Volgens mij wordt ze 11:')quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:17 schreef Rainboww het volgende:
Verjaardagsfeestje van een Br33zah.
Sweet Sixteen !!!
The crew:
[afbeelding]
The smokes:
[afbeelding]
The stuff:
[afbeelding]
The homies:
[afbeelding]
Het feestje kan beginnen!
[afbeelding]
*burp*
[afbeelding]
Oooh is hij geen stoere kill![]()
[afbeelding]
Wiiii
[afbeelding]
En toen gebeurde het...
[afbeelding]
Mii drunkie:
[afbeelding]
dat heet Urban en tja, het is in he dus moet je er wel naar luisterenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:58 schreef H-blast het volgende:
Overigens is het jullie ook opgevallen dat de meeste Briezah's naar R&B en HipHop luisteren?
Ik heb tot nu toe geen Briezah gezien die naar Terror luistert of naar Darkmetal (ofzo?)
http://www.sugababes.nl/BreeZaH
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Maar dit zou gewoon verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
OMG! Een jaar later pas! Dat is echt niet gezond!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
I know...te veel moeite dusquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:20 schreef hifonics het volgende:
[..]
Eerder dat je haar ken fucken zal je volgens mij eerst door de hele click matties en homeboys moeten. Jezus zeg.
tot hij met een aansteker en een fles wasbenzine aankomtquote:Op zondag 24 april 2005 00:16 schreef Koalabier het volgende:
[afbeelding]
Dit Segt AL GenoeG Houw Fan y0ew Milad
haha zo triest
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel lekker uit.
Maar het gezicht valt op sommige foto's wel tegen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 april 2005 10:10 schreef luciferist het volgende:
[..]
tot hij met een aansteker en een fles wasbenzine aankomt
En hoe ziet ze er in het echt uit?quote:Op zondag 24 april 2005 10:44 schreef -Will- het volgende:
[..]hey die ken ik vrij goed, zij woont bij mij in de straat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |