Dat klopt idd... ik heb een TE nieuwe foto neergezet.. ik loop al wat vooruit :-)quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:55 schreef Muertez het volgende:
he inderdaad, die vader speelde ook de vader van JD in Scrubs, en daar hebben ze zijn overlijden in de serie verwerkt (met een aflevering waarin JD hoort dat zijn vader overleden is)
aan het eind van die aflevering verscheen een memorandum waaruit bleek dat die man echt overleden was.
Die gozer links op het plaats van de TS komt trouwens ook nog niet voor in het eerste seizoen
Yup....that's herquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:19 schreef amaranta het volgende:
Is dat Peggy Bundy? Mijn vriend zegt van niet, maar ik denk het wel....
'Die gozer' is trouwens (personage) Dennis Finch uit Just Shoot Me! Dat belooft nog wat!quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:55 schreef Muertez het volgende:
(...)
Die gozer links op het plaats van de TS komt trouwens ook nog niet voor in het eerste seizoen
Ja erg jammer dat hij overleden is. Het was ook zo onverwacht dat ze geen tijd hadden om hem eruit te schrijven op een andere manier. Ik vond dat ze het goed hebben opgelost.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:27 schreef melismay het volgende:
Ik vind het ook een leuke serie!![]()
Wist niet dat die vader echt dood was, dus altijd handig zo'n topic
Ik vind het inderdaad erg netjes opgelost. Ook met de opa en de neef nu enzo...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:39 schreef merry77 het volgende:
[..]
Ja erg jammer dat hij overleden is. Het was ook zo onverwacht dat ze geen tijd hadden om hem eruit te schrijven op een andere manier. Ik vond dat ze het goed hebben opgelost.
Ben nu bezig de ontbrekende afleveringen te bemachtigen. Want ik heb niet het idee dat ze ze nog gaan uitzenden. Vandaag was wel netjes aflevering 3.5.
en wie was er vanavond als haar ex-vriendje te zien...quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:19 schreef amaranta het volgende:
Is dat Peggy Bundy? Mijn vriend zegt van niet, maar ik denk het wel....
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:36 schreef Piepje het volgende:
[..]
en wie was er vanavond als haar ex-vriendje te zien...![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:07 schreef daReaper het volgende:
Hoe is die vader in die serie dood gegaan? Ik heb die aflevering gemist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest van de aflevering (en die daarna) gaat een beetje over de verwerking, en de begrafenis. Moet zeggen dat 'k dat twee erg goeie afleveringen vond.
Ik vind Rory verreweg het coolsteDe bekken die hij trekt af en toe
Drie dagen geleden, toen hij uit ging met een meisje, en z'n pa probeerde uit te leggen dat'ie meisjes met respect moet behandelen, zoals hij datzelfde verwacht van de jongens die z'n dochters mee uit nemen. "You want me to have sex with my sisters??"
Schitterend dat, moet er nu nog om lachen
Echt enorm jammer dat ABC er mee stopt, ik hoop dat het net als bij Futurama na een goede DVD-verkoop weer op de buis komt...
dat vond ik echt geweldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind Rory verreweg het coolsteDe bekken die hij trekt af en toe
Drie dagen geleden, toen hij uit ging met een meisje, en z'n pa probeerde uit te leggen dat'ie meisjes met respect moet behandelen, zoals hij datzelfde verwacht van de jongens die z'n dochters mee uit nemen. "You want me to have sex with my sisters??"
Die andere dochter (Kerry dus...) blijkt gewoon 6 jaar ouder te zijn volgens IMDB. Dat had ik der niet gegeven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:22 schreef Komakie het volgende:
Er speelt een lekker wijf in! Dat is het belangrijkste
http://www.imdb.com/name/nm0192505/`
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:07 schreef Muertez het volgende:
ik lees op IMDB dat ABC heeft besloten om niet verder te gaan dan season 2, dus de pret is binnenkort alweer voorbij.
(komt bij dat Net 5 ongeveer het eerste 1,5 jaar heeft en alweer vrolijk opnieuw begonnen is)
Ze zijn t/m het einde gegaan. In de post van merry77 staat 'Ditch Day' als laatste aflevering, en ik herinner me die gezien te hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef Piepje het volgende:
ja ik zag idd dat t nu weer herhalingen waren, ook zo zonder aankondiging geloof ik, dacht echt huh toen die 1e herhaling ineens kwam.
maar tot hoe ver kwamen we daarvoor dan? met CJ enzo die afleveringen, welken waren dat? seizoen 3 al? ik had niet door dat we al zo ver waren, ik dacht steeds seizoen 2...
Ja, dat was erg raar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren begon de aflevering overigens met zwart beeld en alleen geluid, om vervolgens een reclame voor een film met Mel Gibson te zien met het geluid van 8 simple rules er onder. En toen de aflevering eenmaal op de goede manier verder ging werd hij halverwege onderbroken en veranderde iedereen plotseling in de cast van de comedyserie Grace under fire, vreemd.
volgens mij zei hij iets in de trant van "You want me to date my sisters??"quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
"You want me to have sex with my sisters??"
inderdaad, veel leuker dan standaard blonde doos Bridgetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:41 schreef Croupouque het volgende:
Dat roodharige meisje is echt te cute voor woorden.
dus de aflevering eindigde niet met "you borrowed her sweater?!!?"?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren begon de aflevering overigens met zwart beeld en alleen geluid, om vervolgens een reclame voor een film met Mel Gibson te zien met het geluid van 8 simple rules er onder. En toen de aflevering eenmaal op de goede manier verder ging werd hij halverwege onderbroken en veranderde iedereen plotseling in de cast van de comedyserie Grace under fire, vreemd.
de late herhaling iig wel, dat kan ik me wel herinneren, daar bij de voordeur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:55 schreef Herald het volgende:
dus de aflevering eindigde niet met "you borrowed her sweater?!!?"?
Er was al een keertje reclame geweest, dus ik dacht dat dat het einde was.
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het gisteren ontdekt
Maar wel heel leuk ja
Maar nu kijk ik dus naar seizoen 1? Aangezien de vader nog leeft.
Zenden ze het tegenwoordig ook al in het weekend uit danquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het gisteren ontdekt
Maar wel heel leuk ja
Maar nu kijk ik dus naar seizoen 1? Aangezien de vader nog leeft.
Ik schreef het zaterdagnacht (ja zondag 02.00 dus) en had het dus over vrijdag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zenden ze het tegenwoordig ook al in het weekend uit dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |