Scharminkelquote:Op zondag 24 april 2005 14:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik post de sugababes/superdudes meestal zo
mja is wat minder werkquote:Op zondag 24 april 2005 14:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik post de sugababes/superdudes meestal zo
quote:Op zondag 24 april 2005 14:19 schreef peejdorie het volgende:
[..]
mja is wat minder werk
die breezah zag ik dr net ook al
zo dan
zal best, maar wat betekent het dan?quote:Op zondag 24 april 2005 14:04 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Die dingen zijn al meer als een jaar oud.
Livestrong, dat armbandje van Lance Armstrong. Voor zijn strijd tegen kanker. Dat jij dat niet wistquote:Op zondag 24 april 2005 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
zal best, maar wat betekent het dan?
quote:Op zondag 24 april 2005 14:25 schreef Lizz-n het volgende:
Ik wil dit topic vanmiddag nog vol krijgen![]()
owja dat stond er op idd...quote:Op zondag 24 april 2005 14:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Livestrong, dat armbandje van Lance Armstrong. Voor zijn strijd tegen kanker. Dat jij dat niet wist![]()
Hoezo, het brengt wel heel veel geld bij elkaar. Ze worden over de hele wereld verkocht.quote:Op zondag 24 april 2005 14:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
owja dat stond er op idd...
mja, beetje rare trend vind ik het dan
Waar komen die spastische vingerbewegingen nou vandaanquote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
vond dit ook wel een breezah factor hebben
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zwarte, die hun geweldige leven in Amerika aan de Hollanders te danken hebben, rappers in de VS. Die vonden het erbij horenquote:Op zondag 24 april 2005 14:58 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Waar komen die spastische vingerbewegingen nou vandaanWie is daar ooit mee begonnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |