quote:
Op maandag 25 april 2005 23:05 schreef NiNi het volgende:.
Olivia om te janken! Toen ze een of andere kreet slaakte vielen wij hier bijna van de bank van schik.
![]()
En die Carlijn verdient een harde trap. Naief kutje.
Ja, wij hier ook ja. En dan meteen Dennis d'r na: oh, ze is zo mooi. Tuuuuurlijk.
![]()
En Carlijn is inderdaad echt een suffe muts. Ik vond het wel grappig. Als ze weer eens zat te blaten (oh neeee...ik wil de beelden niet zieeeen) zag je af en toe Johanneke echt naar d'r kijken van "muts, hou je bek". En wat deed Terrence nou helemaal? Hij struikelde per ongeluk over zijn erectie waardoor hij met zijn hoofd tegen de borsten van Lieke aankwam
![]()
Wel een leuke opmerking van Carlijn over die "expliciete audio" (haha, mooie term d'r voor, Veronica), dat het Terrence niet kon zijn omdat hij niet zo goed in bed was. hehe
![]()
Vind het eigenlijk wel jammer dat die Sophie is weggestemd. Vond het wel een schatje. Die Laurie is wel een gruwelijke plork zeg. Amai, wat een hoofd.
![]()
Daarnaast zijn de vrijgezelle mannen een stel ongelofelijke laffe hypocrieten, GayBas voorop. "Ooooh, dat kan ECHT niet hoor, wat die stoute vriendjes nu doen!". Mijn god, draai de situatie om en de "verleiders" hadden precies hetzelfde gedaan. Behalve Bas natuurlijk, die was dan op Terrence gesprongen, in plaats van op Lieke.
En inderdaad, de vrijgezelle mannen zijn echt een stelletje idioten. (Bas met zijn tenenkrommende geslijm in de vorige aflevering en vanavond die belg die met Johanneke op date was, die het over gevoelens had...mijn god, echt kotswaardig).
Vind het programma eigenlijk nog een beetje tegenvallen. Te weinig drama: Sally en Johanneke zijn veel te nuchter. Carlijn en Kelly zijn wel van die theatrale mutsen, maar het komt er nog niet echt uit. Wie was dat ook alweer die in een van de eerste seizoenen voor elke dag dat ze apart waren een briefje bij had van d'r vriendje, of een foto of zo? het werd toen afgepakt en toen ging ze helemaal flippen. Da's goeie televisie
![]()
En tja, het is ook niet echt meer spannend of de mannen vreem zullen gaan. Sven heeft al opdracht moeten geven aan de programmamakers om meer condooms te laten invliegen, Kenny is een slappe zak die volgens mij de eerste avond al vreemd ging (die expliciete audio is van hem volgens mij), Dennis is een homo die de enige mannelijke verleider op hun eiland ook meteen opzoekt en Terrence is eigenlijk een behoorlijk duffe kerel die inderdaad absoluut voor de bijl gaat bij Lieke. Lieke is wel knapper dan Carlijn trouwens, maar volgens mij ook echt een koele bitch.
Ach...je vermaakt je d'r wel mee, maar het is niet zo spannend als voorgaande jaren. Da's duidelijk.