Verliezen van een vrouw?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ach laat maar ook , ik win toch![]()
Ben jij een kloon van erodome ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
3x per week spinning , dan kan je best aardig fietsen hoor![]()
zit hierachter mn pc de hele dag te knipogenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:07 schreef Zwansen het volgende:
Omdat ik 2 posts van je zie en beiden met eensmilie...
80 km doe ik tussen de 2 1/4 en de 2 1/2 uur over. Afhankelijk van de wind/fietsen er vrouwen mee, of beide...quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar ga je fietsen dan?
En hoe snel doe je over die 80? Ik fietste eergister die 50 km met een hoop wind in 2 uur.... Zal jij wel ietsje sneller doen....
niet slapen is saaiquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:38 schreef Ruis het volgende:
slapen ook
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:03 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, fiets jij ook met helm SW? Zeker verplicht ofnie...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:20 schreef Ruis het volgende:
[Mededeling]
Zojuist is in overleg besloten dat er in de komende 5 delen van het GPD geen zogenaamde
"fiets-discussies" gevoerd mogen worden, alle posts betreffende dat onderwerp zullen
daarom dan ook vanaf nu verwijderd worden.
[/Mededeling]
wat weet je .. van dat spel ja natuurlijk je post zelf ook in dat topicquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:17 schreef Zwansen het volgende:
Whehe. Weet ik.
quote:Bosbeetle zei :
[..]ik ben in slaap gevallen zo rond en nabij de een na laatste top
t gebeurt nogal eens jaquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:48 schreef Nouk het volgende:
Ik haat B&H.
quote:
hihi er is weer studiefinanciering .. dus heb ik maar even portishead live in new york gekochtquote:
bijna !quote:
Ik heb ook maar even voor 50 euro aan cd's gekocht.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hihi er is weer studiefinanciering .. dus heb ik maar even portishead live in new york gekocht
en wat dacht je toen?quote:Op zondag 24 april 2005 01:22 schreef sararaats het volgende:
sorry voor het storen maar in het begin las ik "zwiepen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |