Dat denk ik ook dus...quote:Ah ok, anders was het ook wel groter nieuws geweest denk ik..
Ja, ze ziet er uit als een sletje eigenlijk....quote:Nou, je mag niet op uiterlijk afgaan en ik geloof er nog eerlijk gezegd geen hol van, maar het lijkt me wel een 'makkelijk' type die niet moeilijk doet over een lul meer of minder....
Heeft iemand ook een link naar dat artikel?
Of het waar is weet ik niet, ik heb het gehaald van het forum van VT4.quote:Op maandag 25 april 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is een hoax dus, het artikel staat ook vol met spelfouten.
Ik vind Irma maar een onaantrekkelijke sletquote:Op maandag 25 april 2005 21:18 schreef Little_Meanie het volgende:
Meer weet ik ook niet, maar die Irma blijft wel een lekkere slet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat stond er nou op?quote:
Dat zou dan gelijk het absolute hoogtepunt zijn van deze TIquote:Op maandag 25 april 2005 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Dennis straks tussen de benen van Olivia graait dan heeft hij een piemel in zijn handen.
Sally is availablequote:
Ik vind er ook weinig aan. Goedkope en lelijke kampsloerie is het.quote:Op maandag 25 april 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Irma maar een onaantrekkelijke slet![]()
Dat heeft die kerel dan goed bekekenquote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef Neverstop het volgende:
Dat briefje van Sally maakt het gerucht dat Sven en Sally al geen relatie meer hadden nog sterker.
Sven & Sally waren al actief in een ander VT4-programma en bleken degene te zijn die VT4 zocht voor wat spektakel. Daarvoor zijn ze ingehuurd en dat hebben ze ook toegegeven.quote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef Neverstop het volgende:
Dat briefje van Sally maakt het gerucht dat Sven en Sally al geen relatie meer hadden nog sterker.
het is misschien een grote slet en heeft een kansloze uitstraling maar je kan niet ontkennen dat haar gezicht mooi is en dat ze een prachtig lichaam heeftquote:Op maandag 25 april 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Irma maar een onaantrekkelijke slet![]()
Ik vind Johanneke wel lekker down to earth en niet hysterisch.quote:Op maandag 25 april 2005 21:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Sally is available
Die Johanneke heeft trouwens vaak een bijzondere mening over bepaalde zaken.. Houden van? "Neeee", verliefd? "Jaaaa"
Zou Ali zijn besneden lans ook in Irma gestoken hebben.quote:
Goed op de eerste foto leek ze me wel okee ( behalve het HIV verhaal dan )quote:
Als dat zo is, laten we hopen dat die HOAX op waarheid berust dan.quote:Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou Ali zijn besneden lans ook in Irma gestoken hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |