Ik post in NWS en niet in R&P volgens mij..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
is jouw trieste gevoel
Om heel eerlijk te zijn quote ik vrijwel nooit gehele postings (alleen dingen die ik weer kan gebruiken om te reageren..)quote:ook de reden dat je maar een klein gedeelte van mijn quote post?
ach...wat maakt het ook allemaal uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik post in NWS en niet in R&P volgens mij..
[..]
Om heel eerlijk te zijn quote ik vrijwel nooit gehele postings (alleen dingen die ik weer kan gebruiken om te reageren..)
Nietsquote:
vond ik ook. "hou je er buiten kok"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niets
Leven is net iets te mooi om je druk te maken om een verwijderde posting .
He komop zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:04 schreef NorthernStar het volgende:
Hi Lemmeb. Hou je het een beetje netje? En de rest ook?
Als je vindt dat je dergelijke dingen maar gewoon moet kunnen zeggen moet je er mee doorgaan Lemmeb!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
He komop zeg. Wat zijn dit voor praktijken?
Ik zeg helemaal niks racistisch ofzo. Ik lach me alleen maar krom om de voorspelbaarheid van dit bericht.
En ik geef aan hoe we het probleem nu eindelijk eens op kunnen lossen, want die 'zachte hand' wil niet echt werken.
Jij werkt die "voorspelbaarheden" zelf in de hand. Als je bij voorbaat al weet dat je je niet in kunt houden, reageer dan gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
He komop zeg. Wat zijn dit voor praktijken?
Ik zeg helemaal niks racistisch ofzo. Ik lach me alleen maar krom om de voorspelbaarheid van dit bericht.
En ik geef aan hoe we het probleem nu eindelijk eens op kunnen lossen, want die 'zachte hand' wil niet echt werken.
Gelukkig heb ik helemaal niets verwijderd tot nu toequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
aha ik vroeg me al af wie er doodnormale berichtjes verwijderde...de aap komt uit de mouw.
Dat zegt Verbal ook altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je vindt dat je dergelijke dingen maar gewoon moet kunnen zeggen moet je er mee doorgaan Lemmeb!
Uiteindelijk ben ik toch niet degene die beslist.
Nee, eigenlijk niet. Ik zie niet in op wat voor manier mijn persoon te koppelen is aan het notoire gebrek aan fatsoen bij bepaalde figuren.quote:Maar... vind je het ook niet een heeeeel klein beetje ironisch dat het topic juist over fatsoensnormen gaat?
Ik werk die voorspelbaarheid in de hand? Op wat voor manier danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij werkt die "voorspelbaarheden" zelf in de hand.
Ik denk ik plaats het even hier om het andere topic in goede banen te leiden. Maar ik vind dat de user in kwestie hier Mutant absoluut te kort doet en hem op denigrerende wijze bejegend. Lijkt me nergens voor nodigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:32 schreef Kaalhei het volgende:
Zoalshetis, geloof me, ik heb veel respect voor, liefkozen gaat me iets te ver. Maar waarom wordt Mutant01 niet serieus genomen en gerespecteerd terwijl hij echt goed werk verricht. Ik zie hem bijna nooit persoonlijk worden. Is het de pijn dat een Marokkaanse moslimknul een hogere functie heeft? Laten we elkaar op hoogtelijke kanelij waarderen. Alleen zo kunnen we goed gedijen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
voor feedback geldt hetzelfde mutant. maar weet je wat, ik laat je lekker ongenuanceerd doorreutelen op je eigen eilandje van ongepaste macht.
Zoalshetis, mag ik nu geen offtopic reacties meer verwijderen van je? Waarom voel je je toch altijd zo persoonlijk aangevallen als ik offtopic reacties van je verwijder? Ik vroeg je slechts om dat soort zaken ergens anders te bespreken, jij maakt er haast een persoonlijke vete van. Jij poste misschien 2 reacties offtopic, maar die veroorzaakte automatisch een chain van 7 posts.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
voor feedback geldt hetzelfde mutant. maar weet je wat, ik laat je lekker ongenuanceerd doorreutelen op je eigen eilandje van ongepaste macht.
respect voor wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoalshetis, geloof me, ik heb veel respect voor, liefkozen gaat me iets te ver. Maar waarom wordt Mutant01 niet serieus genomen en gerespecteerd terwijl hij echt goed werk verricht. Ik zie hem bijna nooit persoonlijk worden. Is het de pijn dat een Marokkaanse moslimknul een hogere functie heeft? Laten we elkaar op hoogtelijke kanelij waarderen. Alleen zo kunnen we goed gedijen.
Voor alles eigenlijk, maar hoofdzakelijk voor Mutant01quote:
ik beloof je hier op terug te komen, ik moet nu weg. schiet me anders ff aan als ik het dreig te vergeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoalshetis, mag ik nu geen offtopic reacties meer verwijderen van je? Waarom voel je je toch altijd zo persoonlijk aangevallen als ik offtopic reacties van je verwijder? Ik vroeg je slechts om dat soort zaken ergens anders te bespreken, jij maakt er haast een persoonlijke vete van. Jij poste misschien 2 reacties offtopic, maar die veroorzaakte automatisch een chain van 7 posts.
ik doelde op je eerste zin, die is half af.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor alles eigenlijk, maar hoofdzakelijk voor Mutant01
Oh, dat moest zijn:"Ik heb veel respect voor je...."quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik doelde op je eerste zin, die is half af.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik beloof je hier op terug te komen, ik moet nu weg. schiet me anders ff aan als ik het dreig te vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |