Ik doe het ook alleen als ze zichtbaar zijn. En liever dus niet, want ik heb niet zulke mooie nagels.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik lak mijn teennagels nooit
Veel te veel werk, voor een beetje kleur op kleine stukjes nagel die je toch zelden ziet
Doffy vindt van wel geloof ik.quote:En vrouw-zijn is ook tamelijk overrated, hoewel man-zijn me ook niet leuker lijkt ofzo
Haha! Dàt zou ik pas het verdiende loon van al die paapsen vinden!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
Misschien is God ook wel een homo..
"I don't want to start any blasphemous rumours,quote:Op woensdag 20 april 2005 15:36 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemiddag. Fijn gevoel he, nieuwe paus ? Ik was al helemaal de weg kwijt. Ging zowat mijn teennagels lakken.
Man-zijn is zeker leuker dan vrouw-zijn. Anders had God mij wel vrouw gemaakt.
Twee keer raden waar de heilige zondag wérkelijk voor bedoeld blijktquote:Op woensdag 20 april 2005 15:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha! Dàt zou ik pas het verdiende loon van al die paapsen vinden!![]()
Bij mij zijn ze nooit zichtbaar, want ik koop nooit schoenen met open tenen.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen als ze zichtbaar zijn. En liever dus niet, want ik heb niet zulke mooie nagels.
Doffy is enigszins bevooroordeeldquote:Doffy vindt van wel geloof ik.
Ik snap nu ook hoe Maria onbevlekt ontvangen was.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:42 schreef Doffy het volgende:
Twee keer raden waar de heilige zondag wérkelijk voor bedoeld blijkt
Ik heb een paar paren waar de tenen zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nooit zichtbaar, want ik koop nooit schoenen met open tenen.
Ik kijk meestal niet naar mijn eigen tenen, dus ik heb er weinig last van.quote:En als ik thuis op mijn blote voeten loop, vind ik ze zonder lak ook prima/net zo lelijk
Inderdaad, we kunnen het niet serieus nemen.quote:Doffy is enigszins bevooroordeeld
Draagmoederschapquote:Op woensdag 20 april 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap nu ook hoe Maria onbevlekt ontvangen was.
Ik heb er ook nooit om gevraagd serieus genomen te worden hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, we kunnen het niet serieus nemen.
Ik val op vrouwenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
Misschien is God ook wel een homo..
En daar is jequote:Op woensdag 20 april 2005 15:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit om gevraagd serieus genomen te worden hoor
onafhankelijk van hoe je de klemtoon legt
Doffy! Bah! Je begint op mij te lijken!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:54 schreef Doffy het volgende:
hoewel ik dat onbevlekt nooit zo gesnapt heb... niet bij hetero's maar bij homo's al helemaal niet
Wordt je wel eens serieus genomen?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit om gevraagd serieus genomen te worden hoor
onafhankelijk van hoe je de klemtoon legt
Een kater? Op woensdag? Net bêst.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:59 schreef Haushofer het volgende:
Mooi weer, en een kater, dus Haus gaat ff stukje hardlopen
Zie je wel... zodra ik met vrouwen omga, resulteert dat in een direct verval van de zeden!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy! Bah! Je begint op mij te lijken!
Je hebt vast "gestudeerd" gisteren.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:59 schreef Haushofer het volgende:
Ha krekt wer wat te folle sopen no.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een kater? Op woensdag? Net bêst.
Niet als ik nuchter benquote:Op woensdag 20 april 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
Wordt je wel eens serieus genomen?
Paulus had een paar adviezen voor vrouwen om dat tegen te gaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zie je wel... zodra ik met vrouwen omga, resulteert dat in een direct verval van de zeden!
Hup trainen jij. Blokjes in de buik willen we zien deze zomer 14.gifquote:Op woensdag 20 april 2005 15:59 schreef Haushofer het volgende:
Doek om 'e hasses en bek houwe.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
Paulus had een paar adviezen voor vrouwen om dat tegen te gaan.
Zoiets lijkt mij toch wel de beste ervaring als je nuchter bent juist.. Of heb je eigenlijk hoofdpijn, maar voert jequote:
Ik dacht het wel ja.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doek om 'e hasses en bek houwe.
Zoiets was het.
Paulus is dan ook my main manquote:Op woensdag 20 april 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
Paulus had een paar adviezen voor vrouwen om dat tegen te gaan.
Als de blokjes gereed zijn, houd ik me ook aanbevolen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef livEliveD het volgende:
Hup trainen jij. Blokjes in de buik willen we zien deze zomer 14.gif
Dat lijkt me duidelijk. Maar ik ben ook leuker. In sommige opzichten althans. Maar dat zijn nou net de dingen die God ook leuk vind, dus vandaar. Het is niet persoonlijk hoor, het geldt voor alle mannen. En voor alle vrouwen. Je kunt er zelf ook niets aan doen, want God heeft je zelf geschapen. Gekke vent.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met andere woorden: God vindt jou leuker dan mij?
Ik ben altijd dronken van liefde voor mijnquote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef Alicey het volgende:
Zoiets lijkt mij toch wel de beste ervaring als je nuchter bent juist.. Of heb je eigenlijk hoofdpijn, maar voert jeje dronken?
Best wel dom van em dat-ie doorgaat met het scheppen van wezens waar-ie het niet op heeft.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Maar ik ben ook leuker. In sommige opzichten althans. Maar dat zijn nou net de dingen die God ook leuk vind, dus vandaar. Het is niet persoonlijk hoor, het geldt voor alle mannen. En voor alle vrouwen. Je kunt er zelf ook niets aan doen, want God heeft je zelf geschapen. Gekke vent.
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:08 schreef SingleCoil het volgende:
Dat lijkt me duidelijk. Maar ik ben ook leuker. In sommige opzichten althans. Maar dat zijn nou net de dingen die God ook leuk vind, dus vandaar. Het is niet persoonlijk hoor, het geldt voor alle mannen. En voor alle vrouwen. Je kunt er zelf ook niets aan doen, want God heeft je zelf geschapen. Gekke vent.
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben altijd dronken van liefde voor mijn![]()
quote:
Aan de andere kant kennen we God. Willen we wel in de smaak vallen bij zo een figuur?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Wat heb jij dat ik niet heb, behalve een wormvormig aanhangsel?
Ze lijken op een of andere manier toch nuttig, anders zou hij dat toch niet doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Best wel dom van em dat-ie doorgaat met het scheppen van wezens waar-ie het niet op heeft.
Mijn wormvormig aanhangsel werd reeds 30 jaar geleden operatief verwijderd, nadat het ontstoken was geraakt.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Wat heb jij dat ik niet heb, behalve een wormvormig aanhangsel?
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:11 schreef livEliveD het volgende:Best wel heh
Nu zijn sommige mannen wel lekker heur![]()
Als ik die rechter was, zou ik er toch wel behoorlijk vrolijk van worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:13 schreef Doffy het volgende:
Daar wordt je van geen van beiden vrolijk van
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef SingleCoil het volgende:
Mijn wormvormig aanhangsel werd reeds 30 jaar geleden operatief verwijderd, nadat het ontstoken was geraakt.
De vergadering des heren...klinkt als een potenclub. WIl ik daar binnen ? Moet je je natuurlijk verplicht als bouwvakker of indiaan verkleden. Nee dank iu.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat mannen wiens geslachtsdelen zijn beschadigd, niet de Vergadering des Heren binnen mogen?
Ter illustratie.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat mannen wiens geslachtsdelen zijn beschadigd, niet de Vergadering des Heren binnen mogen?
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef SingleCoil het volgende:
De vergadering des heren...klinkt als een potenclub. WIl ik daar binnen ? Moet je je natuurlijk verplicht als bouwvakker of indiaan verkleden. Nee dank iu.
Ik weet niet precies hoe de Here daar over denkt eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De vergadering des heren...klinkt als een potenclub. WIl ik daar binnen ? Moet je je natuurlijk verplicht als bouwvakker of indiaan verkleden. Nee dank iu.
Mijn geslachtsdelen zijn overigens als voortplantingsorgaan onbruikbaar gemaakt. In de functie van sexobject werkt alles nog prima.
Ik had over die misser heen gelezen.quote:Is het trouwens niet 'mannen wier geslachtsdelen...' ?
Je moet als engeltje. Met een glitterjurk aan.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef SingleCoil het volgende:
Dat maakt je natuurlijk ook al behoorlijk minderwaardig in Gods ogen.quote:Mijn geslachtsdelen zijn overigens als voortplantingsorgaan onbruikbaar gemaakt. In de functie van sexobject werkt alles nog prima.
Volgens mij is 'wier' alleen bij vrouwelijk...quote:Is het trouwens niet 'mannen wier geslachtsdelen...' ?
Ook bij meervoud lijkt mij? (Geen idee of dat zo is, dat zegt mijn taalgevoel mij).quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je moet als engeltje. Met een glitterjurk aan.
[..]
Dat maakt je natuurlijk ook al behoorlijk minderwaardig in Gods ogen.
[..]
Volgens mij is 'wier' alleen bij vrouwelijk...
Maar de linker heeft een mooie welvaartsbuikquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik die rechter was, zou ik er toch wel behoorlijk vrolijk van worden.
Ik weet het niet zeker, zal even kijken of ik het ergens heb staan.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
Ook bij meervoud lijkt mij? (Geen idee of dat zo is, dat zegt mijn taalgevoel mij).
Ach, zo leer je uiteindelijk vanzelf wat het wel is.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt ook niet alles weten.Ik twijfelde tussen 'wiens' en 'wier' maar ik wist het gewoon niet.
Als ik iets eenmaal heb opgezocht, vergeet ik het doorgaans niet meer. Ik ben gezegend met een heel goed geheugen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
Ach, zo leer je uiteindelijk vanzelf wat het wel is.
Ik ken het. Erg prettig vind ik het ook zelf.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik iets eenmaal heb opgezocht, vergeet ik het doorgaans niet meer. Ik ben gezegend met een heel goed geheugen.
Het is ook wel eens lastig, als je iets liever wilt vergeten.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:46 schreef Alicey het volgende:
Ik ken het. Erg prettig vind ik het ook zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |