Wat kan mij dat nou schelen hoelang dat geduurd heeft in de christelijke wereldquote:Op zondag 8 mei 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hoeveel moeite heeft die omslag gekost, kost het nog steeds in sommige gedeeltes van de christelijke wereld? Niet dat dat af doet aan het feit dat het schandalig is wat hier gebeurt is, dat allerminst.
Je stelt dan ook geen vragen, behalve die drie retorische in je eerste alinea.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik verwacht toch zeker wel op onderstaande post nog een reactie te krijgen:
============
[..]
Wat kan mij dat nou schelen hoelang dat geduurd heeft in de christelijke wereldDat is mijn probleem toch helemaal niet? Ik kom toch niet vanuit Marokko naar Nederland omdat ik per se hier wil wonen?
Het enige dat ik weet, is dat ik blij ben met en trots ben op wat we op dat vlak met z'n allen hebben bereikt, en dat ik en velen met mij absoluut niet van plan zijn om terug te keren naar de situatie van pakweg 50 jaar geleden. Niet zonder slag of stoot in elk geval.
============
nog niet maar anders gaan we hier gewoon verderquote:Op zondag 8 mei 2005 16:32 schreef zoalshetis het volgende:
deel IV al in zicht?
Maar een reactie in de trant van "Je hebt weer eens 100% gelijkquote:Op zondag 8 mei 2005 16:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je stelt dan ook geen vragen, behalve die drie retorische in je eerste alinea.
wat een schatje is het toch...quote:Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef 2drunk2horny het volgende:
tot die tijd dat het topic weer los gaat hier een leuke filpmje van meki
http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=7746974#
hij heeft iig gevoel voor handel.quote:
"Deze kopen voor 10 euro, op is op"quote:Op zondag 8 mei 2005 16:35 schreef 2drunk2horny het volgende:
tot die tijd dat het topic weer los gaat hier een leuke filpmje van meki
http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=7746974#
ik zie dat toch echt heel anders...quote:Op zondag 8 mei 2005 16:38 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
zelfs die gegapte tas met waardeloze troep probeert hij nog te verkopen
Zit geen kwaad bij dat joch. Hij is alleen hartstikke gek.quote:
Kan je fijn met een schone lei beginnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
Nog 8 posts over Meki en 't topic is weer vol.
Inderdaad. Ik ben Meki-fanquote:Op zondag 8 mei 2005 16:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zit geen kwaad bij dat joch. Hij is alleen hartstikke gek.
Aanvinken welke je dr uit wilt hebben en dan op het delete-knopje drukken denk ik zo.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:36 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zie trouwens nog maar weinig verandering in het topic.
Of gaat dat allemaal ineens, in één keer tijdens één enkele submit ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |