De Jong daar was al een vonds van Koeman. Dat hij schterin moest spelen op een gegeven moment was een nood maatregelquote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Blind heeft het toch wel goed staan vind ik. Heitinga en Maxwell als opkomende backs. De Jong op het middenveld is ook een sterke vondst de afgelopen weken. En ze beginnen vrij aardig
Ik hou het langer vol dan 16 minutenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ben jij ook al klaargekomen van het spel van ajax![]()
Klopt maar De Jong is de laatste periode onder Koeman wel een flinke tijd helemaal uit beeld geweest. Sinds de komst van Blind leeft ie weer helemaal op gelukkig. Hoop dat Heitinga en Sneijder hetzelfde doen...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
De Jong daar was al een vonds van Koeman. Dat hij schterin moest spelen op een gegeven moment was een nood maatregel
Sneijder heeft het al wel een beetje vind ikquote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt maar De Jong is de laatste periode onder Koeman wel een flinke tijd helemaal uit beeld geweest. Sinds de komst van Blind leeft ie weer helemaal op gelukkig. Hoop dat Heitinga en Sneijder hetzelfde doen...
*danst mee*quote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Back2Basic het volgende:
*doet Ajax dans*
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sneijder heeft het al wel een beetje vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |