abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26529786
Githa Ik dacht precies hetzelfde

Mel, die maagzuur is echt super vervelend he. Ik heb het nu langzamerhand ook de hele dag door.

Ik heb vanavond reflex gehad aan mijn voeten en massage aan mijn handen en armen. Heerlijk was dat zeg. Volgende week weer, maar dan ga ik vragen of ze het echte werk willen doen, precies 1 dag voor de uitgerekende datum. Opzich mooie timing

Ik ga vanavond maar weer lekker optijd naar bed, want heb het helemaal gehad. Heb echt even een rustdag gehad vandaag. Morgen maar eens kijken of ik nog wat strijkgoed kan wegwerken.
En dan is alles wat schoon moest gedaan.

Ingrid, dat is niet misselijk meid wat jij hebt aan je rug. Dan hoop ik echt voor je dat je niet al teveel last krijgt als je aan je laatste loodjes toe bent en als je baby er is.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:41:38 #302
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26529930
Wat leuk Ingrid, morgen naar de vlos!! Ik moet helaas nog 4 weken wachten dan heb ik de eerste afspraak, er zijn hier gewoon veel te weinig verloskundigen 2 maar nl en daarvan doet er eentje maar thuisbevallingen...(die heb ik gekozen) helaas pindakaas dus voor mij, ik zal nog wat geduld moeten hebben.

Neva ook aan de pies!! Ik vind de chemicalien in de flessen helemaal niet zo slecht ruiken hoor en anders met je neus dicht overgieten, dat scheelt wel. Ik vond de test van MvM stiekum toch weer spannend hoor vorige week... Het blijft toch een beetje onwerkelijk vind ik ik bedoel, ik ben moe, maar dat ben ik wel vaker, ik ben niet misselijk ofzo (gelukkig maar!!) het enige wat wijst op een zwangerschap zijn die twee testjes en uitblijvende menstruatie....blijft gewoon wat onwerkelijk en dan nog een maand wachten voor ik naar de vk mag..., vind het gewoon jammer (ook al maken de kleine kadootjes het wel een beetje echter!!)

Mel, nog even dan weet je watvoor brusje je in je armen houdt!!
Snake en Lewis houden jullie nog vol?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')