quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef Renesite het volgende:
Doen meer mensen dat? Tot aan Roosendaal op een OV kaart, en daarna een kaartje kopen?![]()
Antwerpen is een modestad, dus dat moet lukken. Al hangt het er erg vanaf wat je budget is...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef Hik het volgende:
Ik ga zaterdag!
Graag jullie tips voor:
1. De allerleukste mode-plekjes (voor hem en haar)
Hangt nogal af van je smaak. Wat voor delicatessen zoek je?quote:2. De allerlekkerste delicatessenwinkeltjes
Je vindt vanalle leuke winkeltjes in de Hoogstraat (vanaf de Grote Markt een voetgangersstraat paralel met de Schelde). Daar heb je de hippiewinkels, maar ook een geweldige deco winkel, alleen kan ik even op de naam niet komen.quote:3. De allergrappigste andersoortige winkels
Ook hier hangt veel af van je budget en je smaak. Als je de vorige tips volgt, kom je heel wat tegen van restaurants. Kijk rond en beslis zelf wat aan je norm van "gezelligheid" voldoet.quote:4. Een heel sfeervol (romantisch?) restaurant voor een diner en een wijntje
Ja, het is een stuk beter om te informeren naar een restaurant waar ik mijn bolide duidelijk zichtbaar voor de deur kan parkeren natuurlijk. Misschien wordt het dan ooit ook nog wat met de romantische restaurants...quote:
Ben heel duidelijk op zoek naar "anders dan anders". Het hoeft geen haute couture te zijn, maar als we alleen op de Meir blijven kunnen we waarschijnlijk net zo goed in Rotterdam gaan winkelen...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:55 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Antwerpen is een modestad, dus dat moet lukken. Al hangt het er erg vanaf wat je budget is...
Voor het alternatieve is er de Kammenstraat, waar ook het festival Laundry Day wordt georganiseerd. Die straat vind je op loopafstand van de Groenplaats.
Op weg er naar toe kom je door de Nationale Straat, daar zijn de echte modehuizen.
Alles wat lekker Belgisch is natuurlijk!quote:Hangt nogal af van je smaak. Wat voor delicatessen zoek je?
Die staat genoteerd!quote:Ga in ieder geval eens kijken op de markt (op het theaterplein). Een hele grote verzameling van allerlei nationaliteiten met elk hun verse producten aan zeer democratische prijzen.
Het hoeft niet heel goedkoop, ben niet op zoek naar een 5sterrending, maar het hoeft ook zeker geen eetcafé te zijn. Belangrijker dan de prijs vind ik de sfeer: relaxed (niet heel opgeprikt), niet heel luid, leuk design en lekker eten natuurlijk. Modern/hip is leuk, maar niet van die kijk-mij-eens-hippe mensen en ook geen snoeiharde house...quote:Ook hier hangt veel af van je budget en je smaak. Als je de vorige tips volgt, kom je heel wat tegen van restaurants. Kijk rond en beslis zelf wat aan je norm van "gezelligheid" voldoet.
Anders neem je tram 8 richting Lambermont en je stapt af voor het Museum van Schone Kunsten. Dan ben je in het midden van wat we het Zuid noemen, allemaal hippe toffe eettentjes. Op zaterdagavond wel heel druk... dus op tijd gaan of 's middags al eens gaan polsen en dan iets reserveren.
In ieder geval: veel plezier! En laat weten hoe het uiteindelijk is geweest.
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:31 schreef travelman het volgende:
Het hoeft niet heel goedkoop, ben niet op zoek naar een 5sterrending, maar het hoeft ook zeker geen eetcafé te zijn. Belangrijker dan de prijs vind ik de sfeer: relaxed (niet heel opgeprikt), niet heel luid, leuk design en lekker eten natuurlijk. Modern/hip is leuk, maar niet van die kijk-mij-eens-hippe mensen en ook geen snoeiharde house...![]()
Of je stapt in Breda uit en pakt dan de bus naar Antwerpen. Is het helemaal gratis met OV. Let wel op wanneer de laatste bus terug gaat. Of pak voor de terugreis de trein (met een kaartje tot de grens)...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef Renesite het volgende:
Doen meer mensen dat? Tot aan Roosendaal op een OV kaart, en daarna een kaartje kopen?![]()
Heb je daar meer informatie over?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Of je stapt in Breda uit en pakt dan de bus naar Antwerpen. Is het helemaal gratis met OV. Let wel op wanneer de laatste bus terug gaat. Of pak voor de terugreis de trein (met een kaartje tot de grens)...
Pak liever een hotel in het centrum; het zal best een goed hotel zijn, maar de locatie is kut...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef Sj0rs het volgende:
Ik wil een weekendje boeken in het Scandic hotel. Nu ligt dat hotel aan de ring van Antwerpen op 10 min van het centrum verwijderd met de tram.
Als ik op bv. zaterdag wil uitgaan in het centrum, tot hoe laat rijden de trams dan?
We pakken wel een taxi.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:54 schreef travelman het volgende:
[..]
Pak liever een hotel in het centrum; het zal best een goed hotel zijn, maar de locatie is kut...
Daar ga ik persoonlijk nooit meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef The6thgate het volgende:
cafe d'anvers schijnt goed uitgaan te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |