohja en iedere keer als ik naar een wedstrijd van de FC ga, en die dag voor het eerst het stadion zie, dat is ook erg mooi! (zondag weer!).
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:40:53 #127
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_26429191
Woensdag was ie ook mooi....vooral an de kant van O'Daniels
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:00:52 #128
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_26431163
Ledig erf is echt het mooiste stukje Utrecht, ik had er bijna een kamer gehad, boven de rabobank
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:50:57 #129
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_26446632
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:29 schreef ioor het volgende:
zuilen is ook erg gezellig
hey, ik woon er, daarom kom je toch ook elke keer langs
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 23 april 2005 @ 22:29:34 #130
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_26462521
Hoograven! Wordt binnen nu en 2 jaar compleet gesloopt, 't grootste gedeelte is al gerenoveerd of wordt gerenoveerd!

Ik woon er nu ook, heb weinig last van allochtonen, toen we aan het bbq-en waren op de gallerij kwam een van de buren zelfs met de vraag of we ook kebab hadden

In het begin had ik wel even problemen mee, maar langzaam aan begin je mensen te kennen, je gaat eens naar zo'n buurt inspraak avond en daar leer je ook mensen kennen en mensen kennen jou! Ik vertoef er prima moet ik zeggen!

Verder Tuindorp, mooie omgeving om te wonen (let wel op de spoorlijn!) en de Rivierenwijk is op zich ook nog wel te doen. Lunetten vink daarintegen weer helemaal niks, teveel midden-hoogbouw en teveel rare flats... Te jaren 80 achtige inrichting en zo. En zo goed is het OV daar ook weer niet! Aan de ene kant van Lunetten wel, maar de andere kant niet! Ligt er dus sterk aan wáár je in Lunetten woont!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_26466927
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:30 schreef dribbel79 het volgende:
ik krijg altijd kippenvel als ik vanaf de mariaplaats naar de Zadelstraat loop...dan draai je de Zadelstraat in en daar staat ze...De Dom...
* dribbel79 zucht

ren je snel terug naar staiway voor een biertje om het ritueel vervolgens te herhalen...
Ik was vandaag in Groningen voor een theaterwedstrijd. Heb het liedje over de Dom gezongen en heb ze herhaaldelijk gefeliciteerd met hun Martinitoren maar er telkens fijntje bij vermeld dat onze reus net iets hoger is..

De Dom is gewoon onze eigen fallus.

Verder vind ik de Maliebaan geweldig, zeker in dit jaargetijde.
pi_26481452
Ik en m'n verloofde gaan binnenkort weg uit Utrecht. We wonen nu aan de rand Overvecht en daar is opzichzelf niets mis mee. De problemen komen van dieper uit de wijk naar ons toe zeg maar.
Ik vind dat de wijk in een paar maanden tijd duidelijk verslechterd.
Hier in de straat wonen eigenlijk bijna geen allochtonen maar ze komen wel hier heen om de boel te verzieken. Overvecht zou ik je dan ook met klem afraden..
Wij hebben dan ook lekker een huis gekocht in Maarssenbroek!
Dan ben je nog op fietsafstand van Utrecht zelf, zonder de problemen van Utrecht.
Daarnaast vind ik de prijs kwaliteit verhouding van veel huizen in Utrecht ver te zoeken..
pi_26487119
Ga in de Sterrenwijk wonen als je van volkse toestanden houdt!
  zondag 24 april 2005 @ 23:38:54 #134
45159 globox
Tartaarsaus
pi_26487395
Rivierenwijk(zeker het deel waar de winkels zitten) is ook wel een redelijke rustige en veilige (volkse) wijk in Utrecht. Met nog veel bedrijvigheid en winkels waar je vriendelijk wordt aangesproken en ze je kennen.
It is not god i dislike, it is his fanclub i can't stand
  woensdag 27 april 2005 @ 10:22:01 #135
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_26539247
Utreg is best leuk fantastisch, niet te groot, niet te klein. Goed bereikbaar, modern en tegelijkertijd zeer cultureel en historisch. Mooie grachten om de stad.....zucht......

jammer dat ik er binnenkort ontzettend weg ben
zo goed..?
pi_26705370
*tvp*
pi_26705535
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
*tvp*
Lombok adviseert
pi_26810623
Heb 4 jaar in Wittevrouwen gewoond, ik vond het daar absoluut . Goede sfeer , zou er zo weer gaan wonen. Wel erg veel autoinbraken , bij mij 3x .
Be careful what you wish...You just might get it.
pi_26826761
whahah kijk daar valkt wat te halen....

hoewel er in Zuilen ook een golf van auto-inbraken is geweest.... dadertjes schijnen gepakt..
pi_26829896
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:22 schreef ButcherBird het volgende:
Heb 4 jaar in Wittevrouwen gewoond, ik vond het daar absoluut . Goede sfeer , zou er zo weer gaan wonen. Wel erg veel autoinbraken , bij mij 3x .
Het is iets minder met de inbraken momenteel. De afgelopen 3 jaar is alleen mijn antenne gebroken (toevallig 2 weken geleden) maar inbraken en diefstal is sterk afgenomen hier in Wittevrouwen...klop, klop,klop
pi_26830208
Heeft Zaza al een keuze kunnen maken?
pi_29000569
En hoe is 't rond station Overvecht?
pi_29001112
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 07:30 schreef DennisMoore het volgende:
En hoe is 't rond station Overvecht?
Prima hoor Woon ik ook, wel een paar van die woonwagens beneden aan de flat, maar daar heb je op zich niet zo veel last van
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:11:02 #144
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29009001
Station overvecht is inderdaad prima te doen, als je maar niet dieper naar overvecht afzakt want dan kan je dag zeggen tegen een normaal leven, je auto, je portemonnee en waarschijnlijk zo'n beetje alles wat je in je huis hebt staan
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_29009583
De centrumkant van station Overvecht is echt een supermooie wijk!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_29028018
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef Naamah het volgende:
De centrumkant van station Overvecht is echt een supermooie wijk!
Tuindorp?
Leave the gun.
Take the cannoli.
pi_29034360
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 01:25 schreef DNi het volgende:

[..]

Tuindorp?
Dat is voor starters onbetaalbaar.. En naar mijn mening in prijs/kwaliteit verhouding te duur.
Overvecht is verder best wel verdeeld tussen betere en slechtere stukken. Maar persoonlijk zou het mijn keus niet meer zijn. Ik woon straks lekker in Maarssen, als ik dan naar Utrecht wil hoef ik alleen de fiets te pakken
pi_29035465
Ik woon in hartje Kanaleneiland en heb niet zoveel te klagen. Ga er alleen NIET in een flatje wonen, want dan woon je tussen het tuig. Aangezien al het tuig uit de flats komt en daartussen verzamelt, heb ik het relatief rustig.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:05:00 #149
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_29035679
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:56 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik woon in hartje Kanaleneiland en heb niet zoveel te klagen. Ga er alleen NIET in een flatje wonen, want dan woon je tussen het tuig. Aangezien al het tuig uit de flats komt en daartussen verzamelt, heb ik het relatief rustig.
En bedankt, he? Ik woon ook in een flat in Kanaleneiland en kom toch weinig tuig tegen hier Maar ik neem aan dat je de flats in het midden van Kanaleneiland bedoeld, en niet de grotere flats aan de zuidwest kant.
pi_29035890
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:05 schreef Chevalric het volgende:

[..]

En bedankt, he? Ik woon ook in een flat in Kanaleneiland en kom toch weinig tuig tegen hier Maar ik neem aan dat je de flats in het midden van Kanaleneiland bedoeld, en niet de grotere flats aan de zuidwest kant.

Ik woon in het midden inderdaad, nabij de Prins Clausbrug.
Daar staan de echte no-budget flats waar vast een heleboel goede mensen wonen, maar soms zie je er mensen naar buiten komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')