een! twee! drie! vier! enzovoorts, die hebben het helaas niet gehaald.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:04 schreef MusicGenious het volgende:
konden ze nou echt niets beters bedenken dan Tien![]()
ik vraag me dan gelijk af, wat waren de andere inzendingen, die dus niet zijn doorgegaan..
die waren dus slechter dan Tien...
kan het me haast niet indenken![]()
Ligt op zich ook wel goed in het gehoorquote:Op woensdag 20 april 2005 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
He he, hadden ze het niet TV Pinta kunnen noemen
Dat is portugees voor Mol
Ik ken dus ook een Koen Jansen uit Tilburg, maar niet de winnaar van deze prijsvraag. Iedereen vraagt hem nu of die auto lekker rijdt enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Tien staat volgens winnaar Koen Jansen (24) uit Tilburg ook voor topkwaliteit en ‘Vanavond op Tien ligt goed in het gehoor’. Die argumenten maakten Jansen winnaar van de prijsvraag. De Tilburger wint een auto (Hyundai Tucson 2.0i StyleVersion 4WD).
En vergeet Rondom 10 niet!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan ze nu ook het programma Tien voor Taal aankopen?
quote:316 Teletekst do 21 apr
***KRO *****************************4/4
***Ergernissen ***Hans Dullaart uit
Delft:"Wat is dat nou toch jammer zeg,
dat die zender van De Mol TIEN gaat
heten.Zo gewoontjes,vindt u niet?
Zelf heb ik dagenlang liggen nadenken,
slapeloze nachten en ineens had ik die
bijna goddelijke inspiratie die mij tot
die ene verrukkelijke vondst bracht:
NEGENTIEN!
Tja,je moet er maar op komen.Eerst
dacht ik nog ZEVENTIEN,maar daaraan
ontbreekt toch net dat geniale.En zo
kwam ik op die ene verbluffende naam,
die alle overige namen overbodig maakt.
Helaas,ik was te laat met inzenden en
naar die auto kan ik dus wel fluiten.
Maar ze zullen er spijt van krijgen!" *
*********mail:teletekst@kro.nl ********
Tineke de Nooij zal ook wel terugkomen op TV.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan ze nu ook het programma Tien voor Taal aankopen?
dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik de naam hoorde...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Tineke de Nooij zal ook wel terugkomen op TV.
Tineke past niet in het zenderprofiel, want ze heeft maar 9 vingers.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:56 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik de naam hoorde...
1,2,3,4,5,6,7,8,9 Tineke.....
Misschien een programma voor gehandicaptenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Tineke past niet in het zenderprofiel, want ze heeft maar 9 vingers.![]()
quote:22 April 2005 (13:04 uur)
SBS start nieuw digitaal kanaal: TV 10
SBS Broadcasting start op 1 september dit jaar een nieuwe digitale televisiezender: TV 10. De nieuwe zender brengt zeven dagen per week nieuws uit de wereld van showbizz, entertainment, televisie en theater. Basis voor het nieuwe kanaal is het programma Shownieuws, dat iedere dag op SBS 6 meer dan een miljoen kijkers trekt. Shownieuws zal dagelijks op TV 10 worden herhaald, geactualiseerd en uitgebreid.
Naast TV 10 bereidt SBS Broadcasting de lancering van andere nieuwe digitale televisiezenders voor. Begin maart presenteerde Patrick Tillieux, voorzitter van de Raad van Bestuur van SBS Broadcasting, reeds plannen voor drie kanalen: het doe-het-zelf-kanaal Klussen en Wonen, de zender I Love … met series uit de jaren ’70 en ’80 en Veronica Vibes, met tips over uitgaan, trends en vrijetijdsbesteding. Wanneer deze kanalen van start gaan, moet nog worden bepaald. Tillieux kondigde begin maart al aan dat SBS Broadcasting ook andere digitale zenders in voorbereiding had. TV 10 is daar één van.
Typisch SBS weerquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:25 schreef Juichtoon het volgende:
Kijk nou, nog een zender met tien:
[..]
Ten tijde van de oprichting van RTL4 meen ik, maar ging toen niet door.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
TV 10, was dat er al niet eens?
Jup, Van John de Mol en Joop van den Ende voordat RTL Veronique (het later RTL4) werd opgericht. TV10 moest een tv vedetten zende worden. Het flopte.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
TV 10, was dat er al niet eens?
quote:Bridget Maasland gaat mogelijk een dagelijks programma presenteren met Beau van Erven Dorens. Dat meldt NoordzeeFM. De kans dat Bridget naar de nieuwe zender gaat is erg groot. 'Ik ben benaderd ja. Zoals dat gaat, je gaat praten en dan kijk je orienterend of het leuk is of niet, en of het op dit moment in je leven past of niet. En of het gevoel en de energie goed is. En dan gaan we weer verder kijken'.
Binnenkort neemt Bridget een definitieve beslissing over de overstap naar TIEN. Gezien de oudere fanclubs van Eredivisie, Frits, Henk en ook Linda, zou Bridget (samen met Beau) Tien een jongere uitstraling kunnen geven.
tvformats.web-log.nl
quote:SBS Broadcasting sleept Tien, de nieuwe tv-zender van Talpa, voor de rechter. SBS had eerder in een brief geëist dat Talpa de naam Tien niet meer zou gebruiken, anders zouden er 'stappen worden ondernomen'. Dat ultimatum liep gisteravond af.
De naam Tien werd vorige week bekendgemaakt (zie eerder). Twee dagen later kondigde SBS aan in september het digitale entertainmentkanaal TV10 te zullen lanceren.
http://medialog.blogspot.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |