abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 11 mei 2007 @ 23:34:09 #126
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_49286854
We hebben een ander leuk hostel gevonden. Ach, gewoon internet goed gebruiken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_49353549
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef Renesite het volgende:
Doen meer mensen dat? Tot aan Roosendaal op een OV kaart, en daarna een kaartje kopen?

Je hoeft alleen een kaartje te kopen vanaf Roosendaal GRENS naar Antwerpen en weer terug
Als je 25 of jonger bent, krijg je nog eens korting ook.
  Moderator maandag 21 mei 2007 @ 10:47:44 #128
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_49598487
Uiteindelijk een 6 persoons slaapzaal geboekt bij abhostel.com !
  maandag 21 mei 2007 @ 11:47:47 #129
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_49600808
Ik ga zaterdag!
Graag jullie tips voor:
1. De allerleukste mode-plekjes (voor hem en haar)
2. De allerlekkerste delicatessenwinkeltjes
3. De allergrappigste andersoortige winkels
4. Een heel sfeervol (romantisch?) restaurant voor een diner en een wijntje
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_49603917
Gatver, wat klink je klef.

maandag 21 mei 2007 @ 13:38:17 #131
180453 greengirl
happy single!
pi_49605006
Erg leukse stad Antwerpen. Veel relaxter dan Brussel. Maar na een dagje of 2 heb je het wel weer gezien...
Aan de Scheldeoever kun je trouwens gratis parkeren!
Je auto in de stad parkeren? Bekijk onze site met vele handige gratis tips!
www.parkerenindestad.nl
pi_49605669
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef Hik het volgende:
Ik ga zaterdag!
Graag jullie tips voor:
1. De allerleukste mode-plekjes (voor hem en haar)
Antwerpen is een modestad, dus dat moet lukken. Al hangt het er erg vanaf wat je budget is...

Voor het alternatieve is er de Kammenstraat, waar ook het festival Laundry Day wordt georganiseerd. Die straat vind je op loopafstand van de Groenplaats.
Op weg er naar toe kom je door de Nationale Straat, daar zijn de echte modehuizen.

Als je het meer commercieel zoekt heb je de Meir waar alle grote en iets kleinere winkels verzameld zijn.
De toerismedienst heeft ook begrepen dat de mode aantrekt. Bewijs: klik hier.
quote:
2. De allerlekkerste delicatessenwinkeltjes
Hangt nogal af van je smaak. Wat voor delicatessen zoek je?

Ga in ieder geval eens kijken op de markt (op het theaterplein). Een hele grote verzameling van allerlei nationaliteiten met elk hun verse producten aan zeer democratische prijzen.
quote:
3. De allergrappigste andersoortige winkels
Je vindt vanalle leuke winkeltjes in de Hoogstraat (vanaf de Grote Markt een voetgangersstraat paralel met de Schelde). Daar heb je de hippiewinkels, maar ook een geweldige deco winkel, alleen kan ik even op de naam niet komen.

Ook de Melkmarkt is enkel voor voetgangers en fietsers toegankelijk. Hier vind je een combinatie van vreemdsoortige winkels en kleine eetgelegenheden.
quote:
4. Een heel sfeervol (romantisch?) restaurant voor een diner en een wijntje
Ook hier hangt veel af van je budget en je smaak. Als je de vorige tips volgt, kom je heel wat tegen van restaurants. Kijk rond en beslis zelf wat aan je norm van "gezelligheid" voldoet.

Anders neem je tram 8 richting Lambermont en je stapt af voor het Museum van Schone Kunsten. Dan ben je in het midden van wat we het Zuid noemen, allemaal hippe toffe eettentjes. Op zaterdagavond wel heel druk... dus op tijd gaan of 's middags al eens gaan polsen en dan iets reserveren.

In ieder geval: veel plezier! En laat weten hoe het uiteindelijk is geweest.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  maandag 21 mei 2007 @ 15:12:29 #133
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_49608601
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:09 schreef k_man het volgende:
Gatver, wat klink je klef.

Ja, het is een stuk beter om te informeren naar een restaurant waar ik mijn bolide duidelijk zichtbaar voor de deur kan parkeren natuurlijk. Misschien wordt het dan ooit ook nog wat met de romantische restaurants...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 21 mei 2007 @ 15:24:00 #134
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_49608981
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:55 schreef BrusselseSpruit het volgende:

[..]

Antwerpen is een modestad, dus dat moet lukken. Al hangt het er erg vanaf wat je budget is...

Voor het alternatieve is er de Kammenstraat, waar ook het festival Laundry Day wordt georganiseerd. Die straat vind je op loopafstand van de Groenplaats.
Op weg er naar toe kom je door de Nationale Straat, daar zijn de echte modehuizen.
Ben heel duidelijk op zoek naar "anders dan anders". Het hoeft geen haute couture te zijn, maar als we alleen op de Meir blijven kunnen we waarschijnlijk net zo goed in Rotterdam gaan winkelen...
Weet je toevallig waar Dirk Bikkembergs sportsline wordt verkocht daar?
quote:
Hangt nogal af van je smaak. Wat voor delicatessen zoek je?
Alles wat lekker Belgisch is natuurlijk!
Lekkere kazen? Ham? Dat soort dingen...
quote:
Ga in ieder geval eens kijken op de markt (op het theaterplein). Een hele grote verzameling van allerlei nationaliteiten met elk hun verse producten aan zeer democratische prijzen.
Die staat genoteerd!
quote:
Ook hier hangt veel af van je budget en je smaak. Als je de vorige tips volgt, kom je heel wat tegen van restaurants. Kijk rond en beslis zelf wat aan je norm van "gezelligheid" voldoet.

Anders neem je tram 8 richting Lambermont en je stapt af voor het Museum van Schone Kunsten. Dan ben je in het midden van wat we het Zuid noemen, allemaal hippe toffe eettentjes. Op zaterdagavond wel heel druk... dus op tijd gaan of 's middags al eens gaan polsen en dan iets reserveren.

In ieder geval: veel plezier! En laat weten hoe het uiteindelijk is geweest.
Het hoeft niet heel goedkoop, ben niet op zoek naar een 5sterrending, maar het hoeft ook zeker geen eetcafé te zijn. Belangrijker dan de prijs vind ik de sfeer: relaxed (niet heel opgeprikt), niet heel luid, leuk design en lekker eten natuurlijk. Modern/hip is leuk, maar niet van die kijk-mij-eens-hippe mensen en ook geen snoeiharde house...
  maandag 21 mei 2007 @ 15:31:59 #135
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_49609293
Het hoeft niet heel goedkoop, ben niet op zoek naar een 5sterrending, maar het hoeft ook zeker geen eetcafé te zijn. Belangrijker dan de prijs vind ik de sfeer: relaxed (niet heel opgeprikt), niet heel luid, leuk design en lekker eten natuurlijk. Modern/hip is leuk, maar niet van die kijk-mij-eens-hippe mensen en ook geen snoeiharde house...
[/quote]
www.docks.de

of kijk op: www.resto.be
  maandag 21 mei 2007 @ 15:38:11 #136
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_49609517
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:31 schreef travelman het volgende:

www.docks.de

of kijk op: www.resto.be
[/quote]

Ehm... ik mis het even: dat docks is in Hamburg volgens mij!

Restaurant site is prima, maar heb daar zelf heel veel van... hoor liever eerstehands ervaringen/aanbevelingen!

Hahaha! Al moet ik zeggen dat de sites die ik tot nu toe vond geen "erotische keuken" hadden opgenomen!
  Moderator maandag 21 mei 2007 @ 16:01:45 #137
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_49610458
.de = .be
  maandag 21 mei 2007 @ 21:31:03 #138
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_49623562
haha, idd www.docks.be
pi_49627115
Voor het restaurant ; Ik raad "De Pelgrim" aan , in de Pelgrimstraat. Je eet er in een authentieke 15de eeuwse kelder, alleen verlicht met kaarsen. Indien het niet bevolkt is, is het er zeer sfeervol. (Wel best duur) Als het je niet zou bevallen is er in de buurt nog een gelijksoortig restaurant.
pi_49628648
Als je "anders dan anders" zoekt, kan je best eens in de kammenstraat rondkijken, en daar ZEKER eens in de "Ringz and thingz" binnengaan! (is achteraan op de hoek)

om te eten heb ik niet echt iets wat voldoet aan jouw smaak maar persoonlijk vind ik "De Pottekijker" een aanrader.

En als je dag nog niet zou vaststaan, zou ik op de zaterdag gaan want dan is er voor de stadsschouwburg een grote markt met fruit/groenten van over heel de wereld (ook kledij en sierraden).

Moest je na je eten nog iets willen gaan drinken is het Jazz Café "De Muze" een aanrader met live muziek.
(hier enkele foto's) , het heeft daar zo zijn eigen sfeer als je plaatsneemt in één van de "ex-treincompartimentjes" (zie foto)

edit, hier misschien nog een handig linkje ivm winkels/winkelstraten.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:06:04 #141
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_49643830
Dank allemaal!
pi_49643961
http://www.foliesdanvers.com/ is ook een leuk restaurantje. Met mooi weer bovenop het dakterras.
Stop rockin' the boat.
pi_49668615
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef Renesite het volgende:
Doen meer mensen dat? Tot aan Roosendaal op een OV kaart, en daarna een kaartje kopen?
Of je stapt in Breda uit en pakt dan de bus naar Antwerpen. Is het helemaal gratis met OV. Let wel op wanneer de laatste bus terug gaat. Of pak voor de terugreis de trein (met een kaartje tot de grens)...
pi_50243842
Ik wil een weekendje boeken in het Scandic hotel. Nu ligt dat hotel aan de ring van Antwerpen op 10 min van het centrum verwijderd met de tram.

Als ik op bv. zaterdag wil uitgaan in het centrum, tot hoe laat rijden de trams dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sj0rs op 08-06-2007 17:01:36 ]
Live out of your imagination, not your history.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:58:31 #145
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_50243921
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Michiel72 het volgende:

[..]

Of je stapt in Breda uit en pakt dan de bus naar Antwerpen. Is het helemaal gratis met OV. Let wel op wanneer de laatste bus terug gaat. Of pak voor de terugreis de trein (met een kaartje tot de grens)...
Heb je daar meer informatie over?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:54:13 #146
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_50247772
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef Sj0rs het volgende:
Ik wil een weekendje boeken in het Scandic hotel. Nu ligt dat hotel aan de ring van Antwerpen op 10 min van het centrum verwijderd met de tram.

Als ik op bv. zaterdag wil uitgaan in het centrum, tot hoe laat rijden de trams dan?
Pak liever een hotel in het centrum; het zal best een goed hotel zijn, maar de locatie is kut...
pi_50248411
Ik ga eind juni weer
I will take the sun in my mouth
pi_50248468
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 18:54 schreef travelman het volgende:

[..]

Pak liever een hotel in het centrum; het zal best een goed hotel zijn, maar de locatie is kut...
We pakken wel een taxi.

Iemand nog aanbevelingen voor leuke clubs/discotheken?
Live out of your imagination, not your history.
pi_50248926
cafe d'anvers schijnt goed uitgaan te zijn
Too much is never enough!
pi_50258665
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef The6thgate het volgende:
cafe d'anvers schijnt goed uitgaan te zijn
Daar ga ik persoonlijk nooit meer , vond het er rete ongezellig "kijk mij macho zijn"-stijl .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')