Gatver!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:43 schreef snijder het volgende:
Ratzinger....
volgens mij correct, kon het niet goed horenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Benedictus de 16e
Hij kiest wel een toepasselijke naam...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:45 schreef mineo39-76 het volgende:
Ratzinger... mijn god, dat wordt de ondergang van de rk kerk en de voorspellingen lijken dus uit te komen...
Hiephoi, de ondergang van de rk kerk!
Mag je zelf kiezen... had dus ook paus Mirjam kunnen zijn... als dat iets stoers betekent in het latijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
krijg je 'een nieuwe naam' als je paus wordt?
We kunnen nog effe wedden op de naam ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
krijg je 'een nieuwe naam' als je paus wordt?
je mag dus zelf een bling bling [quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Mag je zelf kiezen... had dus ook paus Mirjam kunnen zijn... als dat iets stoers betekent in het latijn
Nee dus, Benedictus de 16equote:Op dinsdag 19 april 2005 18:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
We kunnen nog effe wedden op de naam ja.
Ik denk Johannes Paulus III.
Toch lief, dattie vroeger voor Sinterklaas heeft gespeeld in Duitsland ....quote:
Hiephoi weet ik zo gauw nog niet. Enig idee wat er zou gebeuren als de RK kerk ten onder gaatquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:45 schreef mineo39-76 het volgende:
Ratzinger... mijn god, dat wordt de ondergang van de rk kerk en de voorspellingen lijken dus uit te komen...
Hiephoi, de ondergang van de rk kerk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |