OMG! Een jaar later pas! Dat is echt niet gezond!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
I know...te veel moeite dusquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:20 schreef hifonics het volgende:
[..]
Eerder dat je haar ken fucken zal je volgens mij eerst door de hele click matties en homeboys moeten. Jezus zeg.
tot hij met een aansteker en een fles wasbenzine aankomtquote:Op zondag 24 april 2005 00:16 schreef Koalabier het volgende:
[afbeelding]
Dit Segt AL GenoeG Houw Fan y0ew Milad
haha zo triest
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel lekker uit.
Maar het gezicht valt op sommige foto's wel tegen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 april 2005 10:10 schreef luciferist het volgende:
[..]
tot hij met een aansteker en een fles wasbenzine aankomt
En hoe ziet ze er in het echt uit?quote:Op zondag 24 april 2005 10:44 schreef -Will- het volgende:
[..]hey die ken ik vrij goed, zij woont bij mij in de straat!
Heeft die laatste een steen teruggekopt ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
vond dit ook wel een breezah factor hebben
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze moeten zich schamenquote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat haar dit topic zienquote:Op zondag 24 april 2005 10:44 schreef -Will- het volgende:
[..]hey die ken ik vrij goed, zij woont bij mij in de straat!
Pimpen met je broertjequote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Livestront ofzo. Iets met respect en kanker.quote:Op zondag 24 april 2005 13:51 schreef Thomas B. het volgende:
Trouwens... ik zie overal mensen lopen met gele plastic armbaden met een of andere tekst erop. Zoals die kerel op die laatste foto. Heb ik weer een nieuwe rage gemist ofzo?
quote:Op zondag 24 april 2005 13:51 schreef Thomas B. het volgende:
Trouwens... ik zie overal mensen lopen met gele plastic armbaden met een of andere tekst erop. Zoals die kerel op die laatste foto. Heb ik weer een nieuwe rage gemist ofzo?
quote:Op zondag 24 april 2005 14:07 schreef Lizz-n het volgende:
Geen plaatjes van Sugababes/Superdudes hier posten![]()
Scharminkelquote:Op zondag 24 april 2005 14:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik post de sugababes/superdudes meestal zo
mja is wat minder werkquote:Op zondag 24 april 2005 14:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik post de sugababes/superdudes meestal zo
quote:Op zondag 24 april 2005 14:19 schreef peejdorie het volgende:
[..]
mja is wat minder werk
die breezah zag ik dr net ook al
zo dan
zal best, maar wat betekent het dan?quote:Op zondag 24 april 2005 14:04 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Die dingen zijn al meer als een jaar oud.
Livestrong, dat armbandje van Lance Armstrong. Voor zijn strijd tegen kanker. Dat jij dat niet wistquote:Op zondag 24 april 2005 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
zal best, maar wat betekent het dan?
quote:Op zondag 24 april 2005 14:25 schreef Lizz-n het volgende:
Ik wil dit topic vanmiddag nog vol krijgen![]()
owja dat stond er op idd...quote:Op zondag 24 april 2005 14:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Livestrong, dat armbandje van Lance Armstrong. Voor zijn strijd tegen kanker. Dat jij dat niet wist![]()
Hoezo, het brengt wel heel veel geld bij elkaar. Ze worden over de hele wereld verkocht.quote:Op zondag 24 april 2005 14:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
owja dat stond er op idd...
mja, beetje rare trend vind ik het dan
Waar komen die spastische vingerbewegingen nou vandaanquote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zwarte, die hun geweldige leven in Amerika aan de Hollanders te danken hebben, rappers in de VS. Die vonden het erbij horenquote:Op zondag 24 april 2005 14:58 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Waar komen die spastische vingerbewegingen nou vandaanWie is daar ooit mee begonnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |