Beetje jammer dit...quote:Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de Belgische pers lijkt er nu héél zeker van, Sven en Sally waren en zijn géén koppel , na "Het Blok" zijn ze uit elkaar gegaan. Echter omdat men bij VT4 slechte kijkcijfers verwachte voor deze serie had men een "publiekstrekker" nodig. Sven en Sally werden daardoor door de organisatie opgebeld en volgens de pers zelfs financieel over de streep gehaald om nog even voor deze serie een "koppel" te vormen.
niks mis mee hoor, maar dan mogen ze het "verleidster" wel wegschrappen en officieel vervangen voor "HOER" want dat zijn ze dan ook, seksuele gunsten voor een financiele vergoeding = HOER HOER HOER.quote:Op maandag 25 april 2005 11:40 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Beetje jammer dit...
Wat is er trouwens mis dat de verleid(st)ers betaald krijgen voor elke verovering? Zo worden tenminste ook de lelijkerds nog flink verleid. Altijd leuk om die neppe ego-boost te zien bij de mannen met name.
Ja geweldig net als die belg van twee jaar terug. Die dacht op een gegeven momentquote:Op maandag 25 april 2005 11:40 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Altijd leuk om die neppe ego-boost te zien bij de mannen met name.
rustig maar..quote:Op maandag 25 april 2005 12:19 schreef PhalanX het volgende:
niks mis mee hoor, maar dan mogen ze het "verleidster" wel wegschrappen en officieel vervangen voor "HOER" want dat zijn ze dan ook, seksuele gunsten voor een financiele vergoeding = HOER HOER HOER.
20.30, Veronica.quote:Op maandag 25 april 2005 18:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe laat komt het vanavond? Ik ga zeker kijken. Niet boeiend of het echt op nep is, dit is leuke en vermakelijke televisie.
Ik kon me al zo moeilijk voorstellen dat al die gozers echt in de smaak zouden vallen bij de verleidsters.quote:Op maandag 25 april 2005 11:40 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Beetje jammer dit...
Wat is er trouwens mis dat de verleid(st)ers betaald krijgen voor elke verovering? Zo worden tenminste ook de lelijkerds nog flink verleid. Altijd leuk om die neppe ego-boost te zien bij de mannen met name.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |