Zij wel van hem?quote:Op woensdag 20 april 2005 08:47 schreef Penguin het volgende:
Ron Brandsteder kan geen afstand nemen van zijn kanaries, schrijft hij in zijn autobiografie.
Ik ben meer benieuwd naar het paard waar hij mee getrouwd is eigenlijk. Dit is toch F&F?quote:Op woensdag 20 april 2005 08:48 schreef SCH het volgende:
Wat voor katten zou Wilders eigenlijk hebben?
Een goed mens niet, maar iemand kan in mijn ogen wel krediet opbouwen door liefde en zorg voor dieren en dus een beter mens zijn dan ik had gedachtquote:Op woensdag 20 april 2005 08:55 schreef Bluezz het volgende:
Maakt de liefde voor katten iemand tot een goed mens?
Daar moet ik echt even over nadenken hoor
Alleen omdat anders zijn vrouw wegloopt als ik het juist lees.quote:Op woensdag 20 april 2005 08:55 schreef Bluezz het volgende:
Maakt de liefde voor katten iemand tot een goed mens?
Daar moet ik echt even over nadenken hoor
Ben ik met je eenschquote:Op woensdag 20 april 2005 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Een goed mens niet, maar iemand kan in mijn ogen wel krediet opbouwen door liefde en zorg voor dieren en dus een beter mens zijn dan ik had gedacht
Natuurlijk, een waakkatquote:Op woensdag 20 april 2005 09:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat ie zoiets heeft :
[afbeelding]
Is dat dodelijk? Nee?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:07 schreef SCH het volgende:
Ik heb net begrepen dat die katten juist asiel hadden aangevraagd omdat ze gedwongen behandeld worden met waterstofperoxyde
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Is dat dodelijk? Nee?
Dan hup, terug naar het huis van herkomst ermee![]()
Waar is dat asiel eigenlijk? Toch niet bij mij in de buurt he?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Is dat dodelijk? Nee?
Dan hup, terug naar het huis van herkomst ermee![]()
Hallo, ze hebben het wel moeilijk om dat ze tussen 2 culturen zitten hoor. Je zult maar Siamees zijn en op zoek naar je identiteit.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Waar is dat asiel eigenlijk? Toch niet bij mij in de buurt he?
Katten zijn vals, ongehoorzaam, crimineel en ze schijten de hele buurt onder. Not in my backyard![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |