Je had je er iets bij voor kunnen stellen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weten wat een Hyper Dimensional Resonator is?
Dat zie je verkeerd. Ze zien je aan voor een verkondigster des geloofs.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag het me af. Ik ken honden die reageren alsof ik Satan in eigen persoon ben.
Ik ken die film niet. De volgende keer ga ik er echter voor liggen, en wie weet wat ze dan allemaal gaat doen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kun je hem niet vragen om het de volgende keer als een echte vampier te doen? Ik vond die scènes in Interview with a vampire wel èrg opwindend.![]()
Ik vraag me af wat voor geloof ze dan ruiken. Zelfs een in het geheel niet agressieve hond heeft me proberen te happen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Ze zien je aan voor een verkondigster des geloofs.
Oeh, dat is toch wel een must see hoor! Tom Cruise en Brad Pitt als vampiers.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Ik ken die film niet. De volgende keer ga ik er echter voor liggen, en wie weet wat ze dan allemaal gaat doen.
Het evangelische luchtje is blijven hangen denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af wat voor geloof ze dan ruiken. Zelfs een in het geheel niet agressieve hond heeft me proberen te happen.
Hmm.. Ik vind die 2 niet echt bijzonder als ik eigenlijk heel eerlijk ben. Maar is de rest van de film wel te doen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeh, dat is toch wel een must see hoor! Tom Cruise en Brad Pitt als vampiers.![]()
Ok, door een evangelisch luchtje...quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het evangelische luchtje is blijven hangen denk ik.
Remote linking nog allowed.. Oftewel, ze doen het niet. Ik kijk wel even of ik ze met c/p kan zien.quote:
Ja, het is een zeer erotische film. Als je de combi van vampiers en jonge maagden erotisch vindt tenminste.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik vind die 2 niet echt bijzonder als ik eigenlijk heel eerlijk ben. Maar is de rest van de film wel te doen?
Heb je echt vaak een dergelijk effect op honden? Dikke kans dat het met je stem of je lichaamstaal te maken heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
Ok, door een evangelisch luchtje...
- Zijn sommige honden bang
- Beschermen sommige honden hun baasje en happen naar me
- Proberen sommige honden mij op de grond te krijgen
- Proberen sommige honden mij te berijden
- Blaffen sommige honden gezamelijk naar me
Ik vat dat even niet?
Misschien wel.. Op zich heeft het gebeten worden door een vampier natuurlijk wel iets erotisch (Er van uitgaande dat je niet je bewustzijn verliest door de beetquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, het is een zeer erotische film. Als je de combi van vampiers en jonge maagden erotisch vindt tenminste.
Tegenwoordig minder. Ik heb een hele tijd gehad dat honden raar reageerden. Een collega begon ook altijd al te grinniken wanneer we samen ergens naartoe liepen en er kwam iemand met honden ons tegemoet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je echt vaak een dergelijk effect op honden? Dikke kans dat het met je stem of je lichaamstaal te maken heeft.
Het zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Of de anderen zijn gevlucht omdat wij beide hier zijn.
Misschien dan ook een aanrader.. Bij films worde vaak veel aspecten van een boek vergeten, dus het boek lijkt me eik nog interessanter.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
De boeken van Anne Rice over de vampiers (Interview with a vampire, My name is Lestat, etc) zijn erg mooi en zeker erotisch geladen
Wat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb de boeken nooit gelezen...
Een vriendin van me las ze wel. Geldt dat ook?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
Wat?
Dat is geloof ik ook voor het eerst dat ik jou hoor zeggen dat je een bepaald boek niet gelezen hebt.
Dat is dan weer je backup.. In het onwaarschijnlijke geval dat je het zelf niet hebt gelezen, heeft een vriend(in) het wel gelezen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een vriendin van me las ze wel. Geldt dat ook?
Ik ben ook bepaald geen fan hoor...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:04 schreef Reya het volgende:
En ik ben waarschijnlijk een te politiek-correcte liberaal om ook maar iets met Wilders op te hebben
Ah okquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ook bepaald geen fan hoor...
Ik ook niet. Ik begrijp wel waarom mensen wèl fan zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef Reya het volgende:
Ah ok
Niet dat ik mensen daar op oordeel, overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |