sorry, maar misschien moet je ff de naam veranderen want hij pakt die spatie niet en ik kan 'm niet toevoegen in mn explorer...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:29 schreef UncleScorp het volgende:
Hé mijn 1e basgitaarke kostte ook maar 100 ¤ hoor
Ik ben er nu bijna 40 dus kan ik me al es iets meer veroorloven
http://users.telenet.be/UncleScorp/Turkey Man.mp3
deze moet je zeker hebben
geef een seintje als ie binnen is , dan haal ik hem er terug af.
thnx, maar om mn collectie compleet te maken moet ie er eigenlijk bij... (niet dat mn collectie al compleet is...)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:16 schreef UncleScorp het volgende:
refresh & try again
heb ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:27 schreef UncleScorp het volgende:
De DVD Live in San Francisco is anders ook de moeite hoor ...
?????????????????quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:54 schreef sir_Tachyon het volgende:
Weet iemand ook een site/forum waar ik kan nagaan wat voor bepaald geluid/effect een bepaald nummer heeft???
Ik zoek een geluid van Go With The Flow (van Queens of the Stone Age) en dan de eerste partij die die hoge loopjes doet. Ik heb al een beetje zitten priegelen maar ik kan geen goed geluid vinden.
Iemand tips?????
Ha leuk werkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:05 schreef UncleScorp het volgende:
Het laatste wat ik op tape zette was dit eindeloos geïmproviseerd kattegejank ...
http://users.telenet.be/UncleScorp/SurfingWithTheWaves.mp3
En met dit heb ik es meegedaan aan een wedstrijd op StudioBrussel waar je een gitaarsolo van 1 minuut moest inzenden ... ik ben er tweedes mee geëindigd ...
http://users.telenet.be/UncleScorp/OneMinuteSolo.mp3
Beiden gespeeld op de Ibanez JEM SK btw
Thx Man met snor ...quote:
je link werkt nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:32 schreef UncleScorp het volgende:
http://UncleScorp/EasyGuitar.mp3
soundsamples zeggen mij niet veel! Die dingen worden zo beinvloed! ik hoor me zo'n ding liever zelf aan, met mijn eigen gitaar....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:37 schreef Maidenfan het volgende:
Ik vind de distortion echt super als ik samples hoor van zo'n marshall-buizenversterkers maar die 2000 dingen zeggen mij niet veel eigenlijk...
Hey, uncleScorp; heb jij die gitaren omdat je ze zo prettig vind spelen, of puur omdat je fan bent van satch?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Sorry voor die link maar tegenwoordig moet ge precies een 1/2 uur wachten eer ge een bericht kunt wijzigen ...
Zijn er soms die hun pc gebruiken als effectmodule ?
goed is relatief, maar het zal zeker anders klinken. Acryl is wel gigantisch zwaar, dus als je een les paul al niet aankan (omdat je een mietje bent) dan moet je zeker geen acryl gitaar nemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:51 schreef Jorikjet het volgende:
zo'n doorzichte gitaar, dat geeft toch geen goed geluid? het hout maakt het geluid toch van een gitaar, naast de elementen...
Yo, as promised. Ik heb ff een tab opgezocht om het te spelen, en toen kwam ik deze tegen:quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:54 schreef sir_Tachyon het volgende:
Weet iemand ook een site/forum waar ik kan nagaan wat voor bepaald geluid/effect een bepaald nummer heeft???
Ik zoek een geluid van Go With The Flow (van Queens of the Stone Age) en dan de eerste partij die die hoge loopjes doet. Ik heb al een beetje zitten priegelen maar ik kan geen goed geluid vinden.
Iemand tips?????
Mijn JS1000BTB heb ik idd gekocht omdat ik fan was van Satch, én omdat ik zijn sound cool vond. Maar ze speelt idd erg prettig, eens ik die JS had bleven de andere opzij staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:42 schreef Ibanez het volgende:
Hey, uncleScorp; heb jij die gitaren omdat je ze zo prettig vind spelen, of puur omdat je fan bent van satch?
Da's waar, maar er zijn wel uitzonderingen denk ik...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:09 schreef Ibanez het volgende:
[..]
soundsamples zeggen mij niet veel! Die dingen worden zo beinvloed! ik hoor me zo'n ding liever zelf aan, met mijn eigen gitaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |