Dan kan je schaatsen op de Grote Markt, of je te goed doen aan alle standjes op de Grote Markt/Groenplaatsquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:21 schreef mrcool het volgende:
Ik ga samen met mijn vriendin naar Antwerpen op 24, 25 en 26 december. We verblijven in het Corinthia Antwerp Hotel.
Doe even de groeten aan ons nichtje, die werkt daarquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:21 schreef mrcool het volgende:
Ik ga samen met mijn vriendin naar Antwerpen op 24, 25 en 26 december. We verblijven in het Corinthia Antwerp Hotel.
mja, kerstmarkt wordt onder de Vlamingen meer verstaan als "eten en drinken markt in kerstsfeer", dan daardwerkelijk een markt waar je iets kan kopenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Doe even de groeten aan ons nichtje, die werkt daar
10 minuten met de tram en je stapt midden in het centrum uit.
Rond die tijd kun je inderdaad schaatsen en is er een soort "kerstmarkt" met een overvloed aan gluhwein.
Hele leuke, mooie en oude stad met genoeg bezienswaardigheden.
Ik ben alleen verschrikkeljik met namen, maar gelukkig zijn de belangrijskte winkelstraten al door anderen benoemd
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:00 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
mja, kerstmarkt wordt onder de Vlamingen meer verstaan als "eten en drinken markt in kerstsfeer", dan daardwerkelijk een markt waar je iets kan kopen
Kaartje kopen vanaf de grens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:09 schreef octopussy het volgende:
Hoe zit het als je met een OV studentenkaart (doordeweeks) naar Antwerpen wil? Aangezien Antwerpen zo dicht bij de Nederlandse grens ligt vraag ik me af of ik gratis kan reizen naar een station in a'werpen of dat ik echt een kaartje moet kopen vanaf de grens...
Ben zelf nog nooit in A'werpen geweest, maar er zit een winkel waar ik bepaalde skies wil kopen.
Je komt overigens wel in aanmerking voor korting als je een studenten OV hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Kaartje kopen vanaf de grens.
Specifiek vragen om een kaartje vanaf Roosendaal grens naar Antwerpen.
Ik denk dat je inderdaad een kaartje moet kopen. (ikzelf heb een treinabbo en mag daarmee maar 1 traject afleggen)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:09 schreef octopussy het volgende:
Hoe zit het als je met een OV studentenkaart (doordeweeks) naar Antwerpen wil? Aangezien Antwerpen zo dicht bij de Nederlandse grens ligt vraag ik me af of ik gratis kan reizen naar een station in a'werpen of dat ik echt een kaartje moet kopen vanaf de grens...
Ben zelf nog nooit in A'werpen geweest, maar er zit een winkel waar ik bepaalde skies wil kopen.
Kun je dichtbij het hotel ergens bij die tram komen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:56 schreef Robar het volgende:
[..]
10 minuten met de tram en je stapt midden in het centrum uit.
Ben zelf net juist van Antwerpen teruggegaan naar Nederland (met auto heen) en je hebt als student in belgie 35% korting, dus het kostte me vijf euro.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Je komt overigens wel in aanmerking voor korting als je een studenten OV hebt.
Ook in belgie, dacht ik.
Als je het hotel uitloopt (Corinthia) en je loopt naar de weg, dan sla je rechtsaf en na een minuut of 5 ben je bij de tramhalte. Die neem je in de richting van groenplaats (of groenmarkt, ik en namenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef mrcool het volgende:
[..]
Kun je dichtbij het hotel ergens bij die tram komen?
Nope, er zijn speciale data wanneer de winkels op zondag open zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:44 schreef Hik het volgende:
By the way: alle winkels zijn in Antwerpen dicht op zondag hè? Altijd?
Ik heb al 2 keer in een Fletcher Hotel gezeten. Volgens mij was dat 76 euro per nacht per 2 personen. En klein maar netjes en midden in het centrumquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:37 schreef BettyR het volgende:
Ik ben van plan om samen met een vriendin naar Antwerpen te gaan, heerlijk shoppen en s'avonds wat drinken. We zoeken een centraal gelegen hotel, kleinere kamers zijn geen probleem, als het maar schoon is. Iemand tips? Budget: zo'n 50 euro p.p. per nacht.
Als de NMBS (Belgische spoorwegenmaatschappij) een keer WÉL goesting heeft om te werken, valt dat inderdaad allemaal reuze mee.quote:Op zondag 29 april 2007 13:34 schreef bassieVL het volgende:
Wel fijn dat de trein tegenwoordig weer standaard op Antwerpen Centraal stopt. Ziet er gaaf uit dat vernieuwde station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |