En wat nou als je aan het autorijden bentquote:Op woensdag 20 april 2005 10:24 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
lijkt me kut als je aan het fietsen bent![]()
Heeeeeeeeeeeel herkenbaar, ik heb een collega die dat ook doet , ziet er niet uit, ik krijg altijd zin om dr te meppen dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:22 schreef Litman het volgende:
Wat zijn mensen die hun ogen dicht doen als ze praten toch verschrikkelijk irritant!
Ik had gisteren een overleg met iemand, die constant zijn ogen dicht deed als hij sprak. Aan het eind van de zin deed hij ze weer even open, om ze bij het begin van de volgende zin weer te sluiten.
Het leek wel of zijn hersens maar 1 taak tegelijkertijd aankonden: óf praten óf kijken.
Ik weet eigenlijk niet precies waarom ik me zo ergerde, waarschijnlijk, omdat het er zo aanstellerig en pedant uitziet...
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:24 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:24 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
dan lijkt het net alsof ze één of ander vreemd gebrek hebbenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:29 schreef N.icka het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeel herkenbaar, ik heb een collega die dat ook doet , ziet er niet uit, ik krijg altijd zin om dr te meppen dan.
Komt ze ook nog eens vaak niet uit haar woorden en dan begint ze weer helemaal opnieuw met dr verhaal
wie houd je tegen?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn stagebegeleider steekt altijd zn tong een klein beetje uit als hij druk aan het werk ergens mee is of als hij zich ergens op moet concentreren.... vind ik ook zooooo irritant als ik dan net in zijn riching kijk... heb altijd zin om hem dan een knal op zn bek te geven en die tong terug naar binnen te meppen
Euhm het idee dat ik nog een VOLDOENDE moet krijgen voor mijn stage misschien ?quote:
Als nou ook nog z'n ogen erbij dichtdeed, zag ie niet wie m sloeg, je kan helaas niet alles hebbenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euhm het idee dat ik nog een VOLDOENDE moet krijgen voor mijn stage misschien ?![]()
gewoon een rechtse uppercut...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn stagebegeleider steekt altijd zn tong een klein beetje uit als hij druk aan het werk ergens mee is of als hij zich ergens op moet concentreren.... vind ik ook zooooo irritant als ik dan net in zijn riching kijk... heb altijd zin om hem dan een knal op zn bek te geven en die tong terug naar binnen te meppen
Misschien doen ze het niet expres en is het gewoon verlegenheid, maar wat ik vooral irritant vind is dat ze degene met wie ze praten niet aankijken, en dus ook niet zien óf en hoe iemand reageert op hun verhaal, maar gewoon doorratelen...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:29 schreef N.icka het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeel herkenbaar, ik heb een collega die dat ook doet , ziet er niet uit, ik krijg altijd zin om dr te meppen dan.
Komt ze ook nog eens vaak niet uit haar woorden en dan begint ze weer helemaal opnieuw met dr verhaal
Als je verlegen bent kijk je weg, ken verder ook een persoontje die 'r ogen dicht doet als ze praat die meer neigt naar het arrogante dan naar het verlegenequote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef Litman het volgende:
[..]
Misschien doen ze het niet expres en is het gewoon verlegenheid, maar wat ik vooral irritant vind is dat ze degene met wie ze praten niet aankijken, en dus ook niet zien óf en hoe iemand reageert op hun verhaal, maar gewoon doorratelen...
Ja, misschien is dat het irritante wel. Hun zien jouw lichaamstaal niet dus ze beseffen zich niet dat jij ook wat wil zeggen, of dat het je gewoon niet boeit en dus niet stoppen met het onderwerp.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef Litman het volgende:
[..]
Misschien doen ze het niet expres en is het gewoon verlegenheid, maar wat ik vooral irritant vind is dat ze degene met wie ze praten niet aankijken, en dus ook niet zien óf en hoe iemand reageert op hun verhaal, maar gewoon doorratelen...
Ik denk, dat deze mensen zo gefocused zijn op wát ze willen zeggen, dat ze geen rekening meer houden met hoe het overkomt. Terwijl dat minstens zo belangrijk is, zoniet belangrijker....quote:Op woensdag 20 april 2005 11:21 schreef Troeta het volgende:
Eigenlijk best interessant waarom die mensen dit doen?
was ook de eerste waar ik aan moest denken toen ik dit topic zag.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:43 schreef Troeta het volgende:
Daarom ergerde ik me zo aan Ruud uit Big Brother.
Ik ergerde me aan heel Big Brother, maar aan de andere kant ook weer niet, want ik was voor zover ik weet de enige in Nederland die dat NIET gezien heeftquote:Op woensdag 20 april 2005 10:43 schreef Troeta het volgende:
Daarom ergerde ik me zo aan Ruud uit Big Brother.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:09 schreef pietje-tering het volgende:
Ik ergerde me aan heel Big Brother, maar aan de andere kant ook weer niet, want ik was voor zover ik weet de enige in Nederland die dat NIET gezien heeft
Naar ik meen mocht het alleen in TBS klinieken niet gekeken worden...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:09 schreef pietje-tering het volgende:
zover ik weet de enige in Nederland die dat NIET gezien heeft
Tja, zo'n cursus heb ik niet echt nodig, dus om het nou alleen te gaan doen omdat ik wil weten waarom mensen met hun ogen dicht praten gaat wat ver.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doe eens een cursus communicatie, dan weet je waarom.
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:52 schreef buzzer het volgende:
graag ontopic, en geen reeks van plaatjes met gesloten ogen...
Tjongejonge zeg... waar mensen zich toch aan kunnen storenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:22 schreef Litman het volgende:
Wat zijn mensen die hun ogen dicht doen als ze praten toch verschrikkelijk irritant!
Ik had gisteren een overleg met iemand, die constant zijn ogen dicht deed als hij sprak. Aan het eind van de zin deed hij ze weer even open, om ze bij het begin van de volgende zin weer te sluiten.
Het leek wel of zijn hersens maar 1 taak tegelijkertijd aankonden: óf praten óf kijken.
Ik weet eigenlijk niet precies waarom ik me zo ergerde, waarschijnlijk omdat het er zo aanstellerig en pedant uitziet...
goed plan!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:02 schreef SiemeN het volgende:
Vreemd, dat wekt inderdaad een beetje een ongeintresseerd idee.
Doe eens gek als ie z'n ogen dicht heeft, heb jij ook nog lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |