Het zijn gewoon idioten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Respect voor die mensen die zoveel tijd op fok doorbrengen
Ben je niet jaloers op deze tongaddicten?quote:
Tong is in het dagelijks leven neuro-chirurg met als bijbaan raketgeleerde.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef AirRaid het volgende:
niet voordat je zegt wat je in het dagelijks leven doet
Oom_Agentquote:
Of mijn mooie FC Neus avatar, als Ajax verliestquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:59 schreef Cruoninga het volgende:
Zeg Tong, als FCG nou zondag van Feyenoord wint, neem jij dan voor een weekje de FCG-tong als avater? Heeft die in ieder geval een wat langer leven in't vooruitzicht. Deal?
[afbeelding]
Vanaf de 10.000 ben je al ongeneeslijk ziek, dunkt me.quote:
Dan kom jij ook snel bij de groep van ongeneeslijk zieken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Vanaf de 10.000 ben je al ongeneeslijk ziek, dunkt me.
Het weer voor morgen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:18 schreef Againzender het volgende:
Met deze laatste twee posts zou je bijna denken dat het over het weer gaat hier
Misschien een keer leuk om een FOK!radio te maken met alleen maar mensen die meer dan 100.000 posts hebbenquote:
moet je opschieten, want ik kom nietquote:Op woensdag 20 april 2005 05:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Misschien een keer leuk om een FOK!radio te maken met alleen maar mensen die meer dan 100.000 posts hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |