abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26508844
die verleidster Olivia idd die stem, daar knap je toch gelijk al op af
pi_26509789
Sowieso de stemmen zijn om te huilen, allemaal van die "Ey Aaarie" mensen.

Denk je "hey die Rowena ziet er best leuk uit" tot dat ze d'r bek open trekt, alsof ze linea recta uit een aflevering van probleemwijken komt.
Het mooiste vond ik nog Olivia die over de ogen van Dennis praat:
[grom stem]"oy jah da liekt da wel o dur watte blow darin zat, ma dakan eik nie"[/grom stem].
Om je dood te lachen, vooral als je Dennis daarna hoort vertellen hoe sexy en aantrekkelijk ze wel niet is.

En dan nog loopt er een mafketel met een tent in z'n broek het water in, als ik er zou zitten zou ie er spontaan vanaf vallen denk ik .

EDIT:
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik daar bij de vorige delen ook last van had. Is het in dit deel extreem slecht gesteld met het uiterlijk van de deelnemers? Je kon bij het vorige deel toch wel zien dat er op uiterlijk was geselecteerd.
  dinsdag 26 april 2005 @ 00:52:17 #243
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_26510163
Om eerlijk te zijn, ik denk dat het blik "deelnemers" toch bijna uitgeput was ondertussen ... (zeker als je ziet dat ze bij VT4 al gesplitse koppels uit andere programma's beginnen te selecteren)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 26 april 2005 @ 06:59:37 #244
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_26512091
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat het blik "deelnemers" toch bijna uitgeput was ondertussen ... (zeker als je ziet dat ze bij VT4 al gesplitse koppels uit andere programma's beginnen te selecteren)
ah man, zeker dat er voor Temptation Island elk jaar duizenden inschrijvingen zijn.
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:58:06 #245
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26516264
Het was me weer wat zeg.
Ik heb ook sterk het idee dat die relatie van Sven en Sally nog even gefaked wordt. Maar die twee hebben wel heel duidelijk nog unsolved issues! D'r wordt hier en daar toch flink nog wat steken onder water gegeven tussen hen.
Als Sally de beelden ziet kijjkt ze er 'relatief' nuchter naar, maar dan wel op zijn 'kiespijnboers'. Je hoort haar tanden knarsen. En dan de fijne sneer van Sven: "Sally dacht dat ik niet viel op een vrouw als Gaby. Maar dat is dus wel zo!"
Je voelt gewoon de venijn die erin steekt.
Heerlijk.

Al moet ik wel zeggen dat ik nu al het gevoel heb dat we de climax al hebben gehad. Sven al zeker 3 keer en dat hebben we ook gezien. Maar hoeveel erger kan het nog worden?
Bij de vorige afleveringen broeide en bloeide er iets. Daar lijkt het hier al overheen te zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:59:48 #246
21417 Napoleonneke
Advocatengrap
pi_26516301
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:05 schreef NiNi het volgende:
.
Olivia om te janken! Toen ze een of andere kreet slaakte vielen wij hier bijna van de bank van schik.
En die Carlijn verdient een harde trap. Naief kutje.
Ja, wij hier ook ja. En dan meteen Dennis d'r na: oh, ze is zo mooi. Tuuuuurlijk.

En Carlijn is inderdaad echt een suffe muts. Ik vond het wel grappig. Als ze weer eens zat te blaten (oh neeee...ik wil de beelden niet zieeeen) zag je af en toe Johanneke echt naar d'r kijken van "muts, hou je bek". En wat deed Terrence nou helemaal? Hij struikelde per ongeluk over zijn erectie waardoor hij met zijn hoofd tegen de borsten van Lieke aankwam Wel een leuke opmerking van Carlijn over die "expliciete audio" (haha, mooie term d'r voor, Veronica), dat het Terrence niet kon zijn omdat hij niet zo goed in bed was. hehe

Vind het eigenlijk wel jammer dat die Sophie is weggestemd. Vond het wel een schatje. Die Laurie is wel een gruwelijke plork zeg. Amai, wat een hoofd.

Daarnaast zijn de vrijgezelle mannen een stel ongelofelijke laffe hypocrieten, GayBas voorop. "Ooooh, dat kan ECHT niet hoor, wat die stoute vriendjes nu doen!". Mijn god, draai de situatie om en de "verleiders" hadden precies hetzelfde gedaan. Behalve Bas natuurlijk, die was dan op Terrence gesprongen, in plaats van op Lieke.

En inderdaad, de vrijgezelle mannen zijn echt een stelletje idioten. (Bas met zijn tenenkrommende geslijm in de vorige aflevering en vanavond die belg die met Johanneke op date was, die het over gevoelens had...mijn god, echt kotswaardig).

Vind het programma eigenlijk nog een beetje tegenvallen. Te weinig drama: Sally en Johanneke zijn veel te nuchter. Carlijn en Kelly zijn wel van die theatrale mutsen, maar het komt er nog niet echt uit. Wie was dat ook alweer die in een van de eerste seizoenen voor elke dag dat ze apart waren een briefje bij had van d'r vriendje, of een foto of zo? het werd toen afgepakt en toen ging ze helemaal flippen. Da's goeie televisie
En tja, het is ook niet echt meer spannend of de mannen vreem zullen gaan. Sven heeft al opdracht moeten geven aan de programmamakers om meer condooms te laten invliegen, Kenny is een slappe zak die volgens mij de eerste avond al vreemd ging (die expliciete audio is van hem volgens mij), Dennis is een homo die de enige mannelijke verleider op hun eiland ook meteen opzoekt en Terrence is eigenlijk een behoorlijk duffe kerel die inderdaad absoluut voor de bijl gaat bij Lieke. Lieke is wel knapper dan Carlijn trouwens, maar volgens mij ook echt een koele bitch.

Ach...je vermaakt je d'r wel mee, maar het is niet zo spannend als voorgaande jaren. Da's duidelijk.
pi_26516358
gaaf programma wel, enne irma komt uit mn woonplaats maar waar ken die dennis van dan?
zat ie al eerder in n tv programma ofzo?
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:06:57 #248
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26516451
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Napoleonneke het volgende:

En wat deed Terrence nou helemaal? Hij struikelde per ongeluk over zijn erectie waardoor hij met zijn hoofd tegen de borsten van Lieke aankwam
Hahahah.

En idd. ik mis echt mensen zoals die leipe Thaise van vorig jaar.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:18:10 #249
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26516702
De fout die ze gemaakt hebben is dat ze voor kijkcijfers dachten te gaan door er een behoorlijk ranzig koppeltje, of twee, in te gooien waarvan bekend was dat ze de eerste avond waarschijnlijk al het bed in doken met een ander.

Daardoor is de spanning bij de kijker ook al lang weg. Want de grootste misdaad is namelijk al lang en breed begaan. In de voorgaande jaren was het juist de kunt om te zien hoe de grenzen steeds verder kwamen te verliggen, hoe ze steeds dieper zonken. Dit jaar is het graf al in de eerste aflevering gegraven, en is de rest eigenlijk maar opvulling.

Er is geen echte spanning meer omdat het ergste al is gebeurd. We weten dat de andere mannen het ook al niet zo hebben op het begrip trouw, dus wat blijft er nog over, dat we de volgende week weer schrikken en schande spreken over het losbandige gedrag van de heren? Ik denk het niet, want we hebben het al lang gezien, het is vanaf de eerste aflevering alleen nog maar een duffe herhaling van wat we de eerste aflevering hebben gezien.

Temptation Island heeft last van een voortijdige ejaculatie, het zaad is al in de eerste aflevering geschoten, en nu kijken we toe hoe de witte vlekken op het bed inzetten.

En kom op, de vrijgezelle mannen zijn dan wel zo dom als een emmer vol stront, maar ze kunnen het toch nooit goed doen, dat is altijd al zo geweest. Als ze actief zijn, dan klagen de vrouwen dat ze te snel gaan, zijn ze terughoudend, dan klagen de tangen dat ze te passief zijn.
Na ieder kampvuur moeten de wazige dufkutjes weer drie dagen op krachten komen voordat ze een stapje verder durven te gaan. Als in die periode een man haar benaderd dan boort hij ijs aan.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:18:52 #250
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_26516720
Jan en Goedele uit TI1 Dat waren nog eens tijden. En Sandra en Renzo
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:23:11 #251
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_26516807
Er is helemaal niets gebeurd in deze aflevering

ik heb me stierlijk zitten vervelen en die mannen een brief schrijven??? Ik geef die Jo groot gelijk, stelletje homo's daar
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:23:31 #252
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26516814
Heette het toen wel TI? Had het toen geen andere naam?
Ik kom er maar niet meer op zeg.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_26516852
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:02 schreef mother-mother het volgende:
gaaf programma wel, enne irma komt uit mn woonplaats maar waar ken die dennis van dan?
zat ie al eerder in n tv programma ofzo?
in de bar ofzo. ik ken hem ook van tv....
pi_26518160
Ik kan nergens die Penthouse foto's van Lieke vinden. Wie helpt me?
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:53:40 #255
39682 Megter
Inderdation!
pi_26518891
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:23 schreef dutchie het volgende:
Heette het toen wel TI? Had het toen geen andere naam?
Ik kom er maar niet meer op zeg.
Vanaf deel 1 heette het TI.
Toen was het echt geweldig, met de 'onverleidbare Renzo' idd! Die werd wel verleid door een lekker wijf zeg ((ff over haar naam denken)
Jan en Goedele vond ik echt een koel koppel, die hebben een goede indruk achtergelaten
Die van de stagiairs :')
pi_26518915
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

in de bar ofzo. ik ken hem ook van tv....
aha toch!
zat mn hoofd erover te breken , rondgebeld , ik moest t gewoon weten
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:57:31 #257
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26518982
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:54 schreef mother-mother het volgende:

[..]

aha toch!
zat mn hoofd erover te breken , rondgebeld , ik moest t gewoon weten
Big Brother zat ie in
pi_26519014
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:57 schreef Noca het volgende:

[..]

Big Brother zat ie in
ook?
of alleen bb?
heb t id dat ik m ook nog ergens anders van ken namelijk
misschien van stappen ofzo
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:59:15 #259
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26519026
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:53 schreef Megter het volgende:

Jan en Goedele vond ik echt een koel koppel, die hebben een goede indruk achtergelaten
Jan was werkelijk waar de grootste loser die er rondliep.

Die dacht dat z'n verschrompelde pieleke van goud was gemaakt omdat hij en zijn ingevallen kippeborstje opeens succes hadden bij de vrouwtjes. Dat die vrouwtjes ervoor waren ingehuurd maakte Jan niets uit.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:03:34 #260
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26519129
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:58 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ook?
of alleen bb?
heb t id dat ik m ook nog ergens anders van ken namelijk
misschien van stappen ofzo
Ik dacht alleen BB.
Niet van een ander programma in ieder geval..
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:04:01 #261
39682 Megter
Inderdation!
pi_26519141
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:59 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Die dacht dat z'n verschrompelde pieleke van goud was gemaakt omdat hij en zijn ingevallen kippeborstje opeens succes hadden bij de vrouwtjes. Dat die vrouwtjes ervoor waren ingehuurd maakte Jan niets uit.
Daarom vond ik 't zo geweldig!!
Maar ff serieus, die chick waarmee ie aan het ketsen was zag er niet verkeerd uit
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:06:17 #262
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_26519203
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:59 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Ja, dat was echt geweldig!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:08:07 #263
21417 Napoleonneke
Advocatengrap
pi_26519250
Ben aan het zoeken, maar heeft er iemand misschien een site of zo waar al die vroegere deelnemers opstonden? Kan ze me niet echt meer voor de geest halen. Jan wel overigens...dat was echt schitterend
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:11:15 #264
39682 Megter
Inderdation!
pi_26519315
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef Napoleonneke het volgende:
Ben aan het zoeken, maar heeft er iemand misschien een site of zo waar al die vroegere deelnemers opstonden? Kan ze me niet echt meer voor de geest halen. Jan wel overigens...dat was echt schitterend
Ik ben ook aan het zoeken....Jan, Goedele, Sandra, Renzo zijn de enige namen die ik zo snel kan bedenken (mede omdat die hier al genoemd zijn)...
edit: http://dominiek.be/nucleu(...)riend.php?itemid=183 Off. site is down
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:34:16 #265
39682 Megter
Inderdation!
pi_26520224
Het meisje dat weg moest heeft wel gelijk. Ze stemmen denk ik weg tot er alleen sletten en freaks (met zware stem?) over zijn
'Boy, it's like a sauna in here'
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:04:50 #267
21417 Napoleonneke
Advocatengrap
pi_26520631
quote:
Haha, ja die kwam ik ook tegen
pi_26523434
Renzo was een acteur trouwens in TI 1.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:49:10 #269
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_26530102
En Arrezina ofzoiets met die kale vriend. En toen was er ook zo'n soortgelijke man bij de vrijgezellen die op haar viel. Terwijl haar vriend steeds meer zwichtte vooor een donkere vrijgezelle. (ook van TI 1 geloof ik)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:58:42 #270
39682 Megter
Inderdation!
pi_26530375
Juist, Arrezina en Jorit!
Valerie heet die vrouw volgens mij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')