Alsof de topictitels van Meki topics weleens kloppenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef Meki het volgende:
Marokkanen verpesten Westerbork-herdenking deel II
Titel klopt niet
de bron vermeldt geen verpesten
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Alsof de topictitels van Meki topics weleens kloppen![]()
"Scheer" je weg!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:20 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja nooit schuld toegeven, een Marokkaans trekje.
Schaam je er maar niet voor hoor![]()
Als jij wordt verwijderd steek ik de vlag uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik helemaal niets verwijderd tot nu toe![]()
Je mag 'm ergens in proppen, goed?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:00 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Als jij wordt verwijderd steek ik de vlag uit.
Welja iedere Marokkanse jongere is een schandknaap van de homoseksuele gemeenschap, bevestig het stereotype maar weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:34 schreef Verbal het volgende:
Je mag 'm ergens in proppen, goed?
Dwars en zonder vaseline.
Als je hulp nodig hebt horen we het wel.
V.
Hoe fout kan je zittenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:39 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Welja iedere Marokkanse jongere is een schandknaap van de homoseksuele gemeenschap, bevestig het stereotype maar weer.![]()
Ssssstquote:
Misschien moet je eens een beeldscherm kopen welke niet zo spiegelt als de huidige, enfin dat zijn de kwesties waar wij in dit leven mee worstelen o oppermachtige mod.quote:Ik bedoel in dit specifieke geval, ik zie geen homoseksuelen én geen Marokkanen, hooguit een harig mormel.
Ik moet me inderdaad scheren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien moet je eens een beeldscherm kopen welke niet zo spiegelt als de huidige, enfin dat zijn de kwesties waar wij in dit leven mee worstelen o oppermachtige mod.![]()
Kan natuurlijk niet, hè,quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een standrechtelijke executie is zeker op zijn plaats in dit geval.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:00 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Als jij wordt verwijderd steek ik de vlag uit.
coolzootje@hotmail.comquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
mutant, mag ik ff je email?
Heb je nog geen email@fok.nl?quote:
Hoessein@hotmail.comquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
mutant, mag ik ff je email?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |