Volgens mij loopt over de Beneluxlaan Weg der VN een prachtige trambaan richting CSquote:Op zondag 25 september 2005 15:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Das ongeveer wel Ondiep ja.
Net even door Transwijk gereden, ziet er goed genoeg uit om er te wonen. Heb wel meer in dat soort buurten gewoond, maar dan een stuk crimineler en pauperiger.![]()
Voor mij is vooral de afstand tot CS belangrijk, omdat ik wel in Amersfoort werk.
Het is inderdaad Utrechter, Utrechtenaar wordt door de meeste mensen niet zo gewaardeerd....quote:Op maandag 26 september 2005 09:13 schreef kantoorslaaf het volgende:
Vrijdag huisje gekocht in "3555" (handig die postcodekaart eerder in dit topic). Jaren 30 woning met 143m2 woonoppervlak![]()
Als ik geen "utrechtenaar" mag zeggen, wat is het dan? Utrechter![]()
We kunnen er pas maart/april volgend jaar in, dus nog lekker de tijd om alles voor te bereiden en te dromen![]()
Ik denk niet dat iemand uit Utrecht het erg leuk vind als je hem of haar aanspreekt met een synoniem voor homofiel nee..quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:09 schreef zatoichi het volgende:
Oh overigens zag ik iemand in dit topic Utrechtenaar schrijven, dan intergreer je dus nooit...
Huur/koop?quote:Op maandag 26 september 2005 11:45 schreef QyRoZ het volgende:
Maandag 2 flats kijken in Transwijk.
Het gaat je voor de wind.quote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Koop.
Jemig, Kuu, heb je nou nog geen huis in Utrecht? Dat duurt maar en duurt maar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:48 schreef QyRoZ het volgende:
Rond de 130.000. Drie- en vierkamerhokken. Jaren 60-flats.
Goed dat ik het weet, heb nog zo'n 6 maanden om eraan te wennenquote:Op maandag 26 september 2005 15:56 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Het is inderdaad Utrechter, Utrechtenaar wordt door de meeste mensen niet zo gewaardeerd....
Laat me raden... Loderlaan, van Eysingalaan, van Bijnkershoeklaan en Struykenlaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:48 schreef QyRoZ het volgende:
Rond de 130.000. Drie- en vierkamerhokken. Jaren 60-flats.
Check. In twee van die straten ga ik bezichtigen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:48 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Laat me raden... Loderlaan, van Eysingalaan, van Bijnkershoeklaan en Struykenlaan?![]()
Heb er zelf een huis gekocht waar ik de 7e inga![]()
![]()
![]()
![]()
Schiet niet op hè?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Jemig, Kuu, heb je nou nog geen huis in Utrecht? Dat duurt maar en duurt maar...
Tzt een Transwijk-meet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:48 schreef Takemenow het volgende:
Laat me raden... Loderlaan, van Eysingalaan, van Bijnkershoeklaan en Struykenlaan?![]()
Heb er zelf een huis gekocht waar ik de 7e inga![]()
![]()
![]()
![]()
Ga maar lekker in de US of A wonen jij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Joh, bij de tijd dat jij hier gaat wonen ben ik er allang al weer weg
Mag ik eerst nog even afstuderen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ga maar lekker in de US of A wonen jij.
Woon je d'r nou al?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef QyRoZ het volgende:
Hopelijk dit jaar nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |