Hij's niet blij met die foto zeker.... (mochten er wel foto's gemaakt worden?)quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef Prep2Fight het volgende:
Gister Lou Reed gezien, geweldig concert! Hij had ook een leuke band om zich heen en af en toe onwijze solo's
Hier een fototje van gisteravond:
[afbeelding]
L_A_H heeft em ( de deluxe dacht ik). Maar aangezien ik zn broertje ben, zal ik alvast een oordeel vellen, misschien dat L_A_H me dan kan aanvullenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:57 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Hij's niet blij met die foto zeker.... (mochten er wel foto's gemaakt worden?)
Ander onderwerp,
In het vorige deel zag ik iemand die een Fender 50th anniversary strat had... hoe bevalt 'ie? Zeer mooie gitaar!
Mark Knopfler is ook links en is rechts gaan spelen.. de heldquote:Op woensdag 20 april 2005 15:04 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Toen ik begon met gitaar spelen ben ik samen met mijn buurjongen op gitaarles gegaan, hij is links maar is ook gewoon rechtshandig gaan spelen. Mijn moeder is ook links maar speelt ook rechtshandig. Allebei heeft dat absoluut geen problemen opgeleverd. Als je linkshandig speelt is het alleen maar kut, omdat je niet ff iemand anders zijn gitaar kunt uitproberen. (Tenzij die natuurlijk ook linkshandig is).
Zeker.quote:
Op die foto keek ie misschien niet blij, maar hij glunderde erover hoor..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:57 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ander onderwerp,
In het vorige deel zag ik iemand die een Fender 50th anniversary strat had... hoe bevalt 'ie? Zeer mooie gitaar!
jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet genoeg geld hebben om zoveel dezelfde gitaren te kopen...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:27 schreef Big_Boss_Man het volgende:
12 dezelfde gitaren sparen voor de kleur.
A: hij is een duffe lul
B: hij heeft heel veel geld (dan zou ik het ook doehn hoor)
Haha als 't nou zoveel Lukes waren zou ik wel jaloers zijn, maar dit zijn Petrucci's en daar hoef ik er niet zoveel vanquote:Op donderdag 21 april 2005 18:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet genoeg geld hebben om zoveel dezelfde gitaren te kopen...
En wat kost 'ie nieuw?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
L_A_H heeft em ( de deluxe dacht ik). Maar aangezien ik zn broertje ben, zal ik alvast een oordeel vellen, misschien dat L_A_H me dan kan aanvullen
Ja, het is echt de bom! Heel fijne gitaar, prachtige elementen voor lekkere vieze texas-blues! Ook is de pushbutton vor parralelle schakeling heel gaaf vooral als je lekker u2 achtige riffs speelt met een beetje delay! De stemmechanieken zijn ook superhandig, locking op de "draaiers" en hij ontstemt praktisch niet.
Op de amp zit een jmi hendrix patch, en als je dan een lekker hendrix nummer speelt, je waant je meteen in de 60's. wat een fijne toon komt er uit het ding!
Het zou toch gewoon super zijn als je zo veel geld hebt dat je dezelfde gitaar in elke beschikbare kleur met je outfit kan laten matchen!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:27 schreef Big_Boss_Man het volgende:
12 dezelfde gitaren sparen voor de kleur.
A: hij is een duffe lul
B: hij heeft heel veel geld (dan zou ik het ook doehn hoor)
You're kidding, right? Da's toch duidelijk een Rickenbacker, hoewel hij wel klein moest om te passen...quote:Op donderdag 21 april 2005 00:57 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Laxe, is dat een Vox in jouw avatar?
Hij bevalt me heerlijk t speelt zo lekker los en soepel en de klank is enorm goed zowel clean als met wat distortion er over (lang leve de 5 standen schakelaar! ) alleen moet ik de tremolo nog leren gebruiken die heb ik er voor het gemak maar af gehaald deed er toch nog niks mee..quote:Op woensdag 20 april 2005 21:57 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ander onderwerp,
Picsquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
nee.
de koffer is idd een waar kunstwerkje
Wacht ik zoek eventjes een foto van een Vox gitaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:10 schreef Laxe het volgende:
[..]
You're kidding, right? Da's toch duidelijk een Rickenbacker, hoewel hij wel klein moest om te passen...
(Laxe speelt zelf een (semi-)vintage Ibanez Rick kopie in deze kleur)
Traanplaat ziet er altijd gaaf uit!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:29 schreef crN het volgende:
Zo, heb mijn Randall RH100 maar eens onderhanden genomen.
Hieronder het resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Reacties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |